Permalänk
Medlem

Just Cause 2

Lite shameless plug kanske, men eftersom ingen annan har postat den än så blir jag väl tvungen att posta den själv. Hur som helst så finns i alla fall en ny trailer till Just Cause 2 här:

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-just-cause-2/49806

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hummus
Lite shameless plug kanske, men eftersom ingen annan har postat den än så blir jag väl tvungen att posta den själv. Hur som helst så finns i alla fall en ny trailer till Just Cause 2 här:

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-just-cause-2/49806

sjukt snyggt?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Hoppas den blir bra

Visa signatur

| 2600k @ 3.4Ghz | ASUS P8P67 Pro | ASUS GTX 560 | Fractal Design R3 | OCZ 750W | CORSAIR 8GB DDR3 PC12800

Permalänk
Medlem

Grafiken var inte dålig minsann. Kommer att minnas att 1:an hade enorm karta

Visa signatur

Pentium 3.6 |8800gs | E2400hd | modded X-fi extreme music |Marantz sr 4010|Dynavoice m-85 ||~*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaXx
Grafiken var inte dålig minsann. Kommer att minnas att 1:an hade enorm karta

Ettans grafik var också grymt snygg.... på screenshotsen och previewfilmerna.

Permalänk

Ser lika stelt och tråkigt ut som ettan men med "uphottad" grafik.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Ettan var ju rätt meh ändå. Minns att det var otrligt buggigt och ganska stämmningsförstörande animationer.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en 4890 nu för fan, ge mig pengar

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Ettan var ju rätt meh ändå. Minns att det var otrligt buggigt och ganska stämmningsförstörande animationer.

Sant, dock så ser 2an ganska kul ut alla fall

Permalänk

Hur många fallskärmar kan man ha egentligen?

Permalänk
Medlem

1:an såg bra ut på film men var ungefär lika kul som att sitta och tälja trägubbar, extremt tråkigt för de flesta.

Hoppas de lyckas bättre med 2:an ser bra ut på film igen men hur det är att lira är en annan sak.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

lär väl inte bli en större hit .

Permalänk
Medlem

Ser kul ut, men kommer nog bara bli ännu ett spel i mängden.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamilton83
Hur många fallskärmar kan man ha egentligen?

Men ditt pucko! När är ett spel realistiskt om det inte är en simulator?

Att döma av trailern ser det ju väldigt snyggt ut.
Sen verkar alla slags miljöer finnas med så som öken, snö o tropiska landskap.

hehe en väldigt speciell ö

Permalänk
Medlem

Verkar som att det bara är jag som tycker spelet ser ganska fult ut. Tycker spelet verkar passa perfekt för Cryengine 2 med tanke på miljöerna.

Är det inte svenska Avalanche Studios som gör spelet, är ganska säker att det var så med ettan i alla fall

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

Såg betydligt roligare ut än ettan var. Kan nog bli bra:D

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
Är det inte svenska Avalanche Studios som gör spelet

Japp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
Verkar som att det bara är jag som tycker spelet ser ganska fult ut. Tycker spelet verkar passa perfekt för Cryengine 2 med tanke på miljöerna.

Är det inte svenska Avalanche Studios som gör spelet, är ganska säker att det var så med ettan i alla fall

Enligt mig är spelet snyggare än fåniga cryengine 2, crysis= motion blur och specialeffekter fina sandsäckar i all ära men 30fps på super dator hejdå.

Visa signatur

Pentium 3.6 |8800gs | E2400hd | modded X-fi extreme music |Marantz sr 4010|Dynavoice m-85 ||~*

Permalänk

Vet inte om jag är den enda här som tyckte 1an var rolig (inget mästerverk kanske, men kul ändå), och jag tycker det här ser lika roligt ut Får nog lägga till det på min "Spela att köpa"-lista.

Klaga inte på Cryengine 2, hur snygg som helst ju

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Proffsmoddare

Ser roligt ut! :I

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JagHeterFelix
Vet inte om jag är den enda här som tyckte 1an var rolig (inget mästerverk kanske, men kul ändå), och jag tycker det här ser lika roligt ut Får nog lägga till det på min "Spela att köpa"-lista.

Klaga inte på Cryengine 2, hur snygg som helst ju

Jag tycker faktiskt att ettan var ett av det roliga spelen till xbox.

Permalänk

Jag diggade mycket i ettan. Själva uppdragen och storyn var helt ointressant. Jag bara flög runt och gjorde stunts i tre dagar och hade väldigt lajbans. Sen tog dock det roliga slut. Hoppas tvåan har mycket mer saker att göra, mer små sidouppdrag och små hemligheter att leta reda på.

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3