Ventrilo sponsor sökes!

Permalänk
Medlem

Ventrilo sponsor sökes!

Hej! Finile är en seriös klan med 6 spelare. Vi är alla 16 år från Norrbotten och spelar Counter-Strike dagligen. Vi söker nu en ny helt egen ventrilo-server eftersom våran gamla börjat strula.Vi har en proffsig hemsida färdig för att läggas upp. Vi arrangerar cuper så ofta vi kan. Om vi får en sponsor så kan ni få synas på våran hemsida och mIRC channel.

Om du finner intresse kontakta mig snarast för mer information.
(hedking@hotmail.com)
//Agge

http://data.fuskbugg.se/skalman01/finileskryt.jpg
*på tok för stor bild omgjord till länk*
/OSkar000

Permalänk

Har ni tänkt nå långt med ert lirande eller kör ni bara för skojs skull?

Permalänk
Medlem

Vi är motiverade att komma långt och har spelat cs i många år. En vent skulle användas i stort sett hela dagarna;)

Permalänk
Entusiast

Kanske inte riktigt vad ni letar efter men, en 10 man ventrilo server baserad i sverige samt webadmin kan köpas för 210kr/6 månader. Oavsett ekonomiska situation så är väl 200 delat på 6 inga prob.. PM:a mig för länk om ni inte hittar en sponsor!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

ni har en hemsida , står den hemma hos någon av er , eller stitter den på ett webhotell.

en lösning för er är ju att någon av er har vetriloservern på datorn .

kostar 0 kr

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
ni har en hemsida , står den hemma hos någon av er , eller stitter den på ett webhotell.

en lösning för er är ju att någon av er har vetriloservern på datorn .

kostar 0 kr

En lösning, men krånglig lösning. Sålänge man inte har fast IP och en dator som kan vara igång 24/7. Jag trampade med en sådan rätt länge innan jag å polarna fick nog å hyrde en server istället! Billigt och garanterat mindre huvudvärk.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

bara att skaffa no-ip adress som om man skulle ha dynamisk ip som jag .

krånglig vet jag inte , en max 20 min för både vent och no ip tillsammans . sedan rullar det på i år.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Ni kan få ett eget rum på Koroth. Kom in o snacka med mig (har samma nick där som här) så kan vi diskutera mer.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

En vetn 3.0 kostar 30 kr i månaden. Dela det på 6 så är det 5 kr var. Har ni inte råd med det så vet jag inte vad man ska göra

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zatyrax
En vetn 3.0 kostar 30 kr i månaden. Dela det på 6 så är det 5 kr var. Har ni inte råd med det så vet jag inte vad man ska göra

Dom är ju seriöst satsande....

Inget elakt nu grabbar
Vill ni komma någon vart får ni lägga ut pengar
Har själv fått lägga ut pengar på lanresor osv men nu har jag full lanspons och allt betalt för mig
Man måste betala själv i början för att märkas och plockas upp av en organisation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
En lösning, men krånglig lösning. Sålänge man inte har fast IP och en dator som kan vara igång 24/7. Jag trampade med en sådan rätt länge innan jag å polarna fick nog å hyrde en server istället! Billigt och garanterat mindre huvudvärk.

Dom är seriösa gamers som sitter på fina datorer som mest troligt klarar av att vara igång 24/7. Då skulle en vent server inte skada.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Teamspeak är annars en lösning, då man kan ha server clienten på vilken dator som helst och det ända man behöver för att ansluta sig är ip och lösenord. Smidigt och bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorfisk
Teamspeak är annars en lösning, då man kan ha server clienten på vilken dator som helst och det ända man behöver för att ansluta sig är ip och lösenord. Smidigt och bra.

Precis som ventrilo men med sämre ljud och strul.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorfisk
Teamspeak är annars en lösning, då man kan ha server clienten på vilken dator som helst och det ända man behöver för att ansluta sig är ip och lösenord. Smidigt och bra.

precis så är det ju med ventrilo också? , lösenord är frivilligt.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wandee
Vi är motiverade att komma långt och har spelat cs i många år. En vent skulle användas i stort sett hela dagarna;)

Vad har ni för meriter efter alla dessa år?

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Man märker ju att de tar det seriöst eftersom att de bryr sig om att svara på sin egen tråd -.-

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Mumble för life!

Permalänk
Medlem

Exakt, mumble is the shit!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Måste man kolla sina trådar 24/7 för att vara seriös? Allt har löst sig och vi har en vent

Permalänk
Medlem

Skype kräver ingen server.

Permalänk
Hedersmedlem

Vet inte vad wandee håller på med jag låser tråden.

*Tråd rensad och låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM