kabel för ljud mellan mobo och GTX295

Permalänk

kabel för ljud mellan mobo och GTX295

hej,

Vill dra ut både bild å ljud från hdmiutgången till hembioförstärkaren, men för att det skall gå ut ljud fr 295an så behöver denna kopplas ihop med moderkortet, har ett x48.

Men ingen sladd. Någon som vet vad den heter? Eller var man kan få tag i den?

Ringde inet, men deras försäljning tror att denna kabel bara följer med kortet och inte kan köpas separat. Stämmer det?

Köpte hela riggen beggad, möjligt att det fanns med en sladd. (Gainwards gtx 295)

Any ideas?

Permalänk
Medlem

Re: kabel för ljud mellan mobo och GTX295

Citat:

Ursprungligen inskrivet av justhe3000
hej,

Vill dra ut både bild å ljud från hdmiutgången till hembioförstärkaren, men för att det skall gå ut ljud fr 295an så behöver denna kopplas ihop med moderkortet, har ett x48.

Men ingen sladd. Någon som vet vad den heter? Eller var man kan få tag i den?

Ringde inet, men deras försäljning tror att denna kabel bara följer med kortet och inte kan köpas separat. Stämmer det?

Köpte hela riggen beggad, möjligt att det fanns med en sladd. (Gainwards gtx 295)

Any ideas?

Ring killen du köpte riggen av och fråga han. Han kanske har kvar kabeln eller så skickade han med den. Du fick väl mer än bara ett chassi?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av justhe3000
hej,

Vill dra ut både bild å ljud från hdmiutgången till hembioförstärkaren, men för att det skall gå ut ljud fr 295an så behöver denna kopplas ihop med moderkortet, har ett x48.

Men ingen sladd. Någon som vet vad den heter? Eller var man kan få tag i den?

Ringde inet, men deras försäljning tror att denna kabel bara följer med kortet och inte kan köpas separat. Stämmer det?

Köpte hela riggen beggad, möjligt att det fanns med en sladd. (Gainwards gtx 295)

Any ideas?

Jag fick iaf med sladd i mitt paket, så du borde ha fått med den.. Fick du ingen original kartong till graffe kortet?

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk

eh, nä, fick inte med några kartonger, men skall se om jag får tag i honom. Har försökt nå honom i två dar.

Finns de inte att få tag i lösa?

Permalänk

Jag fick tag i säljaren men han hittar inte sladden.

Om den inte finns att köpa löst kanske det är någon som kan sälja en som ni inte tänkt använda? Pm isf..

Permalänk
Medlem

Sladden du söker är en SPDIF kabel, som t.ex denna http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=376201

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

jag har svårt att uttrycka hur oerhört tacksam jag är för det beskedet.

Ringde både netonnet och inet, skulle uppenbart ha fortsatt leta.

tacktack!