Permalänk
Medlem

egensever

jag har 2 olika webplatser en hemma och en på one.com men när jag lägger upp på min så blir antingen koden fel eller så hittar den inte filen som jag vill men på one.com gör den det vad har one.com som jag kanske inte har

Permalänk
Medlem

anställda som gör jobbet åt dig?

Visa signatur

Awesome stuff can be found @ www.demonshalo.com
follow us on twitter: www.twitter.com/demonshalo_com

Permalänk
Medlem

Förmågan att använda punkt och skiljetecken?

Men du får vara mer detaljerad med vad det är du saknar och vad det är som inte fungerar. Hur långt är ett snöre?

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

Utifrån den informationen som är given finns det bara en rimlig slutsats: superkrafter.

Permalänk
Medlem

det fungerar på one.com men inte på in egen server och jag har bara lagt upp det test då fungerar one.com men inte min

Permalänk
Medlem

Va?

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk
Medlem

@quadpod

+1

[sarcasm]Har du tänkt på att det kanske är fel på one.com?[/sarcasm]

Visa signatur

Awesome stuff can be found @ www.demonshalo.com
follow us on twitter: www.twitter.com/demonshalo_com

Permalänk
Medlem

Fan, ni stjäl ju allt roligt.

Nåja. Vad får du för felmeddelanden?

Permalänk
Medlem

Är det PHP koder du försöker få igång på din egna server?

Permalänk
Medlem

Något vajsing med tecken, eller sökvägar.
Eller så letar kanske inte din server efter index.html?

Permalänk

Om det är samma sida du försöker lägga upp på din egen server som det är på one.com, så är det troligen något fel på din server. Vad är det för typ av kodning på din sida, vad använder du för server och vilka inställningar har du?

Visa signatur

Stationär: Processor: Intel i5 3.2GHz, RAM: 4Gb, Grafikkort: ATI Radeon HD 5850, OS: Windows 7 Proffessional x64
Laptop: ASUS K53E, Processor: Intel i5 2450M, RAM: 4Gb, Grafik: Integrerad Intel GMA HD, OS: Win7 Home Premium x64 och Xubuntu 10

Permalänk

detta är en troll, en dålig en.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morphman86
Om det är samma sida du försöker lägga upp på din egen server som det är på one.com, så är det troligen något fel på din server. Vad är det för typ av kodning på din sida, vad använder du för server och vilka inställningar har du?

jag har apache med php kod med det är inte det som felet. jag vet inte vad felet kan vara jag tror inte det är koden iseg jag har inte en aning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FleXi
jag har apache med php kod med det är inte det som felet. jag vet inte vad felet kan vara jag tror inte det är koden iseg jag har inte en aning

Jag gissar på att din server möjligtvis inte letar efter index.php. Om det är den du försöker nå.

Permalänk

Snälla, använd komman och punkter! Sjukt störigt när allt blir som en superlång, stressad mening. När man läser känns det som nån som bara pratar i 10 min utan att andas...

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Medlem

Vad är felet? Vad händer?