Köpt ratt, vad ska jag spela :D?

Permalänk
Avstängd

Köpt ratt, vad ska jag spela :D?

Tja. Köpte en helt ok ratt (USB) med pedaler o växelspak o skit :). Nu spelade jag Pro Street och GRID ett tag, men tröttnade rätt fort. Har spelat Live 4 Speed eller LFS, vet inte vad det kallas här på SweC men gillar inte grafiken.

Har ni något tips på bra bilspel till datorn? Finns Gran Turismo (4?) till PC än?

Visa signatur

Gamern: Intel E8400 C0 @ 4 fucking ghz! | Dominator 4x2 @ 1042 | XFX 9800 GTX+ @ 808/2050/1150 | Gigabyte EP35 DS3 2.1
HTCP: AMD 3400+ | 1 GB Ram | ATI X600 256 MB
Laptop: Intel P 1,6 ghz | 1 GB Ram | 64 MB ATI-skit. 100 FPS i CS :D

Permalänk
Medlem

burnout paradise =D

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foetus
burnout paradise =D

Påminner ju en del om GRID, men å andra sidan är det alltid kul att krocka bilar

Visa signatur

Gamern: Intel E8400 C0 @ 4 fucking ghz! | Dominator 4x2 @ 1042 | XFX 9800 GTX+ @ 808/2050/1150 | Gigabyte EP35 DS3 2.1
HTCP: AMD 3400+ | 1 GB Ram | ATI X600 256 MB
Laptop: Intel P 1,6 ghz | 1 GB Ram | 64 MB ATI-skit. 100 FPS i CS :D

Permalänk
Medlem

Re: Köpt ratt, vad ska jag spela :D?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0rdaerhet
Tja. Köpte en helt ok ratt (USB) med pedaler o växelspak o skit :). Nu spelade jag Pro Street och GRID ett tag, men tröttnade rätt fort. Har spelat Live 4 Speed eller LFS, vet inte vad det kallas här på SweC men gillar inte grafiken.

Har ni något tips på bra bilspel till datorn? Finns Gran Turismo (4?) till PC än?

Gran Turismo kommer väl aldrig dyka upp till PC?

Permalänk
Medlem

Test drive unlimited hade jag djävligt kul med.

Permalänk
Medlem

Fuel lär ju vara fett när det kommer.

Annars rekommenderar jag Volvo - The game som släpptes här i dagarna.

Permalänk
Medlem

Spel att rekommendera är ju Race07(GTR Evolution, STCC The game) eller Rfactor. Spel som har det mesta när det gäller bilkörning

Permalänk
Avstängd

0ozker, gecke. Det är spel som går att tanka via Steam? Lite småsugen på GTR Evolution faktiskt, många som kör det online? Det är ju roligast.

Fuel? ska in på youtube o kolla lite.

Vadå Gran Turismo kommer aldrig till PC :O? Kuk. Får ta o emulera Gran Turismo 1, fan vad jag spelade det när jag var liten

Edit: Fuel såg lovande ut, orka köra MC med ratt bara... uppföljare till Motorstorm aka demospelet till PS3?

Visa signatur

Gamern: Intel E8400 C0 @ 4 fucking ghz! | Dominator 4x2 @ 1042 | XFX 9800 GTX+ @ 808/2050/1150 | Gigabyte EP35 DS3 2.1
HTCP: AMD 3400+ | 1 GB Ram | ATI X600 256 MB
Laptop: Intel P 1,6 ghz | 1 GB Ram | 64 MB ATI-skit. 100 FPS i CS :D

Permalänk
Medlem

Race07 och dess tillägg går att köra via Steam eller köpa i butik, vilket man själv behagar. Rfactor går väl bara att köpa från deras hemsida, är på väg en uppföljare till denna, vet dock inte när den beräknas komma...

Permalänk
Medlem

Colin McRae: DIRT

Colin McRae: DIRT 2 ska tydligen komma i September men det är ju ett tag dit.

Permalänk

Grid/Burnout paradise är väl bäst just nu.
Köp inte fuel, det var tydligen en besvikelse utan vänta till need for speed: shift, BLUR, Split Second eller Colin McRae Dirt 2

Permalänk
Avstängd

NFS älskar jag, så jävla kul att bygga bilar Vad e BLUR o Split Second då? Streetrace ;D ?
Ok, hört mycket bra om Colin Mcrae, blir nog till att bryta mot IPRED-lagen :O!!

Kan ju tillägga att jag inte kommer spela något förrän 15e Augusti när vi flyttat in i nya huset, orkar inte montera ratten i mitt rum nu haha.

Så det är inte så lång tid till Dirt 2

Visst är Volvo - The gay en modd på Race07? Är det helt gratis?

Visa signatur

Gamern: Intel E8400 C0 @ 4 fucking ghz! | Dominator 4x2 @ 1042 | XFX 9800 GTX+ @ 808/2050/1150 | Gigabyte EP35 DS3 2.1
HTCP: AMD 3400+ | 1 GB Ram | ATI X600 256 MB
Laptop: Intel P 1,6 ghz | 1 GB Ram | 64 MB ATI-skit. 100 FPS i CS :D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0rdaerhet

Visst är Volvo - The game en modd på Race07? Är det helt gratis?

Nej det är la ett fristående gratisspel du behöver iaf inte ha race07 för att köra det.
Men det var faktiskt ingen höjdare.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb