Street legal racing redline.

Permalänk
Medlem

Street legal racing redline.

Blev sugen på att slänga fart på street legal. Men om jag inte minns fel så krävdes det ca 5-6 patcher för att det skulle vara speldugligt. Någon som spelar det fortfarande, som kanske kan dela med sig av vilka uppdateringar som är aktuella, eventuella hemsidor, där dessa finns att ladda ner? Kanske andra bilar eller liknade?

Tacksam för hjälp.

Mvh

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Minns att jag hade Patch 230LE när jag provade det igen för ett år sedan. Prova googla det, tror nog du kan finna något intressant

Det är inte en patch från utvecklarna.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Avstängd

Konka inte spelföretaget innan spelet kom ut och sen var det "fans" som gjorde patcharna?

Minns bara att jag gav upp med spelet efter patch 3

Men konstigt om dom konka då det finns massor av spel med samma spelmotor OCH ska finnas en fortsättning på SLRR

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

tack för svaren:)

Hittade lite filer till spelet på en gammal hårdisk.

Furballs_Combo_Patch_v2.1.9r5p.rar
SL_Redline_Beta_patch1_V2_1_4
SL_Redline_Beta_patch2_V2_1_5
SL_Redline_Patch3_V2_1_6
SL_Redline_patch4_v2_1_8
slrr_2_0_0-to-2_2_1
SLRv2.1.9r5
SLRv2.1.9r5.rar

Är ju en jungel bland patcherna, vilka man ska använda, och då antar jag att dessa är gammla, lär ju finnas nyare tycker jag.

Ska kolla efter Patch 230LE.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjena!
Jag spelar SLRR ganska mycket.

Ja saigon det är gamla patchar. Det sinns nyare men man ska ha några av dom du skrev upp ändå.
Patcharna som finns nu är:

SL_Redline_Beta_patch1_V2_1_4
SL_Redline_Beta_patch2_V2_1_5
SL_Redline_Patch3_V2_1_6
SL_Redline_patch4_v2_1_8
slrr_2_0_0-to-2_2_1

Är dom vanliga patcharna som man måste ha till alla nyare patchar.
Men om man vill ha det lite roligare är det bara lägga in:
StreetLegal_Redline_230LE_patch
Eller
slrr_patch_230_promods
Eller
MWM​ Beta​ Complete​.exe

Du kan inte ha alla 3 du måste välja en av dom. Själv kör jag på 2.3.0LE. Dom tillverkar en ny patch till den nu också som kommer heta 2.3.1LE den ska komma ut nu nån gång 2009.

Det olika med dom patcharna är:
2.3.0 LE: Mer bilar motorer styling och sånt. Lättare att hitta när man köper trim, styling osv. Det finns grafik patchar som man kan ladda ner då kommer man att få ut den bästa grafiken av alla patchar som finns nu.

2.3.1 LE som kommer snart har riktigt extrema motorer (dom motorerna finns i verkligen också). Det är riktigt bra grafik om man jämför men dom tidigare patcharna. Test banan är en riktig bana, den ser lite mer ut som en F1 bana. Det är typ det jag vet om den patchen.

2.3.0 promods: Har för det mesta bara ytterst lite bättre grafik en dom andra i original.

MWM​: Den har bler banor lite smidigare uppläggning med menyer och så. Du kan även ladda ner nya banor eller ladda ner ett program som du kan göra egna banor till.

En riktigt bra sida där alla dom patcharna finns och 100+ bilar och massa mer är GOM-TEAM.COM. Det är bara att registrera dig på den sidan så kan du skaffa massvis för att bygga upp spelet. Det finns flest saker till 2.3.0 LE. Och jag tror inte att sidan funkar så bra med Internet Explorer, men det används ändå inte något mer så.

Koder till 2.3.0 LE
- letmeroc - Kom till ROC race
- begformoney - pengar fusk 1 000 000USD
- iamcoolguy - 3000 prestige points och 4 street knappar i car info
- kickassreddevil - Du kommer 1:a i det röda garaget
- catchmywheels - Du får en Furrano GTS
- bavariancheetah - Du får en Baiern GT3
- hellofromtokyo - Du får en Nomus GT2
- racingforreal - Du får en Duhen CDVC
- iloverallies - Du får en Enula WRST
- amaricanmuscles - Du får en MC DTLE
- granturismo - Du får en focer WRC
- xtremetuner - Du får en Einvagen 140GTA
- primemyride - Du får en Prime DLH500
- dragstarr - Du får en 'Drag Starr' Hauler's SD750

Du skriver in koderna i garaget sen trycker du på skruvmejseln.

Om du vill ha mer information kan du gå till http://www.gom-team.com/

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ladda ner Invictus Live! HÄR!

Det patchar spelet automatiskt till senaste, sen kan man lägga på egna patchar efter det.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har inte lyckats fått det att funka ricktigt. Men på www.gom-team.com finns det en patch som patchar hela upp till 2.2.1 sen är det bara lägga till 2.3.0 LE så va det klart också.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för det utförliga svaret:)

Har lagt in dessa nu:

SL_Redline_Beta_patch1_V2_1_4
SL_Redline_Beta_patch2_V2_1_5
SL_Redline_Patch3_V2_1_6
SL_Redline_patch4_v2_1_8
slrr_2_0_0-to-2_2_1
2.3.0LE

Spelet funkar riktigt bra nu. Hittade lite roliga bilar på sidan du tipsade om ochså. Återigen tack!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehe, började själv spela detta igen för några dagar sen. Riktigt kul fortfarande, även om några av motorerna man får med 2.3.0 LE är lite tveksamma.. Har en 4000 HP v12:a i min bil just nu (uppbytt från en 1800HP v6), har inte fuskat någonting eller dylikt.

Edit: Snabba bilar är ... snabba, men också farliga! http://datahest.net/4khp.avi