Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matte90-Antec
Kung grabbar. nu behövs bara några till sedan så köper jag en server + ventrilo

Intresseanmälan:
Acetheman
Hojte
hadirajan

Im on! Är Rank 55, vad är ni andra?
Kom upp i 55 igår

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Im on! Är Rank 55, vad är ni andra?
Kom upp i 55 igår

55 såklart:P

Är det någon som vet hur jag får igång automeddelanden på servern?
Har följt denna guide men får det ej att funka.

http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?t=27333&postdays=...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matte90-Antec
Kung grabbar. nu behövs bara några till sedan så köper jag en server + ventrilo

Intresseanmälan:
Acetheman
Hojte
hadirajan

Har blivit en server för vår klan så jag har mitt på det torra nu.
Tack ändå.

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Im on! Är Rank 55, vad är ni andra?
Kom upp i 55 igår

29 men jag har precis börjat spela detta.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

x-fire : jaakonen
in game : SantaJohn

Jag spelar en hel del på clanens server eller så blir de bara någon annan med bra ping

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk

Re: eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
29 men jag har precis börjat spela detta.

Ok, det går relativt fort att gå upp i rang. Btw, heter det RanK eller RanG? Borde ju vara ranG?

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk

Lirar mest publik och rätt ofta. Nick= XFX eller [TS]Inferno

Visa signatur

Coolermaster Cosmos S - Coolermaster realpower 850 W psu - 4Gig Crosair pc 8500 - Asus P5Q Motherboard - Intel Core Duo 8500 With - Zalman CNPS9700 LED Ultra Quiet Cpu Cooler - XFX gtx 260 xxx - Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty

Permalänk
Medlem

Jag körde rätt mycket förra året, men nu har min profil raderats (2ggr, båda gångerna när jag var rank 55) och har inte orkat köra så mycket sen dess.
Nickar [=Aron=], finns mest på Shipment och Killhouse, med M1014 (tror jag det var).

xfire: ypro

Och jag tycker att man säger Rank, eftersom man ska ju liksom inte översätta allt.

Permalänk

Använd gärna venten med.
Hojta till om ni vill ha channels.

voice400.inx-gaming.co.uk:6480

Permalänk
Medlem

Kul att även venten är igång. Är den uppe 24/7? Är det bara hardcore som gäller på själva servern btw? Me not like

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
Kul att även venten är igång. Är den uppe 24/7? Är det bara hardcore som gäller på själva servern btw? Me not like

Japp både servern och venten är uppe 24/7. Jag har bara kört igång den lite fort nu, håller på att jobba på den tex att försöka fixa automeddelanden så som Welcome och Rules mm...

Permalänk
Medlem

Ja. Man är ju en seriös gamer. Nickar fRk, FearKill elr FearN.
Spelar i Clan förtillfället.

www.miniterroristerna.se

Blir väl lite public nån gång ibland. Men lirar COD:WAW mest public. För har tröttnat på Cod4 Public.

Xfire: jpersson92

Permalänk
Medlem

Om du menar att man är en seriös gamer bara för att man spelar Hardcore Mode, FearKill, så kan jag inte riktigt förstå hur du tänker. Jag tycker inte att ett spelsätt som totalt gimpar spelets balans kan anses vara särskilt bra, och framför allt inte något som bör användas av "seriösa gamers". Är man en s.k. "seriös" gamer så sätter man nog inte sin fot på någon server som inte kör den senaste versionen av Promod, en mod som för övrigt inte alls är lämpad för public servers. Promod är dock ett kapitel för sig, och något som jag inte orkar gå in på nu.

Om jag missförstod ditt inlägg så kan du dock glömma det jag nyss skrev. Trevlig midsommar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
Om du menar att man är en seriös gamer bara för att man spelar Hardcore Mode, FearKill, så kan jag inte riktigt förstå hur du tänker. Jag tycker inte att ett spelsätt som totalt gimpar spelets balans kan anses vara särskilt bra, och framför allt inte något som bör användas av "seriösa gamers". Är man en s.k. "seriös" gamer så sätter man nog inte sin fot på någon server som inte kör den senaste versionen av Promod, en mod som för övrigt inte alls är lämpad för public servers. Promod är dock ett kapitel för sig, och något som jag inte orkar gå in på nu.

Om jag missförstod ditt inlägg så kan du dock glömma det jag nyss skrev. Trevlig midsommar!

AA Det kan jag säga detta inlägg kan lika med Delete.
Jag spelar PCW elr CB. Fler gånger i veckan. Såklart att man hamnar på en HC-Server.(När man spelar public) Men jag sitter inte och gamear. På en sån så länge!

Trevlig Midsommar på dig med!

Permalänk
Medlem

Vad är det som gör en hardcoreserver så mycket bättre än en vanlig då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
Vad är det som gör en hardcoreserver så mycket bättre än en vanlig då?

Jag antar att du vet vad Hardcore innebär. Det är just det som är uppskattat hos många spelare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
Vad är det som gör en hardcoreserver så mycket bättre än en vanlig då?

Av egen erfarnhet är de mycket lättare på en HC server. Hitboxes är helt uppåt väggarna, de inbjuder oxå till mer svensk sommar (camping). Servrar ja gillar är serverar med "kill cam". De är sällan en campare (som envist plockar de i ryggen) sitter kvar så

Alltid synlig radar gör de ju bara mer "pro" ;p svårare å gömma sej på en å samma ställe en längre tid då.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
Vad är det som gör en hardcoreserver så mycket bättre än en vanlig då?

Det är lättare att döda. Räcker med ett skott. Av nästan vilket vapen som helst. Det är därför det är mer som spelar det änn vanilla.

Permalänk
Medlem

Det är inte fler som spelar hardcore än vanilla. Om du har någon källa som bevisar motsatsen så får du gladeligen dela med dig av denna. För övrigt är det just vapenbalansen som påverkas mest av hardcoreläget. Läget är ju enligt fanatikerna "realistiskt" och det "kräver mer skills". Själv ser jag inte vad som är realistiskt i att springa runt med en pistol och döda fiender med ett skott på hundra meters håll. Inte heller verkar det realistiskt att få flygunderstöd på tre sekunder, eller att man ens skulle bevilja flygunderstöd när det gäller ett så litet antal infanterister. Kräver mer skills? Den som skjuter först vinner, då nästan alla vapen dödar med ett skott. Det gäller ju både pistoler och 50-kalibriga gevär.

snozan: Hitboxes förändras inte i hardcore, det är precis samma sak som om du spelar vanilla.

Permalänk

Hardcore är väldigt mycket lättare än normal. Du behöver inte tänka på att sikta på huvudet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eidolon
Om du menar att man är en seriös gamer bara för att man spelar Hardcore Mode, FearKill, så kan jag inte riktigt förstå hur du tänker. Jag tycker inte att ett spelsätt som totalt gimpar spelets balans kan anses vara särskilt bra, och framför allt inte något som bör användas av "seriösa gamers". Är man en s.k. "seriös" gamer så sätter man nog inte sin fot på någon server som inte kör den senaste versionen av Promod, en mod som för övrigt inte alls är lämpad för public servers. Promod är dock ett kapitel för sig, och något som jag inte orkar gå in på nu.

Om jag missförstod ditt inlägg så kan du dock glömma det jag nyss skrev. Trevlig midsommar!

Promod Live körs väl nu. Promod funkar på public så man slipper all skit som standard har.

Permalänk
Medlem

Så.. man kan inte ha killcam på en hardcoreserver?

Själv lirar jag på en hardcore server, för nöje, med killcam och klara regler om camping, grenade launcher och martyrdom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Promod Live körs väl nu. Promod funkar på public så man slipper all skit som standard har.

Ja, det är Promodlive som gäller nu. Dock tycker jag inte att modden fungerar på en public server, då dess enda syfte är att fungera som en ren tävlingsmod att användas under t.ex. stora lan. När det gäller pubs så kommer Promod inte till sin fulla rätt, utan den hämmar snarare spelet. Så pass mycket har ändrats, att det inte längre är samma spel. Jag säger absolut inte att modden är dålig, men i min mening så funkar den definitivt inte på pubs.

Permalänk

nu har nån idiot bannat mig från kark servrarna

aja får väl leta annan server, men voreju kul o veta varför
gissar på att det är pga tk, elr för att jag sprang runt o kniva massa igår

kan man ta reda på det?

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Den dagen dom sänker priset från 44,99 Euro på steam så dirrar jag det har bara world at war atm

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle@anka
nu har nån idiot bannat mig från kark servrarna

aja får väl leta annan server, men voreju kul o veta varför
gissar på att det är pga tk, elr för att jag sprang runt o kniva massa igår

kan man ta reda på det?

Vad heter du?

Permalänk

oknown

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle@anka
oknown

Det var du! Lirade med dig igår, gissar på att det var Luckys för att du inte spelade HQ och bara sprang runt, om jag minns rätt. Men jag ska försöka fixa det här så du får en till chans.

Permalänk

jag sprang ju till hq hela tiden, bara att jag dog halvägs varenda gång
sen var jag rätt utråkad igår, sprang runt med kniven istälet

vore trevligt o få spela på dom servrarna igen, rätt trevliga gubbs där

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle@anka
jag sprang ju till hq hela tiden, bara att jag dog halvägs varenda gång
sen var jag rätt utråkad igår, sprang runt med kniven istälet

vore trevligt o få spela på dom servrarna igen, rätt trevliga gubbs där

Mjo, jag minns bara att det var en snubbe som antingen campade eller tdmade, minns inte namnet.

Frågar en annan om han vet varför och ser om han kan unbanna då jag inte får /unban att fungera