Permalänk

Så länge man spelar lokalt blir man aldrig godkänd. För att godkännas krävs det att servern svarar. Hoppas det fungerar nu när de kör igång allt igen.

Permalänk
Medlem

det är lite fucked up

eller mycket fucked up

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som Lord Moses sa, offline blir du aldrig godkänd.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Som sagt, det går inte att bli godkänd så länge auth-servern är nere.

Edit: Ursäka upprepningen.

Permalänk
Medlem

på träningen först duckar man sen kryper man sen går man i labyrinten
sen på dem man ska hoppa över ska man göra nåt speciellt där?

och vid stegen bara klättrar man upp och springer över hopapr ner och ska rulla under stocken. hur rullar man?
sen springa och sist glida genom röret

Permalänk
Medlem

Där har du problemet. När du ska rulla under så lägger du dig ner med x, sedan rullar du genom att dubbelklicka på S för att rulla åt höger, A för att rulla åt vänster. Men som sagt kommer du aldrig bli godkänd så länge du kör offline.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

när fixar dom online då? har inte sett nått som utvecklarna har skrivit

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ok bra för jag blev galen när jag körde 10 gånger igår på träningen och fattade inte hur jag skulle klara det jag fick tiden 1.04 minuter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
när fixar dom online då? har inte sett nått som utvecklarna har skrivit

Forumen ligger nere, så det är svårt att få någon information överhuvudtaget. Tycker själv att det här känns helt otroligt orutinerat hela skiten, lite förutseende borde de ju kunna ha.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

tankar

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

spelet känns fortfarande beta

Permalänk

Varför klaga? Det är ju gratis!

Permalänk

Vad är gratis? Att inte få spela?

Permalänk
Medlem

klagar inte men dem borde ha kollat så allt funka innan dem släppte det ör nu går det inte ens spela för servrarna är nere så man kan inte logga in

Permalänk
Medlem

Klart man ska få klaga, även om det är gratis. Att man inte fattat att folk vill ha en fil på sin dator som de kan installera hur och när de vill och att man inte fattar att det är torrent som gäller om man vill få ut en fil snabbt till många personer.
Att man sen inte fattar att en release som folk väntat på i två år kommer att göra att det blir lite press på servrarna och inte rustat för detta är ju bara patetiskt.

Jag körde lite träning igår men kunde inte heller uppdatera resultatet. men jag gillade vad jag såg, vapnen känns ursköna och kontrollerna är som innan med vissa förbättringar. Dåligt dock att man inte kan avbryta filmerna utan måste sitta och kolla på samma film om och om igen.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

De är ju helt osannolikt sega på att få igång skiten igen. Under all kritik. De verkar inte vara så måna om att göra sina spelare nöjda. De har inte ens fått upp forumen igen.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Tänk nu på att US Army har lagt ner en liten del av sin budget på att utveckla detta spel. Det är ju tydligen viktigare för dem att slösa grova pengar på vapen för att spränga "hajis" (ursäkta Generation Kill uttrycket) istället för att tillgodogöra gamers med stabila servrar. Prioriteringar.
Fast detta slår dock alla rekord för hur dåligt en release kan gå.

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

jag har lyckats logga in nu...men det tar år att ladda en bana i multiplayer, har inte laddat klart än

Visa signatur
Permalänk

Officiella forumet är uppe nu igen. Hoppas allt börjar flyta på snart..

Edit: Gick visst ner lika snabbt som det kom upp. -.-

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Tror nog dom jobbar så fort dom kan för o lösa allt, tror inte dom räknat med dessa problem innan, själv tankar jag om allt då det inte funkade bra , hade beta innan så vetafan om det var nåt sull med detta då jag fick igång spelet imorse ??

Är som en liten hundvalp nu o väntar troget

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk

Gah fastnat på Marksmen delen då det tar hundra år för skiten att ladda upp resultatet. Fixa authenticate servern nån gång då! Kommer ju inte vidare..

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Umarrion
ok bra för jag blev galen när jag körde 10 gånger igår på träningen och fattade inte hur jag skulle klara det jag fick tiden 1.04 minuter

Haha samma här, bästa tiden blev 1.06

Jag tycker att det är skön känsla i spelet (spelat bara träningar), vapnen känns bra fast vapen ljuden känns lite mesiga.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Haha samma här, bästa tiden blev 1.06

Jag tycker att det är skön känsla i spelet (spelat bara träningar), vapnen känns bra fast vapen ljuden känns lite mesiga.

ja håller med tycker ljuden inte är tillräckligt kraftiga

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Buggigt som gatan

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk

Nu får det fan räcka. Har gått ett dygn sedan släppet och man kan inte ens få köra igenom de förbannade träningsuppdragen.

Vad i helvete har de förväntat sig? Släpper man ett gratisspel på världens största distributionstjänst av dess slag (steam) och förväntar sig att folk inte ska prova?

Permalänk
Medlem

nån som har nåt tips på hur man ska klara skjut träningen efter den första träningen.
mitt sikte är större än mål tavlorna nästan så ser inte vart jag ska skjuta.

Permalänk

Höger musknapp så får du sikta. Sen kan du hålla andan med space. Sen vägrar servern acceptera dig. Have fun.

Permalänk
Medlem

ok tack hålla andan kunde jag inte för mina tips har försvunnit från spelet.
ska vänta med att köra för ingenting sparas ändå

Permalänk

Nån som vet om man kan få kantutjämning (aa) ? Funkar inte genom att köra det via nvidia drivrutinen då det fuckar upp och tar bort HUD:en.

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stay true
Nån som vet om man kan få kantutjämning (aa) ? Funkar inte genom att köra det via nvidia drivrutinen då det fuckar upp och tar bort HUD:en.

Finns väl en inställning i spelet under video inställningar som du ska bocka i om jag inte minns fel.

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D