Call of Juarez 2: Bound in Blood

Permalänk
Medlem

Call of Juarez 2: Bound in Blood

Riktigt roliga nyheter för dem som älskade ettan som jag!

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32066

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Jippie! bra nyheter!

Permalänk
Medlem

Intressant.

Permalänk
Medlem

Awesome!

Permalänk
Medlem

Åååh vad gött!!!

Älskade verkligen Call of Juarez, första värda vilda västern-spelet sen Outlaws!

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Blir bara mer intressant hela tiden!
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32319

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk

Såg videon och det verkar som att det är en helt ny story?
Iaf det ser fint ut

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Me want Ser definitivt roligt ut och längtar verkligen till släppet!! Jag kanske måste uppgradera mitt grafikkort först?

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaman
Me want Ser definitivt roligt ut och längtar verkligen till släppet!! Jag kanske måste uppgradera mitt grafikkort först?

Nej! Kanske om du måste köra på absolut max grafik men inte annars.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

jag har ettan till Pc men jag tror att tvåan kommer att inhandlas till PS3!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk

Call of Juarez är sjukt underskattat. Blev överlycklig när jag såg det första bilderna från spelet. Western är en underskattat genre...

Blev glad när det var en "prequel" så man får spela som "favoritpastorn" igen, hans röst är riktigt rå.

Permalänk
Medlem

Diligensscenen i 1:an var nog bland det bästa "you're in a movie" jag varit med om.
Helt underbart spel som kom från ingenstans.

Älskade också när man skulle smyga som lillkillen och blev förbannad på alla motståndare... se'n fick man switcha till preacher och GE TILLBAKA.

Fram till man fick pilbågen - då var man lyrisk över lillkillen.

2:an blir säkert minst lika bra.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Q9300, 4GB PC8500, EVGA 9800GTX, Gigabyte GA-P35-DS3L, T220, MX518, 1,5TB 7200rpm, 150GB Velociraptor

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluffster
Call of Juarez är sjukt underskattat. Blev överlycklig när jag såg det första bilderna från spelet. Western är en underskattat genre...

Blev glad när det var en "prequel" så man får spela som "favoritpastorn" igen, hans röst är riktigt rå.

" Ohh Billy...what have you done "
COJ är definivt bland topp tio favoriter, grym bra story rakt igenom. Ska bli riktigt spännande och köra uppföljaren.

Permalänk
Medlem

Bara en vecka kvar till release. Ska bli skoj med lite västern, smal genre. Senaste västern-inspirerade jag spela var västernbanan på timesplitter 2 ^^

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Det ska bli mysigt att få höra Marc Alaimos röst igen :3

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem

Bokat på CDON

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Avstängd

En besvikelse jämfört med första spelet. Men det var ändå värt pengarna tycker jag. Och jag brukar ju sällan köpa spel.

Är trots allt något speciellt med Western-genren. För dem som gillar multiplayerspel så finns det ganska mycket mervärde i spelet. Men för mig som bara spelar spelen mest för storyns skull så var det lite fattigt. Kort men roligt.

Förresten så tror jag nig att det här spelet är att föredra på konsol.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
En besvikelse jämfört med första spelet. Men det var ändå värt pengarna tycker jag. Och jag brukar ju sällan köpa spel.

Är trots allt något speciellt med Western-genren. För dem som gillar multiplayerspel så finns det ganska mycket mervärde i spelet. Men för mig som bara spelar spelen mest för storyns skull så var det lite fattigt. Kort men roligt.

Förresten så tror jag nig att det här spelet är att föredra på konsol.

VAR, NÄR HUR?

Ny trailer kom upp idag också (länk).

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem

Konsollifierat jävla piss. 1:an var bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
En besvikelse jämfört med första spelet. Men det var ändå värt pengarna tycker jag. Och jag brukar ju sällan köpa spel.

Är trots allt något speciellt med Western-genren. För dem som gillar multiplayerspel så finns det ganska mycket mervärde i spelet. Men för mig som bara spelar spelen mest för storyns skull så var det lite fattigt. Kort men roligt.

Förresten så tror jag nig att det här spelet är att föredra på konsol.

Har just beställt spelet till PS3 så vi får hoppas du har rätt!

RECENSIONER:

http://www.fz.se/artiklar/20090630/call-of-juarez-bound-in-bl...

http://www.eurogamer.net/articles/call-of-juarez-bound-in-blo...

http://www.bit-tech.net/gaming/pc/2009/06/30/call-of-juarez-b...

http://www.gamereactor.se/recensioner/18431/Call+of+Juarez:+B...

Fyll gärna på med mer, kommer att komma med en egen liten recension när jag har spelat genom spelet!

Om spelet ens är hälften så bra som ettan så är det värt varenda cent!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av q0rra
VAR, NÄR HUR?

Ny trailer kom upp idag också (länk).

Grym trailer!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Skit bra spel!

Permalänk
Medlem

Tyckte ettan hade för mycket klättra och problemlösning. Är 2an mer actionbetonad?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Tyckte ettan hade för mycket klättra och problemlösning. Är 2an mer actionbetonad?

Yup... dock konsollifierat. Förstör mycket för mig.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Nån som spelat spelet ännu ch kan ge lite tankar och synpunkter på det?

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Det är linjärt för det mesta men ibland blir det free roam man kan köpa vapen och ta uppdrag i en liten affär. Riktigt underhållande till man vill fortsätta spelet.