Permalänk
Avstängd

Enkel Joomla instruktion?

Jag skänker ju bort en massa gratis hemsidemallar som ni kan se om ni tittar på mina andra inlägg. Nu undrar jag om någon skulle vara intresserad av en enkel instruktion för hur man använder Joomla, det CMS som mallarna är byggda för. Innan jag sätter mig och plitar ihop något sådant vill jag bara kolla intresset.

Permalänk
Medlem

Joomla + enkel instruktion? Låter inte så användbart... jag skulle vilja ha en videointroduktion till hur man skapar en nyhetssida och en modulär template i alla populära CMS för att tydligare kunna se skillnaden i arbetsflöde och fördelar/nackdelar med t.ex. Django, Ruby on Rails, Joomla, Drupal, Mambo, N2 CMS, Lemoon, etc. etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Templater
Jag skänker ju bort en massa gratis hemsidemallar som ni kan se om ni tittar på mina andra inlägg. Nu undrar jag om någon skulle vara intresserad av en enkel instruktion för hur man använder Joomla, det CMS som mallarna är byggda för. Innan jag sätter mig och plitar ihop något sådant vill jag bara kolla intresset.

Sedan kanske dina mallar är särskilt imponerande om du behöver skänka bort dom för att någon ska ta i dom med tång.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.