Permalänk
Medlem

Studier under pendling?

Kära vänner,

Det ter sig inte bättre än att jag är tvungen att pendla ett flertal timmar till jobbet var dag. För att inte förspilla denna tid har jag nu bestämt mig för att organisera mina insatser för att öka min allmänna yrkeskompetens.

Min fråga är vad jag skall välja för att möjliggöra en högre lön och bättre förmåner på framtida jobb.

För mig är körkortsstudier uteslutet för tillfället, men annars en bra idé. Kanske skulle företagsekonomiska studier kunna ge möjlighet att jobba extra på ekonomiavdelning? Kom gärna med förslag och länkar till distansutbildningar eller annat nyttigt!

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem

Vad har du för utbildning och jobb?

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |

Permalänk
Medlem

Ähh, luta dig tillbaka och lyssna på lite härliga ljudböcker istället, typ Harry Potter, Eragon eller Hamilton

Men om du nu verkligen vill 'studera' så skulle väll det vara bra att gå in för lite spetskunskaper i det du gör.

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffer_Overrun
Vad har du för utbildning och jobb?

Industriteknisk utbildning. Jobbar på lager.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Ähh, luta dig tillbaka och lyssna på lite härliga ljudböcker istället, typ Harry Potter, Eragon eller Hamilton

Har lyssnat på podcasts i några veckor. Men det börjar kännas att jag vill använda den lilla fritid jag har till att arbeta mot att få mer fritid.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Men om du nu verkligen vill 'studera' så skulle väll det vara bra att gå in för lite spetskunskaper i det du gör.

Näringskedjan inom lager är inte så stor. Är nästan vid toppen. Hade tänkt mig lite mer allmän kunskap av någon sort som skulle kunna hjälpa vid alla möjliga sorters jobb.

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boo
Industriteknisk utbildning. Jobbar på lager.

Har lyssnat på podcasts i några veckor. Men det börjar kännas att jag vill använda den lilla fritid jag har till att arbeta mot att få mer fritid.

Näringskedjan inom lager är inte så stor. Är nästan vid toppen. Hade tänkt mig lite mer allmän kunskap av någon sort som skulle kunna hjälpa vid alla möjliga sorters jobb.

Lyssna på podcasts av Jeopardy?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?