Gamecard? World of Warcraft

Permalänk
Medlem

Gamecard? World of Warcraft

Tja jag undrar vart kan man få tag på Gamecard till World of Warcraft så billigt som möjligt?

Evt om någon har köpt upp sig på några och kan tänka sig att sälja ett eller två?

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Priset på game card är nästan det samma överallt, skiljer 10-20 kr typ.

Billigast blir det nog om man betalar 6 månader med visa kort tror jag. Via wow-europe.com då

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

vad hamnar man på då?

jag spelar inte fullt så aktivt men det var riktigt kul nu när jag börja igen..

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42230 där är dom billigaste.... om du nu inte vill köpa med visa kort, som är det smartaste och billigaste, gör det istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muttsson
vad hamnar man på då?

jag spelar inte fullt så aktivt men det var riktigt kul nu när jag börja igen..

jag vett inte vad man hamnar på, du kan väll logga in på deras sida och leta reda på vad det kostar med kort -.-'

Permalänk
Medlem

g2play.net

Permalänk

Nu när kronan är så jävla låg, kan de faktiskt va smartare att köpa ett par gamecards tbh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adelante666
Nu när kronan är så jävla låg, kan de faktiskt va smartare att köpa ett par gamecards tbh!

Precis, just NU kostar 1 månad gametime med VISA 143 kronor. Med 3 respektive 6 månader med kreditkort blir det 397 och 728.

Gamecards för 1, 3 och 6 månader blir 122.50:-, 367.50 och 735. Räknat på webhallens 245:- gamecard.

Så ja visst är det billigare.

Visa signatur

PSN: Kurisumasu

Permalänk
Medlem

Kostar 200kr (+- någon krona) med personalrabatt på elgiganten iaf. Så känner ni någon som jobbar där så tjänar ni några extra tior på det.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."