Permalänk
Medlem

Tips till sweclockers

Hej

Först vill jag poängtera att jag inte vet vart jag skulle lägga denna tråden, flytta gärna.

Jag tycker det vore en kanonide om medlemmar på sweclockers kan få fylla i en sida med info om sin dator och sina datorvanor för att kunna få fram en sida med statistik över tex vanligaste webläsaren, hur många % som kör flera grafikkort, och lite så.

Då kommer sidan att uppdateras så fort någon ändrar sin info vid nyköp eller byte av webläsare osv.

Vad tycker ni andra forumsrävar?
Tyck till!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Själv hade jag nog inte fyllt i... om nu inte alla andra gjort det, så jag risker att känna mig utesluten och ensam!

Kan tro att det är ganska värdefull information för annonsörer och liknande. Därför har jag inte någon större lust att engagera mig gratis.

Men jag vet inte... Staplar och diagram är ju alltid kul!
//pscs3

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

Kan vara en vettig tanke. Delen av forumet du sökte var nog feedback delen, kolla längst ner på sidan.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Låter lite intressant, och sen vore det inte helt fel om alla pollar som brukar vara inne i nyheter klistrades in där också så man kunde rösta och se hur andra röstat i olika frågor.

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan inte flytta en tråd till Feedback delen i forumet...Jag kan inte ens göra ett inlägg i Feedback. Så gör en ny tråd där om dina funderingar.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pscs3
Kan tro att det är ganska värdefull information för annonsörer och liknande. Därför har jag inte någon större lust att engagera mig gratis.

Men jag vet inte... Staplar och diagram är ju alltid kul!
//pscs3

Annonsörerna betalar pengar som går till att hålla igång och utveckla den här sidan, i.e. du skulle hjälpa swec genom att lämna ut den informationen.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Mailade SweC om en liknande idé i veckan faktiskt.

Min idé gällde att ha något motsvarande "Min kameraväska" på fotosidan.se. Dock ingen % av något eller så, utan man har sin datorrigg och så kan man lämna recensioner och sånt.

De som är med på fotosidan.se vet nog vad jag pratar om.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Geeks
SweClockers
Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015