Combat Arms - Gratis CS-klon?

Permalänk
Medlem

Combat Arms - Gratis CS-klon?

Tjoo~

Hittade en sida med gratis onlinespel och däribland Combat Arms - verkar vara en "CS-klon" med hyfsad grafik, med möjligheten att konfigurera karaktärens utseende, div utstyrslar och vapnen med olika sikten, ljuddämpare mm.

Någon som har lirat det? Vad tycker du om spelet?

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

Jag spela det under en period, tycket det var riktigt bra för att vara gratis, vapnen man har från början är väll inte dom bästa, men som jag minns det tjänar man en form av pengar som man kan använda för att hyra vapen och annan utrustning, hade riktigt kul med det spelet, men jag är inte en person som klarar av FPS under någon längre period.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knaz
Jag spela det under en period, tycket det var riktigt bra för att vara gratis, vapnen man har från början är väll inte dom bästa, men som jag minns det tjänar man en form av pengar som man kan använda för att hyra vapen och annan utrustning, hade riktigt kul med det spelet, men jag är inte en person som klarar av FPS under någon längre period.

Okej, jag ska testa det iaf, behöver lite tidsfördriv på sena kvällar
Jag fastnade aldrig för CS men DOD älskade jag, var tom med i en riktigt bra klan fast jag sög ganska hårt
(-=Platoon=-)

Äh, fick upp nån varning om Packed.Thermida, nåt virus tyckte nod32, skiter i d jävla spelet..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori