Permalänk
Medlem

spelet stänger sig

jag spelade crysis och vid ett ställe "båten när man tar bläckfiskarna"
fryser sig spelet o de stängs av ,på very high funkar det kanske 1 min o på low 2-3min . vad e detta?

Permalänk
Medlem

Vad har du för hårdvara?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

xfx 4890 ,phenom 940, det cpar sig just på det stället, några säger catalyst 9.2 är bättre? prövade den äldre det hjälpte inte och när jag försöker köra in 9.6 står det INF drivrutins filen samt några andra gick inte hitta eller instrallera.??

får ta upp två andra saker också , hade 670gb ledigt efter jag instrallerat ett fåtal spel o sen avinstrallerat allt så ligger den fortfarande på 630 .. den tycks inte ta bort nåt nästan

Permalänk
Medlem

låter skumt, kolla tempraturerna när du spelar.
kanske blir överhettat och av den anledningen stänger ner spelet ;D

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixz92
låter skumt, kolla tempraturerna när du spelar.
kanske blir överhettat och av den anledningen stänger ner spelet ;D

nope den blir max 60grader med spelandet

Permalänk
Medlem

det kan vara så att det blir för varmt grafikkortet så det stänger av sig för den gjorde likadant på min men då installerade jag rivatuner jag skrev rivatuner for ati på google så nu funkar den

Permalänk
Medlem

vad mäter du med? jag vet att speedfan visar fel på mitt 9600GSO.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz