Uppföljare till Crysis Warhead?

Permalänk
Medlem

Uppföljare till Crysis Warhead?

Halloj!

Jag spelar inte så mycket nuförtiden ( och speciellt inte på sommaren) så jag har inte direkt någon koll på vad som kommer.

Är det någon som vet när uppföljaren till Crysis Warhead kommer (om det kommer någon)?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

någon gång under 2010. Crysis 2

Permalänk
Medlem

Gief det, åh fy fan hoppas det kommer bli lika bra som föregångarna

Permalänk
Avstängd

Kanske dom lyckas göra den i DX10 denna gång... men utannonsera som DX11

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Det kommer väl vara sämre grafik för att de kommer ju även på xbox360 o ps3.

Permalänk

De kommer köra den på en bättre optimerad motor (CryEngine3) så det ska gå att spela på konsoll också. Men jag har hört att grafiken kommer vara bättre än Crysis (1) ändå

Permalänk

Vi får verkligen hoppas att dom gör en vettig portning så man slipper konsollgrafiken. Det dom mest har gjort är att ta bort AO, aggresivare lods på alla modeller och sen lite annat smått och gott vilket gör att en xbox inte dör direkt den ser kartongen.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Avstängd

Grafiken är inte problemet. Gameplay är viktigare och den kan bl.a. göra intressantare genom t.ex. att göra AIn bättre.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Eftersom dom ska göra den bra till konsoll oxå så får vi utgå från att spelet kommer att suga fett på pc. Så verkar det ju vara med dom flesta spel som släpps till alla plattformar nuförtiden tyvärr. Man lägger inte ner mycket tid på pc delen utan skriver om lite kod bara så det funkar på pc´n.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleid
Grafiken är inte problemet. Gameplay är viktigare och den kan bl.a. göra intressantare genom t.ex. att göra AIn bättre.

Yep, håller med. AI är något CryTec (?) inte kan något om, att sätta 20 mag. i fiende huvud är inte precis avancerat AI

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Grafiken är Crysis är överskattad. Lagom snyggt och kräver alldeles för mycket det man ser. Hoppas det lyckas optimera skiten bättre så folk får njuta av grafiken på högre inställningar osv.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE