Några sweclockers me på bf 1943?

Permalänk
Medlem

Några sweclockers me på bf 1943?

Handlar då alltså om Xbox Live-versionen av Battlefield 1943. Folk verkar helt ha missuppfattat konceptet med spelet och kör TK bara för att få rätt fordon först. Bisarrt... Tänkte kolla om det finns några seriösa lirare här som vill vara med och äga på Xbox Live. Får vi ett väl samspel lag äger vi vilka av idioterna där som helst. Tänkte lira lite imorgon kväll och hoppas att fler dyker upp. Heter Tobbez på Xbox Live om ni vill adda mig.

Permalänk
Medlem

Har det släppts redan ?

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fabola
Har det släppts redan ?

Flera dagar sen.
Tk på Bf1943? Min kompis visade mig idag att det inte går att tk för att få fordon, men det kanske inte går för att man redan sitter i fordonet?

Permalänk

Skall tanka hem det på måndag så Lägg in mig (står i min signatur)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
Flera dagar sen.
Tk på Bf1943? Min kompis visade mig idag att det inte går att tk för att få fordon, men det kanske inte går för att man redan sitter i fordonet?

Min poäng är att idioterna dödar en innan man kommit fram till fordonet ifråga. Av någon anledning verkar dessutom flygplanet vara populärast trots att det är svårast att kontrollera och få bra. Vilket märks när pajasarna ska till och försöka.

jOnÄTÄn addar dig på Xbox Live då.

Hoppas fler är intresserade kostar 1200 poäng och är inte farligt dyrt tycker inte jag. Klart värt pengarna men man behöver ett bra lag som sagt.

Permalänk
Medlem

hunt3r: Vad mina erfarenheter från bf2 säger så va det så att man alltid sköt nån som sprang mot flygplan, för även om man totalt sög med flygplan va det det klart roligaste fordonet. Sen när man jobbat upp sin skill då va ju flygplan klart det mäktigaste fordonet, hade en kill-streak på 124 kills med flygplan. Sitter och väntar på PC releasen.

Visa signatur

Fractal Design Define R2 || AMD Athlon64 5600+ @ 3.1 || Sapphire HD 4870 512mb Silent Efficiency || ASUS M2N-X || Corsair XM2 4 gb DDR2 800 mhz

Permalänk
Medlem

sefio där ser man. Har faktiskt inte sådär jättestor erfarenhet av BF-serien sedan tidigare. Det jag tycker är roligast är att slänga på lite tnt på jeepen och leka kamikaze-pilot mot fiendelägret. Alltid lika roligt och genererar massa hat från motståndarna

Men som sagt, fler folk behövs, kom igen gubbs!

Permalänk

Är detta som typ bf2/2142 att man delas upp i Squads/grupper med en ledare?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Man kunde ju inte TKa på detta?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"