Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Inaktiv

Faktiskt mest trött måste jag erkänna... varken sur eller ledsen på nått. utan mest fysiskt trött, min läkare hittar inget fel på mig heller, och jag kan sova minst 18 timmar per dag utan att jag ens piggnar till...

Permalänk
Hedersmedlem

Ganska sur att man inte får välja sina föräldrar och då känns det som man kommit till världen med lite sämre chans att lyckas än alla andra. I alla fall socialt nu. Har inte haft en lätt uppväxt och lider av det i efterhand.

Ledsen på mig själv eftersom jag har svårt att ta tag och saker och är orolig över hur jag kommer lyckas i högskolan.

Letar efter nån mirakelkur.

Permalänk
Medlem

Trött på 99% av alla människor ungefär. Vad gör jag på ett diskussionsforum?

Permalänk

http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Jag hoppas ideligen att ingen av er här inne kör som denna jävla idiot kör!
4K i böter är ju fan inget. 20papp minst! ibland tycker man att vissapersoner inte ska få ens ta tillbaka sitt körkort. Fy fan nackskott på sånna idioter.. vad är det han plöjer igenom 3 rödlyse närma måånga bilar och ett par refuger.. struntar helt i hastigheten och annat.

Fy fan säger jag. hade gladeligen puttat idioten av vägen om jag sett en sån komma körandes. han kan ju fan inte ha mycket innanför pannbenet!

Ja jag är arg!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Jag hoppas ideligen att ingen av er här inne kör som denna jävla idiot kör!
4K i böter är ju fan inget. 20papp minst! ibland tycker man att vissapersoner inte ska få ens ta tillbaka sitt körkort. Fy fan nackskott på sånna idioter.. vad är det han plöjer igenom 3 rödlyse närma måånga bilar och ett par refuger.. struntar helt i hastigheten och annat.

Fy fan säger jag. hade gladeligen puttat idioten av vägen om jag sett en sån komma körandes. han kan ju fan inte ha mycket innanför pannbenet!

Ja jag är arg!

Får hoppas att poliserna inte fick se videon och ändå gav så lite:( för hade de sett den hade de ju kunnat bevisa mer

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Jag hoppas ideligen att ingen av er här inne kör som denna jävla idiot kör!
4K i böter är ju fan inget. 20papp minst! ibland tycker man att vissapersoner inte ska få ens ta tillbaka sitt körkort. Fy fan nackskott på sånna idioter.. vad är det han plöjer igenom 3 rödlyse närma måånga bilar och ett par refuger.. struntar helt i hastigheten och annat.

Fy fan säger jag. hade gladeligen puttat idioten av vägen om jag sett en sån komma körandes. han kan ju fan inte ha mycket innanför pannbenet!

Ja jag är arg!

Ofattbart sjukt! Hade nog inte kunnat sansa mig om jag träffat den föraren... Tänkte skriva att han förtjänar stryk men jag säger nog som dig, nackskott!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Jag hoppas ideligen att ingen av er här inne kör som denna jävla idiot kör!
4K i böter är ju fan inget. 20papp minst! ibland tycker man att vissapersoner inte ska få ens ta tillbaka sitt körkort. Fy fan nackskott på sånna idioter.. vad är det han plöjer igenom 3 rödlyse närma måånga bilar och ett par refuger.. struntar helt i hastigheten och annat.

Fy fan säger jag. hade gladeligen puttat idioten av vägen om jag sett en sån komma körandes. han kan ju fan inte ha mycket innanför pannbenet!

Ja jag är arg!

Jag hade gärna sett att han krockade och blev förlamad för resten av sitt liv...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Largoplz
Har börjat dala ner i en trevlig spiral av självhat och tristess. Började stark vid midsommar då jag och en klasskamrat till mig som tydligen var sugen på mig på alldeles för många sätt råkade "umgås" om man vill säga det lite civiliserat. Efter det har hon flippat helt och vägrar lyssna när jag säger att jag inte är intresserad.
Jag känner mig även jävligt ensam ganska mycket. Jag är inte ensam mer nu än tidigare, men det är först nu jag känner att ensamheten är ett problem och inte en välsignelse. Detta leder mig in på nästa problem då jag inte har nog med stake för att bjuda ut flickor då jag har dåligt självförtroende och inte vill bli nekad då jag är lite orolig att det kommer bli sjukt jobbigt.
Ensamheten har även tagit en otippad vändning. Även om jag är bland folk, t.o.m vänner, så känns det ändå som att jag är ensam. Jag längtar till hösten så skolan blåser igång igen. Då har jag iaf nåt som tar tankarna från all misär.

Man är alltid ensam - allt annat är bara en illusion.

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
ääh det fixar du Lycka till

Haha, jag fixade uppkörningen men inte funktionsbeskrivningen

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Ska hämta päronen på Landvetter inatt och dom har med sig några polare, snubben där envisas ALLTID med att sitta fram, han sitter där och kommenterar varenda jävla liten grej jag eller någon annan gör hela jävla tiden.

Har sagt till päronen att en äkta Andersson skall sitta fram på hemvägen men dom är för snälla och ger efter så jävla lätt, orka ha någon lismande jävel jämte sig i 12 mil.....

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

SJUKT FÖRBANNAD!
Stod i vårt tvätt rum nere i garaget. Såg ut som fan som vanligt. Men jag tvättade min bil och donade lite. Sen när jag kör och parkerar min bil igen på min garage plats kommer det en sur jävla gubbe och skriker
"- Tvätta rent i hallen efter dig jävla snor unge"
Jag svarade: "- Det såg ut så när jag kom. Jag har mitt här i hinken."
Gubben svarar: "-Ja säkert. Så säger ni alla. Idioter.

VA FAN DET VAR INTE JAG!!!!!!!!!! SKITEN VAR DÄR NÄR JAG KOM DIT SOM ALLA ANDRA DAGAR.

Funderar på att tvätta rent där och sätta en lapp på hans garageport. "Nu är hallen ren. Varje gång det är lite skit där är det ditt."

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Min mobil ligger antagligen i tjejens bil och hon jobbar. Hur ska jag klara mig denna dagen, helvete säger jag.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
SJUKT FÖRBANNAD!
Stod i vårt tvätt rum nere i garaget. Såg ut som fan som vanligt. Men jag tvättade min bil och donade lite. Sen när jag kör och parkerar min bil igen på min garage plats kommer det en sur jävla gubbe och skriker
"- Tvätta rent i hallen efter dig jävla snor unge"
Jag svarade: "- Det såg ut så när jag kom. Jag har mitt här i hinken."
Gubben svarar: "-Ja säkert. Så säger ni alla. Idioter.

VA FAN DET VAR INTE JAG!!!!!!!!!! SKITEN VAR DÄR NÄR JAG KOM DIT SOM ALLA ANDRA DAGAR.

Funderar på att tvätta rent där och sätta en lapp på hans garageport. "Nu är hallen ren. Varje gång det är lite skit där är det ditt."

Tvättstugegräl är alltid win-win-situations.

Själv brukar jag städa lite oavsett vem som äger skräpet, ger en tid att funta på livet. Ger en glada grannar som bjuder på saker och tjänster, en liten bonus.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
SJUKT FÖRBANNAD!
Stod i vårt tvätt rum nere i garaget. Såg ut som fan som vanligt. Men jag tvättade min bil och donade lite. Sen när jag kör och parkerar min bil igen på min garage plats kommer det en sur jävla gubbe och skriker
"- Tvätta rent i hallen efter dig jävla snor unge"
Jag svarade: "- Det såg ut så när jag kom. Jag har mitt här i hinken."
Gubben svarar: "-Ja säkert. Så säger ni alla. Idioter.

VA FAN DET VAR INTE JAG!!!!!!!!!! SKITEN VAR DÄR NÄR JAG KOM DIT SOM ALLA ANDRA DAGAR.

Funderar på att tvätta rent där och sätta en lapp på hans garageport. "Nu är hallen ren. Varje gång det är lite skit där är det ditt."

Trist. Sådana problem kan bara lösas genom att ta i så in i helvete...

Kolla om du har en gammal flaska klorex i källaren.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Zyklon B fungerar väl annars

Nej men det är trist när andra inte städar iordning men ibland får man göra någon annan skitgöra och då kanske annat folk börjar ta tag i det. annars så ser man väl lite mer poster på argalappen.se antar jag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Sjuukt trött. Min gårdag såg ut följande. Vaknade upp runt 09.00 (GMT+8) i hotellrummet på Bali, sjukt sliten efter sista utekvällen, mina polare drog till stranden medan jag gick med syrran och shoppade klart det sista. Gled runt och runt tills vi åkte till flygplatsen vid 17.30. Planet från Denpasar Bali gick 20.00 och vi var framme i Singapore vid 22.00 (GMT+8). Planet från Singapore till Köpenhamn tog drygt 12 timmar och sedan fick vi vänta i köpenhamn drygt 3.5 timmar. Sedan tog flyget hem 50 minuter. Var hemma 13.30 Svensk tid. Nu är klockan 21 dvs 03.00 på Bali. Sjukt trött nu

Permalänk

Förutom djup depression så förlorar man vänner och familjen är åt helvete och jag kan inte dela med mig av mig själv med dom då de är idioter. FML.

Permalänk
Medlem

VAFAN är inte den där asberger epedemin över som startade för något år sedan??? Folk måste fan sluta självdiagnostisera sig själva över internet, jävla puckon!!!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Jag känner mig ensam, men det ska rådas bot på! Resa till Paris och Praag

Permalänk
Medlem

Dags att fortsätta på denna dystra tråd...

Är så JÄVLA trött på min morsa som konstant klagar över hennes ekonomiska situation..jag tycker att vi bor bra, har det som behövs och mycket som inte behövs insklusive en 42" plasma tv...Är bara så trött på denna tjat och ursäkter med att jag skulle vara annorlunda gentemot henne om hon tjänade mer, det hon inte förstår är att jag precis skulle vara samma person för om hon vill ha min respekt måste hon ge mig sin. Missförstå mig inte hon har varit igenom otroligt mycket och är en riktigt jävla bra person så att det skriker om det men jag tänker ändå kanske vore det bättre om jag fixade min egna lägenhet under de 5 år på KTH och sen kanske flyttar till en större lägenhet när jag har skaffat ett fast jobb..Det här går bara inte längre...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Dåligt humör över att jobbet börjar på måndag.. Så jävla surt.. 2månaders semester borde införas.. livet är inte bara jobb ;O

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Jag hoppas ideligen att ingen av er här inne kör som denna jävla idiot kör!
4K i böter är ju fan inget. 20papp minst! ibland tycker man att vissapersoner inte ska få ens ta tillbaka sitt körkort. Fy fan nackskott på sånna idioter.. vad är det han plöjer igenom 3 rödlyse närma måånga bilar och ett par refuger.. struntar helt i hastigheten och annat.

Fy fan säger jag. hade gladeligen puttat idioten av vägen om jag sett en sån komma körandes. han kan ju fan inte ha mycket innanför pannbenet!

Ja jag är arg!

Undrar hur dem förväntade sig att det skulle gå när dem betedde sig som några jävla korkade iqbefriade fiskmåsare...

Jävla idioter,, skit ska skit ha helt enkelt:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
SJUKT FÖRBANNAD!
Stod i vårt tvätt rum nere i garaget. Såg ut som fan som vanligt. Men jag tvättade min bil och donade lite. Sen när jag kör och parkerar min bil igen på min garage plats kommer det en sur jävla gubbe och skriker
"- Tvätta rent i hallen efter dig jävla snor unge"
Jag svarade: "- Det såg ut så när jag kom. Jag har mitt här i hinken."
Gubben svarar: "-Ja säkert. Så säger ni alla. Idioter.

VA FAN DET VAR INTE JAG!!!!!!!!!! SKITEN VAR DÄR NÄR JAG KOM DIT SOM ALLA ANDRA DAGAR.

Funderar på att tvätta rent där och sätta en lapp på hans garageport. "Nu är hallen ren. Varje gång det är lite skit där är det ditt."

Jävla surgubbe!.. Skulle nästan gett han på käften

Permalänk
Medlem

Hatar fan semester! En vecka har skiten hållit på nu och tre veckor kvar av helvetet. Inga rutiner, inget att gå upp till på morgonen, inget ansvar inget av någonting. Fy fan för semester säger jag bara...

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Hatar fan semester! En vecka har skiten hållit på nu och tre veckor kvar av helvetet. Inga rutiner, inget att gå upp till på morgonen, inget ansvar inget av någonting. Fy fan för semester säger jag bara...

Därför jag har ställt in all min semester i år, hade kämpat som fan för att pussla ihop semestern i sommar för att få det att passa med tjejens studier (holländska) sen när allt var ordnat så tog det slut! Jag hatar svärföräldrar.

Permalänk
Medlem

Jag har haft diarre över en vecka nu, ville bara dela med mig det till Sweclockers

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Jag har haft diarre över en vecka nu, ville bara dela med mig det till Sweclockers

Tack för infon..

Tja, är inte så jävla glad, smått nere tyvär och orsaken återfinns i "hitta tjejer tråden.

nehepp, natt på er.

Permalänk
Medlem

Alltså seriöst, varför är det sådan jävla moralpanik i sverige? Hela jävla tiden skall folk lägga sig i hur man lever sitt liv och påpeka detta ljudligt!

Lånade farsans bil för ett tag sedan och körde upp till farfars stuga 1.5 mil bort, vägen dit är ganska smal och guppig; kom ifatt en husvagn (drogs av en bil såklart) som körde i 40 på 70 vägen vilket är förståerligt för vägen är så dålig, tänkte köra om men så kommer en bil från andra hållet, väntar på att den kört förbi och kör sen om!

Problemet är att detta ekipaget skall till stugområdet och snubben med husvagnen kommer mot mig med stora arga barska steg och utbryter:
"Vad i helvete håller du på med?"
"Kör bil?"
"Jävla ungdommar är fan inte mogna i trafiken" (jag är snart 24 år, vafan)
"Vafan snackar du om?"
"blaaaa blaa blaaa vägen är alldeles för smal för att köra om på blaaa bla blaaaa blaaa blaa"

Orkade inte med skiten så jag gick in i stugan men idioten snackade med min far sen, lixom vafan tänker gubbfan med? Om det går att mötas på en väg utan några problem så går det fan att köra om också, vägen blir ju för fan inte smalare för att man kör i samma riktning, helvete folk fäller hellre än friar.

(obs, bara ett litet exempel, varför kretsar allt korkat folk runt mig?)

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte VARFÖR i hela friden polarns flickvän ska duscha innan vi ska dra och BADA. Varför måste tjejer vara så jävla fina jämt? USCH! Sen skrev han "Aja hör av dig för vi tänkte dra" Vilket jag tolkar som "Ska du med eller inte? För vi drar nu" Men nej det var inte så han menade nu har det gått över 20 minuter.. Då skriver man för fan inte "FÖR VI TÄNKTE DRA"

Jag är så sjukt tacksam. Och jag menar verkligen TACKSAM att jag inte är kvinna. För det kan inte vara lätt i dagens samhälle!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Alltså seriöst, varför är det sådan jävla moralpanik i sverige? Hela jävla tiden skall folk lägga sig i hur man lever sitt liv och påpeka detta ljudligt!

Lånade farsans bil för ett tag sedan och körde upp till farfars stuga 1.5 mil bort, vägen dit är ganska smal och guppig; kom ifatt en husvagn (drogs av en bil såklart) som körde i 40 på 70 vägen vilket är förståerligt för vägen är så dålig, tänkte köra om men så kommer en bil från andra hållet, väntar på att den kört förbi och kör sen om!

Problemet är att detta ekipaget skall till stugområdet och snubben med husvagnen kommer mot mig med stora arga barska steg och utbryter:
"Vad i helvete håller du på med?"
"Kör bil?"
"Jävla ungdommar är fan inte mogna i trafiken" (jag är snart 24 år, vafan)
"Vafan snackar du om?"
"blaaaa blaa blaaa vägen är alldeles för smal för att köra om på blaaa bla blaaaa blaaa blaa"

Orkade inte med skiten så jag gick in i stugan men idioten snackade med min far sen, lixom vafan tänker gubbfan med? Om det går att mötas på en väg utan några problem så går det fan att köra om också, vägen blir ju för fan inte smalare för att man kör i samma riktning, helvete folk fäller hellre än friar.

(obs, bara ett litet exempel, varför kretsar allt korkat folk runt mig?)

Vad jag inte förstår är varför idioten ska blanda in en 24årings farsa?... Jävla idioter det finns

Permalänk
Hedersmedlem

Kvinnliga förare måste börja göra bättre rykte för sig. Stog nyss i en rondell och vänta på att få köra in. Så ser jag min chans när en bil kommer blinkades och visar att den ska svänga höger direkt när den kommer in. Så jag börjar rulla ut, men inte skulle den svänga utan fortsätter igenom rondellen och jag får tvärnita och den väjde lite. Hade jag väntat på en helt säker chans att köra in skulle jag väl få stå ganska länge och folk börjar tuta. Jag vill såklart inte stå hur länge som helst heller. Suck, måste börja köra som varenda jävel på vägen är idiot och inte går att lita på för fem öre.