Fula linjer med AA aktiverat

Permalänk
Avstängd

ditt problem är att du vill ha snygg grafik på ett skit gammalt spel. antingen höjer du upplösningen, vänjer dig med skit grafiken, går över till cs source, skaffar en tjockis skärm som alla andra wannabe heat0n fans. Detta är mitt råd. när jag körde så körde jag i upplösningen 1280x1024 märkte det var den bästa upplösningen och känsla för mig. min native upplösning är 1920x1200.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Inaktiv

TS har fått tillräckligt med förslag, nöj dig med vad du får ut av ett drygt 10 år gammalt spel eller ställ in spelet för vad din skärm klarar.

640x480 fixeringen hos cs-spelare känns mest som placebo, någon har börjat spela och spelar bra, sen börjar alla tro att spelet fungerar bättre så och vips ska alla spela på detta vis. Bra dock för de som sitter med gamla tjocka skärmar då de faktiskt får alternativ till soptippen när de har fått nog av skärmen..

Permalänk
Medlem

Som jag sagt tidigare: jag märker skillnad med 640 men det verkar vissa här inte förstår att det är det jag tycker utan att de tror att jag vill härma proffsen. Jag vill inte köra med det bara för att vissa proffs kör med det. Finns proffs som kör med högre upplösning de också men jag tycker det är skönare med 640. Dessutom borde det väl finnas en anledning till att så många kör med 640 också eller?

roxkz: Jag kör med skärmens egna.

Och snälla ni; Jag vill inte höra mer kommentarer om att höja upplösningen för det har jag fått ett antal svar på redan. Så om ni tycker det håll det för er själv eller starta en egen tråd. Det jag vill ha hjälp med här har jag redan förklarat.

Mvh Hannes

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H.Bengtsson
Som jag sagt tidigare: jag märker skillnad med 640 men det verkar vissa här inte förstår att det är det jag tycker utan att de tror att jag vill härma proffsen. Jag vill inte köra med det bara för att vissa proffs kör med det. Finns proffs som kör med högre upplösning de också men jag tycker det är skönare med 640. Dessutom borde det väl finnas en anledning till att så många kör med 640 också eller?

roxkz: Jag kör med skärmens egna.

Och snälla ni; Jag vill inte höra mer kommentarer om att höja upplösningen för det har jag fått ett antal svar på redan. Så om ni tycker det håll det för er själv eller starta en egen tråd. Det jag vill ha hjälp med här har jag redan förklarat.

Mvh Hannes

Du har fått svar på vad du frågat redan, då du inte gillar svaret så får du acceptera läget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H.Bengtsson
roxkz: Jag kör med skärmens egna.

Prova använda Nvidias egna skalning istället, det borde ge en viss påverkan på bilden.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Avstängd

Blir det inte taggig grafik i 640x480? det borde vara svårare att se var fienden är i den upplösningen

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64