Permalänk
Medlem

Är detta seriöst?

En kille på youtube som tycker han har rätt att få veta min CDkey till CoJ bound in blood.

Skrattade högt när jag läste några av hans kommentarer.

Kan vara roligt att läsa, eller deprimerande, avgör själva:

(han skrev första kommentaren på sidan 5 quotar allt nedanför med)
http://www.youtube.com/watch?v=D_rXHZk4EiA

QUOTE=ladut15bis]
REPLAY PLS!
I downloaded Call Of Juarez from Torrent,i cant acces MP because i need SERIAL NUMBER!
Can enybody tell me the Serial Number? PLSSSSSSSSSSSS![/QUOTE]

Skrivet av L4gg3r92}:

dude buy the freaking game ...

Skrivet av ladut15bis:

Can you give me yore CD KEY? I will subscrie to you! Swere!

Skrivet av l4gg3r92:

uhm why would I give you my 50 dollar game? that would be stupid. Pay for your own stuff

Skrivet av ladut15bis:

Why are you so mad?!? Is economic crisis got damn it....Pls...Give me....I will subscrie...
Pls...

Skrivet av l4gg3r92:

why are you so cheap? I still play this game and I don't want to give it to you is that so hard to understand?

I'm not mad I just don't want to give away a game I bough for my hard earned cash to a complete stranger on the internet

Skrivet av ladut15bis:

Dude....Are more than 50.000.000. torrent-users.

Skrivet av l4gg3r92:

so? what does that have to do with anything? It doesn't give you the rights to a game I bought...

Skrivet av ladut15bis:

Why you dont want?...I wont be a bad thing....Pls...Why you are so "Ass-Face" if you now what i mean....I mean...So bad...It wont cost you nothing...What do you have with me?You give me that CD key i will play MP...I will be happy....I will subscrie to you....You gonna have more subscriers....Why you dont want?....PLs....

Skrivet av l4gg3r92:

because I want to play it.

Skrivet av ladut15bis:

What?...

Skrivet av l4gg3r92:

I already have my CD key attached to my multiplayer profile, if I gave it to you I wouldn't be able to play

Skrivet av ladut15bis:

| Remove | Block User
But i just want to try...Maybe it will work....You can play...No matter how...

Skrivet av l4gg3r92:

no it wont work you need to make an ubisoft account. I think it's tied to my account anyway, and if you really want to try then just buy it. lots of people have worked for years to make this game you know...

Skrivet av ladut15bis:

I have a Ubisoft Account! Give me that CD key pls...
I wasnt a asshold...If i was,i told you like this:Give that cd key you sucker mother fucker bitch ETC....But i did not....Pls give me that CD key....

Skrivet av ladut15bis:

Pls...PLs...

Skrivet av l4gg3r92:

dude I bought that game for 50 euros, if you want to play you have to pay up too! I wont give you my cdkey... period

Skrivet av ladut15bis:

Ok Ok....I will be a ASSHOLD! GIVE ME THAT MOTHER FUCKER CD KEY YOU dick HEAD MOTHER FUCKER IDIOT SHIT ASS NO HEAD ASS BITCh! How do like it now?! =_=

Skrivet av l4gg3r92:

you've got some serious issues, do you think you have a right to take MY game?

Skrivet av ladut15bis:

WHY DO YOU THINK IS YORE FUCKING GAME?!!! IS JUST A FUCKING CD KEY!!!! THATS FUCKING ALL! YOU JUST NEEDED TO GIVE ME THAT CD KEY AND EVRY BODY WAS HAPPY! BUT NO....MR."ThIS IS MY GAME" DONT WANTS.WHY THE FUCK?! I DONT WANT TO PAY 50 EUROS TO BUY A FUCKING GAME!!! INEEDED JUST THE FUCKING CD KEY!THATS ALL! WHAT IS SO HARD?! YOU THINK THE GAME ARE JUST FOR BUYING OR WHAT?!!

Skrivet av l4gg3r92:

Why is this so hard to understand? I WANT TO PLAY THIS GAME MYSELF. YOU CANT ACTIVATE THE CDKEY WITH ANOTHER UBISOFT ACCOUNT. IT IS ALREADY ACTIVATED ON MY UBISOFT ACCOUNT. do you understand now? it seems like you only speak "caps"

Skrivet av ChaosBahamut:

You want the key? You want the 'right' to play multiplayer? Then buy the game.

That CD key he has is HIS, and his alone unless he decides to transfer it AND his account to someone else. And from the looks of it, he isn't and he won't. So do yourself a favor, shut the hell up, pony up the cash, and buy the game. Otherwise, stop complaining cause you have no rights to complain about not getting a feature in a game you didn't pay for.

Filthy pirate.

Skrivet av l4gg3r92:

thank you finally some sensible people around here

Skrivet av l4gg3r92:

ok here's a CD key for you

I3UY-TH3-D4MN-G4M3-Y0RS3LF-CH3 4P-4SS

Skrivet av ChaosBahamut:

Who else wants to bet he'll actually put that 'code' in thinking it's the real thing?

Skrivet av Battl3Cry:

Thanks man, it actually worked. And now when you delete your "system32" map, you can also unlock everything. Thanks l4gg3r92

Skrivet av l4gg3r92:

lol yeah that is the best hack ever

Ja så kan det se ut o_O

det som fick mig att skratta högst var:

Skrivet av ladut15bis:

WHY DO YOU THINK IS YORE FUCKING GAME?!!! IS JUST A FUCKING CD KEY!!!! THATS FUCKING ALL! YOU JUST NEEDED TO GIVE ME THAT CD KEY AND EVRY BODY WAS HAPPY! BUT NO....MR."ThIS IS MY GAME" DONT WANTS.WHY THE FUCK?! I DONT WANT TO PAY 50 EUROS TO BUY A FUCKING GAME!!! INEEDED JUST THE FUCKING CD KEY!THATS ALL! WHAT IS SO HARD?! YOU THINK THE GAME ARE JUST FOR BUYING OR WHAT?!!

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Made my night! Vilken noob, komma och kräva din CD-Key.
Lika stor mening som att kräva en CS CD-Key av någon, den är ju bunden till kontot liksom.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Idioter finns det gott om...

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd rensad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
* Tråd rensad *

?

för mycket citat?

sorry i så fall..

Visa signatur

...

Permalänk

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD

JAg ser framför mig hur han sitter och hetsar upp sig framför sin dator och skriker till sin mamma att du inte vill ge ditt spel till honom...

Hahahahaha det gjorde min natt som sagt xD

Permalänk
Medlem

Haha, varför inte bara ignorera honom totalt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Haha, varför inte bara ignorera honom totalt?

vene det var ganska roande faktiskt. Jag tänkte inte skriva såå mycket, bara första svaret typ "stick å brinn" men han fortsatte svara å det var ganska kul faktiskt xD

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L4gG3r
vene det var ganska roande faktiskt. Jag tänkte inte skriva såå mycket, bara första svaret typ "stick å brinn" men han fortsatte svara å det var ganska kul faktiskt xD

Tror nog tanken var att du mest skulle bli irriterad x)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Haha, varför inte bara ignorera honom totalt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lollol7
Idioter finns det gott om...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Tror nog tanken var att du mest skulle bli irriterad x)

jag tror tankar är något okänt för honom...

Visa signatur

...

Permalänk
Avstängd

Men roligt att spamma fjanten, postade även hans yahoo ID på en gaysite i staterna.

Den bjuder jag på

Fast det skulle nog vara bättre på någon Rumänskt med tanke på att han kommer därifrån..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

HAHAHHAHA dagens!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Men roligt att spamma fjanten, postade även hans yahoo ID på en gaysite i staterna.

Den bjuder jag på

HAHAHA fyfan vad rätt xD

Visa signatur

...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L4gG3r
?

för mycket citat?

sorry i så fall..

Inget fel på ditt inlägg men flera som svarat i tråden bryter mot oskrivna men självklara regler om hur man uttrycker sig i ett forum.
Inlägg som bara innehåller citat utan egen text, s.k. tomcitering eller inlägg av typen '+1' tillför inte diskussionen något och de tas bort i den mån vi upptäcker dem.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L4gG3r
HAHAHA fyfan vad rätt xD

ja oj så busigt! killen är förmodligen jätteseriös

Permalänk
Medlem

Don't feed the trolls...

Permalänk
Medlem

Hahahahahah ojoj detta var galet roligt hahahah vilka nötter det finns

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjofritz
ja oj så busigt! killen är förmodligen jätteseriös

Jodå, men var nog verkningslöst då killen är rumän.. nåja, kanske imorgon.

Var på hans medlemssida och postade där, lite skrämsel bara
Att jag skickat mail med hans nick till SIIA så dom skulle kolla hans IP, han går nog på det.. låta honom svettas lite.

Dock lyckades jag med konststycket att stava fel som vanligt, guess blev cues bla bla

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Haha, lite roligt att läsa iaf

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

Kändes som om killen bara spelade med hela tiden? :/

Permalänk
Medlem

Man kanske skulle fråga någon om deras kreditkortsnummer, ugångsdatum och verifieringskod.

1: Va, vill du sno minna pengar?

2: Nej jag vill bara ha din kreditkortsnummer, ugångsdatum och vad heter det cvs verifieringskod.

1: Men du kan ju inte ta minna pengar.

2: Det är ekonomikris, jag är svartlistad och jag har inget kreditkort.

1: Men du kan ju inte ta mitt.

2: Jag ska inte ta ditt, jag behöver bara ditt kreditkortsnummer, ugångsdatum och din verifieringskod.

Hoppas för honom att han bara ville jävlas, annars har han nog större problem än serie nummer

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

han skrev typ samma sak på nån annans CoJ film så jag tror att han bara e lite trög i skallen och försöker phisha lite, han verkar inte riktigt ha alla hästarna i stallet... Ksnke så spelar han bara dum men jag tvekar på det.

Om man är smart och försöker lura till sig en CD nyckel så kallar man väll inte personen i fråga för "asshold"

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Var på hans medlemssida och postade där, lite skrämsel bara
Att jag skickat mail med hans nick till SIIA så dom skulle kolla hans IP, han går nog på det.. låta honom svettas lite.

Hahaha! Var det du?!
Trodde jag skulle dö av skratt när jag såg det. Killen som inte verkar ha alla skruvar i ordentligt kommer antagligen göra något i byxorna av skräk med tanke på hur han har agerat tidigare. Well done mate.

Permalänk
Medlem

Du skulle skrivit en bullshit cdkey o sagt att det var din.=)

muppar finns det överallt. Olika underhållningsgrad.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem

Säger bara HA HA dumjävel som slösar sin tid. haha!

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

hahahhahah dagens. MP spel köper man, vilken idiot ^^

Permalänk
Medlem

Haha, vilken idiot. I love it!

Permalänk
Medlem

don't argue with a moron, you'll only bring yourself down to their level and then they'll beat you by experience

orkar inte ens läsa

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

"Arguing on the internet is like running the Paralympics. Even if you win, you’re still retarded."

Ligger kanske något i det

Nä, men visst kan det vara kul att retas ibland

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u