Permalänk
Medlem

Reg av booster Pack?

Hej!

Jag kan inte regga Booster Pack till BF2! Har provat både den sida som instruktionsboken anger samt via mitt konto på Ea men inget verkar funka!

Spelet är köpt på webhallen och utgåvan är Battlefield 2 Complete collection!!!

Vad gör jag för fel???

Tacksam för hjälp!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem

Re: Reg av booster Pack?

Jag har också ett CE, men har inte något annat än vanliga BF2 installerat, resten verkar ju krångligt. Varför kan inte alla grejerna installeras när man trycker på "install"?

Har försökt att installera SF åtskilliga gånger men det funkar absolut inte och Booster Packsen har jag hört att man ska registrera, men har inte gjort nåtgot försök riktigt.
Jag vill verkligen veta anledningen till att DICE/EA skulle göra det så skumt.

Jag har läst på massor av sidor med folk som inte kan installera spelen, men har inte hittat ett vettigt svar.

BTW: Du kanske skulle skrivit med BF2 i överskriften

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Allt är löst!!!

Tack för hjälpen iallafall!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MjGroggy
Allt är löst!!!

Tack för hjälpen iallafall!

Men du, då kanske du kan berätta hur jag installerar SF?

Den installerar ju BF2, sen patch, sen SF är det ju tänkt, men den failar med patchen. Det står typ "Update failed" när den ska patcha BF2 till 1.1.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Bra att denna tråd finns då jag har också ett ganska stort problem med Booster Pack.

Mitt BF2 Collection köpte från webhallen och fick det ida. BF2 och SF installeras och patchas men när jag kommer till att registera Booster pack på ea:s hemsida så står det att cdkeyn är redan använd????

Mitt exemplar är nytt och var inplastat när jag fick det så hur kan cdkeyn för booster pack vara använd?

Nån som har nån aning om hur man kan lösa det?

Tror inte webhallen skulle ta emot ifall om jag skulle retunera det?

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk

Alla booster packs kommer bli gratis om någon vecka när patch 1.5 kommer ut. Så bara ni lyckas fixa BF2 och SF så är det fint. Och nej ni har inte gjort felköp, bf2 och SF har aldrig kostat så lite som 129kr

Och om inte patchen funkar så kan ni bara dra den nyaste (1.41) från någon hemsida.

Men visst gå till webhallen och säg hur läget är, ni ska ju få booster packs och allt ska ju funka oavsett vilket patch som kommer när osv osv.