Medal of Honor AirBorne

Permalänk
Medlem

Medal of Honor AirBorne

Jag har Vista Premium 64-bitar.

När jag ska installera Medal of Honor AirBorne. SÅ startar all igång tills jag komme till att jag ska mata in Cd-keyn. Jag gör detta och klickar nästa så startar windows installer men sen stängs det ner utan att säga nått. Och testar att starta igång igen.Händer samma sak igen. Läste att det bara funkar på 32-bitar version. Men har massa spel som säger så men funkar ändå. Är det något fel på skivan elr liknande. Elr är det så att det inte funkar. Har tittat på Task manger och finns ingen process som är liknande till Medal of Honor AirBorne.

Någon som har haft samma fel och löst det elr är det att man inte kan installer spelet.

MVH

FearKill

Permalänk

funkar fint för mig på Vista Premium 64-bitar var dock tvungen att bara använda vistas egna brandvägg för att få det att funka av någon anledning:)
dvs testa att stänga av ev andra brandväggar eller sätta på vistas egna om du stängt av den..

Permalänk

Re: Medal of Honor AirBorne

Om jag inte minns fel så är det då programmet vill installera PhysX men det kan inte om du redan har det installerat, testa att avinstallera PhysX och försök igen.

Inte helt säker, men det kan ju hjälpa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaffekopp9393
Om jag inte minns fel så är det då programmet vill installera PhysX men det kan inte om du redan har det installerat, testa att avinstallera PhysX och försök igen.

Inte helt säker, men det kan ju hjälpa

Tackar det va det som va problemet.
Var bara att avinstallera Pshyx så funka det.