Warhammer gubben fryser.

Permalänk

Warhammer gubben fryser.

Har nyss börjat spela warhammer online, och det är så att min gubbe fryser till och jag kan inte göra något alls på ungefär 1 minut, ser ju alla andra springa runt som vanligt och har kollat så att det dom gör stämmer genom att en kompis också spelar.. riktigt irriterande är det, så nån som har någon aning om vad det kan röra sig om? tacksam för svar

kör på:
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ ~3.1GHz
4094MB RAM
GeForce 8800 GT
Windows Vista Ultimate 64 sp1

Permalänk
Medlem

Sätt på lite mer kläder på gubben så den håller sig varmare kanske?

Skämt åtsido, låter som något internet relaterat, kanske router, startar om och du förlorar kontakt med servern för ett tag.

Antar du använder sladd eftersom du sitter på en stationär. Har du testat tabba ut och se om internet funkar som vanligt utanför spelet?

EDIT: Missade att de andra sprang omkring som vanligt. Om internet la ner skulle de antagligen flyta omkring eller frysa precis som din gubbe gör. Vet inte vad problemet kan bero på då.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Trodde tråden skulle handla om en platsgubbe du ställt i frysen. Eller i utblåset från någon monsterkylning i datorn... haha

Visa signatur

Fractal Design R2 | BeQuiet Dark Power Pro 550 | Asus Rampage Formula | 2x Corsair XMS2 DDR2-8500 2048MB | Intel E8600 @ 3,72GHz | Noctua NH-U12P | Palit GTX 1080 Super Jetstream | Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB | Intel X25-M 80GB | Hitachi Deskstar P7K500 500GB SATA | WD Red 3TB SATA III | WD10EACS 1TB | NEC ND35-40A | Scythe Ultra Kaze | Noctua NF-P12

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neonxz

EDIT: Missade att de andra sprang omkring som vanligt. Om internet la ner skulle de antagligen flyta omkring eller frysa precis som din gubbe gör. Vet inte vad problemet kan bero på då. [/B]

Det ser ut så men det gör dom det är garanterat ISP problem kör en tracert och kolla ping.

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk

kan ju vara nåt med internet får testa starta om det, för har 1 /5 i anslutning och det är inte bra har haft problem med det ett par veckor nu. tack för svar ^^

Permalänk
Avstängd

Dåligt uppströms, hade det ofta tills jag bytte till 40/40 (8/1 tidigare)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.