Permalänk
Medlem

Spel!!!

Tjena sweclockers

Jag har åkt på världens förkylning och orkar inte gå ut riktigt på så länge den varar så har bunkrat upp mig framför datorn ett tag nu så till problemet

Jag har klarat ganska så många spel och detta börjar bli riktigt pinsamt då alla spel är så sjukt lätta även på svåraste nivå ni inbitna gamers vet vad jag snackar om

så jag undrar ifall ni kan rekommendera några spel jag kan spela igenom och inga MMo's

Jag har tex klarat anno 1404 (hard) tog ca 2 dagar -.-
call of jaurez kommit en lååång bit installerade det igår och tröttnat ganska snabbt.
fallout 3 klarat.
oblivion funderar jag starkt på men sist jag spelade det så var jag ca 13 och fuskade mig igenom spelet så det har inte gett mig någon sådär stor bild av spelet
har klarat dom flesta titlar på singelplayer:
Company of heroes 1&2 vill inte köpa 3:an
Call of duty alla 5
warcraft 3 och FT
mirrors edge
diablo 2 ( haha ja även detta spel utan fusk på singelplayer när jag bodde hos farsan för ett bra tag sen och satt på ett modem med ca 56 kbps så jag lirade offline och en del online)
och en del spel jag inte kommer ihåg =/
comand and conquer alla <- älskade den serien tills 3:an kom
Medal of honour

Ops. spelen ni rekommenderar ska helst ha någorlunda grafik hälst inte spel dom Doom och Deus Ex

så snälla låt era spel minnen flöda och säg varför jag ska spela igenom spelet du säger och var gärna god och säg hur svårt spelet var för jag söker lite motstånd och att jag gärna blir beroende av spelet ni säger

Vill inte skryta om att jag klarar spelen så fort vill bara berätta att de flästa dagens spel är anpassade för små barn verkar det som (denna mening gör så att jag låter lite kaxig men inte det jag vill att ni ska tro att jag är )

För er som inte bryr er ett skit om grafiken så skall jag rekomendera Operation flashpoint Hälst det gamla först underbart spel
http://www.youtube.com/watch?v=s5tso2JXkZ0

Permalänk
Medlem

Re: Spel!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meep1
Ops. spelen ni rekommenderar ska helst ha någorlunda grafik hälst inte spel dom Doom och Deus Ex

Du sågar Deus Ex, vilket är ett av världen's bästa spel genom tiderna och var först i sitt slag med att spelaren själv får avgöra hur handlingen ska vara, på grund av grafiken. Mycket dålig stil!

Om du klarar ArmA 2 utan att dö en enda gång, så kommer du att få all min respekt. Och ljug inte mitt uppe i ansiktet på mig o de andra gamers att du klarade det utan ett enda döttsfall. Har dock en känsla av att du kommer göra det ändå :/

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

har inte spelat arma 2 ne och sorry för att jag klandra deus ex så ditt inlägg i förra tråden kolla på spelet lite och insåg att spelet inte är riktigt min stil sorry

tack för tipset om arma 2 ser sjukt fint ut då det påminner mycket om den gamla serien flash point också grymt spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meep1
och sorry för att jag klandra deus ex så ditt inlägg i förra tråden kolla på spelet lite och insåg att spelet inte är riktigt min stil sorry

Cyper-punk-stil ju Ascoolt! Älskar tekniken i det spelet. Ruggigt avancerat för att vara från 2000.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Lirade just igenom senaste wolverine spelet på Normal (Hard är låst tills man klarat antingen normal eller easy sorgligt nog) men tyckte det var ett väldigt bra spel som springer hästlängder om alla andra filmbaserade spel.

Hack n Slash och man är i stort sett odödlig men man fick en skön känsla av att bara vilja döda mer, sen uppgraderar man attacker som man får genom spelet och levlar upp Logan vilket ger spelet lite av det här MMO beroendet att levla upp och bli bättre.

Rekommenderar spelet starkt, här är en fullständig recension från fz.se där fler än jag tycker det samma. http://www.fz.se/spel/x-men-origins-wolverine

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Okej neonexz ska kollas igenom.
Men just nu så lutar det till arma2 då det påminner mig och operation flashpoint (hade visst glömt namnet )

och ifall ingen annan har några invändingar och något annat spel som jag ska spela före så blir det arma tack edgren

Permalänk
Medlem

Sins of a solar empire med expansion, fyfan va bra spel ;D där har du utmaning, kör på fyra galaxer och med very hard aggressive motspelare, där, har du utmaning!

Permalänk
Medlem

alla half life kanske, där får du många dagars spelglädje

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
alla half life kanske, där får du många dagars spelglädje

Vill inte vara framfusig nu men

HF 2 episode 1 var ett skämt episode 2 har jag inte prövat
men hf1 var ganska nagelbitande och fint spel !

Permalänk
Medlem

episode 2 är mkt roligare än ep1

sen så är mass effect kul, och då ska du inte rusha genom spelet utan gör alla uppdrag så har nu många dagars spelglädje där med

Visa signatur
Permalänk
Medlem

mass effect är inte heller riktigt min stil =/

Permalänk
Medlem

hmmm, du verkar vara en riktig bra lirare.
då kanske du kan anta utmaningen och ladda hem
Alien Arena 2k9 (helt gratis) och testa dina skills
mot de 'bättre' spelare.
vansinnigt snabb och roligt spel.
vill du direkt köra hård, letar du upp en server som
kör 'instagib' (insta).
här kan du hämta det:

http://alienenforcer.com/download.php

du kan även komma in på irc.

irc.efnet.net

#alienarena

där finns alltid någon...

ha det bra!

Permalänk
Medlem

Så många såna här trådar det finns

Kolla igenom "Senaste köpta spel" tråden för lite tips och även andra trådar

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Bionic commando
Prototype
Crysis
Racedriver GRID
Portal
Battlefield
......

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
Så många såna här trådar det finns

Ja... visst är det synd att det inte finns fler RIKTIGT bra spel än de ... 30-40st som finns? Så många år och så lite topptitlar. Skumt.

Permalänk
Medlem

Americas Army 3!

Nytt, gratis och realistisk FPS!

Visa signatur

C2D E8400 @ 3,8Ghz, Gigabyte EP35-DS3R, 2Gb 1066Mhz DDR2, HD4850 512Mb 680/100, CoolerMaster Hyper 212, Öppet PIII chassi med bordsfäkt...

Permalänk

King's Bounty: the legend om du vill ha något att hålla på med ett bra tag! precis köpt det och jag rekommenderar det varmt! Påminner mycket om heroes 3 (referar till trean eftersom de e det bästa heroes imo), förutom att alla monster blir starkare ju mer du väntar på att döda dom. Fighterna är i princip de samma som i heroes.

Rolig humor, mycket att göra!

http://www.gamespot.com/pc/strategy/kingsbountythelegend/inde...

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

fallout 1&2
Bioshock
TETRIS
Heroes of might and magic 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Ja... visst är det synd att det inte finns fler RIKTIGT bra spel än de ... 30-40st som finns? Så många år och så lite topptitlar. Skumt.

erm? vad bedrog det där till då? förstår inte riktigt din mening

Trådskaparen kan helt enkel gå igenom många trådar här som innehåller tips om bra spel
Och de flesta av dom nämns om och om igen i varje tråd

Visa signatur

breathe, smile and be happy