Enermax lanserar tangentbord i aluminium

Permalänk
Medlem

Re: Testat!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jabusher
Hehe kanske lite sent svar men men..

Testade tangentbordet i danmark på flygplatsen där, fanns två datorer man kunde betala för att sitta vid (kostade 5 kr i minuten nu i efterhand såg jag).

Tangentbordet var GRYMT som fan. Verkligen ett av dom bästa jag någonsin rört...blev förälskade och började googla efter det på plats haha.

Verkar som att det finns till salu i danmark iaf, för tangentbordet hade danska tangenterna också...

Tråkigt att den inte finns i Sverige

Bättre sent än aldrig.

Men det är verkligen synd att tangentbordet inte har släpps i Sverige, den finns både i Norge och Damnark. >_<

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Avstängd

alla ni som anget länkar dom funkar inte för mig en så står det sidan finns inte o den andra så anger den att den är förbjuden....

ja ja i allfall undra va det tangentbordet kommer o kosta 1500kr kanske jag har ett nätagg från dom å det va inte billigt

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siggemc
ja ja i allfall undra va det tangentbordet kommer o kosta 1500kr kanske jag har ett nätagg från dom å det va inte billigt

792.51kr + frakt verkar det som -> itbutikken.se

Permalänk

Trådlyft!!! Var fan kan man få tag på detta tangentbord?! Varför kom det aldrig med svensk layout?! Jag har tittat på massor av bilder och det som är deal/no deal för mig är enterknappen (och hö-shift). På enermax hemsida blir man inte klokare då det finns bilder med båda varianterna... SUCK! Har mailat dem, får se om de svarar inom någon månad...

Visa signatur

System:
2500K - EVGA 780 SC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marteN_larsson
Trådlyft!!! Var fan kan man få tag på detta tangentbord?! Varför kom det aldrig med svensk layout?! Jag har tittat på massor av bilder och det som är deal/no deal för mig är enterknappen (och hö-shift). På enermax hemsida blir man inte klokare då det finns bilder med båda varianterna... SUCK! Har mailat dem, får se om de svarar inom någon månad...

Jag gav upp för längesen att försöka få tag på en med svensk layout, hittade dansk och norsk varianter men inte svensk...

Så det blev en Logitech diNovo Edge istället.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Ok, fortfarande kan man inte få riktigt grundläggande grejer rätt, som att tangenterna skall sitta i raka kolumner och inte lutande. Man undrar vad det är för klåpare som sitter och designar.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Ok, fortfarande kan man inte få riktigt grundläggande grejer rätt, som att tangenterna skall sitta i raka kolumner och inte lutande. Man undrar vad det är för klåpare som sitter och designar.

Har du något belägg för att det skulle vara mycket bättre med raka kolumner?