Permalänk
Medlem

Snyggt träarbete!

Fronten ger verkligen känslan av träbåt. Även tangentbordsramen ser snygg ut, men går det inte att montera det på ett med svarta knappar? Skulle ge det ett lyft.
Sen kan jag hålla med att fläktgallerna på sidan sticker ut lite. Ett förslag kan vara att hitta nån typ båtventil, eller kanske ett galler av mässing. De som sitter på ser ut att vara av plast?

Gediget jobb, hur som!

Permalänk

Kommer ihåg ditt gamla bygge men det här är snyggare. Tror dock att det hade varit lite bättre att hålla fläktgallren kvar i krom eller svart. Det blir liksom lite för mycket av det goda.

Men det är nog den i särklass snyggaste trä-modden jag sett.

Christer

Visa signatur

Old Raven

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjompa37
bara en swedx platt skärm som återstår. de finns i ädel trä tror de va mahogny . ska de va trä så ska de gärna vara allt. inte bara ett trä tangentbord . men skärm tangentbord eller data tangentbord som ditt duger. du fick 10 av mig för arbetet

Finns även möss i trä http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.swedx.se/ima...

hittade via google image, sry för den lååååånga länken :P. men en tinyurl kan ge ricked-roll vibbar hos många ^^.

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem

tio av mig trots att det är förbannat fult men väldigt bra gjort

Visa signatur

64 X2 7750be @ 3.61ghz 6gig ddr2/kingston DDR2 800mhz
asus radeon eah 4850 512Mram
Asus m3n-h/hdmi socket a kylare på nordbryggan

Permalänk
Medlem

Snyggaste chassiet i trä jag har sett! Tangentbordet var riktigt snyggt också.

Permalänk

Haha, sjukt snyggt..

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk
Medlem

väldigt tjusigt en engån snickarn 5/5

Visa signatur

Born to raise hell