Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Suck, måste börja köra som varenda jävel på vägen är idiot och inte går att lita på för fem öre.

Börja?
Jag har kört enligt den principen i flera år. Får min tes bevisad nästan dagligen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Börja?
Jag har kört enligt den principen i flera år. Får min tes bevisad nästan dagligen...

Amen på det! Vissa borde inte få köra på motorvägen!

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
Amen på det! Vissa borde inte få köra på motorvägen!

Motorvägen? Där är det ju lurre. Det är i städerna som folk är totalt lost.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Börja?
Jag har kört enligt den principen i flera år. Får min tes bevisad nästan dagligen...

Inte haft körkort ett år än, så håller fortfarande på att upptäcka. Påstår heller inte att jag är felfri i körningen.

Permalänk
Medlem

Time to go on...
Är så jävla sur på farsan som bara måste klaga på allt och alla, SO WHAT att piloten säger att vi kommer komma 5 minuter försent, VÄRLDEN KOMMER INTE GÅ UNDER. GUD alltså.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd

Galet glad, räknas det?

Håller på att fullständigt krossa mitt ex, eller närmare bestämt min exfru.
Hon har levt i en bubbla i ett par år, men nu kommer verkligheten ikapp, och dyrt blir det.
Kan bara säga att detta är en underbar dag, där många andra har mått dpligt eller vatt snälla, är jag mer inne på KROSSA-spåret.

MVH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Galet glad, räknas det?

Håller på att fullständigt krossa mitt ex, eller närmare bestämt min exfru.
Hon har levt i en bubbla i ett par år, men nu kommer verkligheten ikapp, och dyrt blir det.
Kan bara säga att detta är en underbar dag, där många andra har mått dpligt eller vatt snälla, är jag mer inne på KROSSA-spåret.

MVH!

Innan moralfjantarna kommer o klagar måste jag bara säga GOOD FOR YOU! Fyfan vad gott med folk som har det där tänket Hoppas du krossar henne å det mest brutala ^^

Permalänk
Medlem

Life goes on...

Har till stor del konfronterat mig med faktum att jag kanske inte älskar min nuvarande tjej som jag har varit tillsammans med i 8 månader.
Det enda jag kan tänka på är tjejen som gav mig sitt nummer på donken och vill träffas på fika, hennes ansiktsuttryck när hon log mot mig precis innan hon skulle gå iväg från kassan innan jag hade märkt vad hon hade kluddrat ner på kvittot till mig var ovärderlig.

Gud hjälpe mig...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Life goes on...

Har till stor del konfronterat mig med faktum att jag kanske inte älskar min nuvarande tjej som jag har varit tillsammans med i 8 månader.
Det enda jag kan tänka på är tjejen som gav mig sitt nummer på donken och vill träffas på fika, hennes ansiktsuttryck när hon log mot mig precis innan hon skulle gå iväg från kassan innan jag hade märkt vad hon hade kluddrat ner på kvittot till mig var ovärderlig.

Gud hjälpe mig...

Du har det inte lätt du

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Börja?
Jag har kört enligt den principen i flera år. Får min tes bevisad nästan dagligen...

Me2 .. Det är säkrast.. har kört ändå i snart 5 år och flertal gånger man fått tvärnita eller något för någon idiot.

En gång stog en kvinna och väntade att svänga vänster in på min väg.. Det lustiga var att det var ingen trafik före mig och hon stod och väntade. SEN när jag närmar mig, ni tror inte hon kör ut så jag måste tvärnita? eh jo. självklart!

Sen i Luleå en gång blev jag nästan prejjad av en idiot ena filen var avstängd (vänster) jag låg i höger.. då kom nån idiot på idén (Skitgubbe denna gång).

Aaah va smart perfekt tillfälle för en omkörning.. Slängde mig på tutan och blir tvungen att köra lite utanför vägen för att inte bli helt uppskrapad av bilen.

Det värsta var att han blev typ svinförbannad och lade sig typ 1dm bakom min bil efteråt.. Blev jävligt sugen att tvärnita men det är inte värt det.

Att såna stolpskott ens får existera..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Alla som kört E4an mellan Värnamo och Ljungby vet hur förbannat dumt 2-1väg är.. spec när det bara är ca 3mil 2-1väg och resten genom Sverige är motorväg med 120 eller 110väg. Man ser mäktiga omkörningar på 400m när det kommer skyltar om att vägen blir en filig. fina omkörningar och många som tvinga nita/väja etc.

Inträffar ju olyckor där varje dag. som tur är är de väl inte med dödlig utgång men va fan? en an Sveriges viktigaste vägar är så under prioriterad så det inte är sant sen att vv hade pengar på ett annat konto att bygga om en fullt fungerande rondell med lite växter o stenar för över en miljon hade kunnat lagts på E4an eller på 25an som saknar viltstängsel etc.

Sjukt felprioriterat iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Börjar bli less på jobbet... 7 helgen i rad och har en kvar.
Dessutom vill jag vara social. Det ger sig, det kommer...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Är också less på jobbet.. jobbar visserligen dagtid men trevs mycket bättre på mitt förra skiftjobb då man fick varierande tider.. ibland sovmorgon mitt i veckan och allt.. riktigt sweet.. tyväär inte i min "inriktning" .. Blä.. hatar dagtid.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Själv har jag just gått på semester. Men jag är lite deppig. Känner mig ensam till och från. Mest till. Har knappt någon här nere att umgås med nu så har inte så mycket glädje av att vara ledig.
Jag ska iofs på ett bröllop till helgen, men tills dess är jag ensam. Jag ska åtminstone försöka att inte sitta hemma och uggla nu utan ge mig ut lite och möta folk...

Permalänk
Medlem

MÅSTE SOVA, SKA JOBBA IMORGON, JAG ÄR BITTER

natti.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Är på min andra martini nu.. eller nej vänta den är slut fan alltså, man känner av att man måste göra slut med tjejen, men sen vet man att man kommer va ensam.. livet är underbar... verkligen

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Tjejen jag börjat träffa kommer förbi nu, skiter i om jag ska upp 09:00 för att dra till jobbet..Fett värt att sitta upp nån timma till!! Im happy

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Tjejen jag börjat träffa kommer förbi nu, skiter i om jag ska upp 09:00 för att dra till jobbet..Fett värt att sitta upp nån timma till!! Im happy

Vill att mcdonalnds tjejen ska komma hit

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Vill att mcdonalnds tjejen ska komma hit

Ring då henne..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Ring då henne..

Går ju inte, hon bor i örebro, ska vi träffas måste man ha en någorlunda planering Idag mår man bättre

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://www.garaget.org/video/3tigt10fpi9u

Jag hoppas ideligen att ingen av er här inne kör som denna jävla idiot kör!
4K i böter är ju fan inget. 20papp minst! ibland tycker man att vissapersoner inte ska få ens ta tillbaka sitt körkort. Fy fan nackskott på sånna idioter.. vad är det han plöjer igenom 3 rödlyse närma måånga bilar och ett par refuger.. struntar helt i hastigheten och annat.

Fy fan säger jag. hade gladeligen puttat idioten av vägen om jag sett en sån komma körandes. han kan ju fan inte ha mycket innanför pannbenet!

Ja jag är arg!

Vilka fiskar, "shit aina bror" :s

Permalänk
Hedersmedlem

suck, ska flytta hemifrån nästa vecka. Så kommer chefen och säger att han vill att jag ska vara med på ett sista jobb(bygg). Då har jag sagt att jag inte kommer kunna då jag flyttar till linköping och jobbet är i Stockholm. Men då vill han att jag ska pendla! Inte fan tänker jag göra det. Nog är det smickrande att vara efterlängtad men mår sämre av den lilla fritiden man har när man pendlar 4-4½ timme och sen ska jobba 8-10 timmar(inte räknat med kanske 40-45min total rast vi tar).

Permalänk
Medlem

Ganska trött på livet i sådant.. för 5-6 år sen gick livet som på räls, många vänner stor och trevlig familj det gick bra i skolan och man va kung på fotboll som va vad allting handlade om, men sen gick allting utför ... föräldrarna skilde sig och kan inte ens hålla ett hyfsat samtal med varandra så man springer fram och tillbaka som en informatör vad som händer och inte... förlorat många av minna vänner och dom som finns kvar bor inte i samma stad ... sitter inne vid datorn i snitt runt 8 timmar om dan och det enda man ser fram emot är träningarna och skolan(!!) men men ... funderar på att gå klart skolan och sen sticka till nån större stad och "börja om" funderar på Kanske Stockholm eller NY men får se hur det blir... utbildar mig inom datorbranschen så jobb lär det väll finnas vart man än kommer.

inte det att jag hatar mitt liv utan jag vill bara att det skulle vara annorlunda.
kanske att skaffa lite fler vänner skulle pigga upp mig lite, nån som har förslag på hru man kan skaffa nya vänner ( låter som en treåring men det är faktiskt ett problem : / ') idrottar men det hjälper inte mycket, kanske försöka ta mig ut mer skulle hjälpa va tror ni? kom gärna med förslag

//P3nt0s

Visa signatur

"You have enemies? Good. That means you´ve stood up for something, sometime in your life." - Winston Churcill

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Min mobil ligger antagligen i tjejens bil och hon jobbar. Hur ska jag klara mig denna dagen, helvete säger jag.

Det är väl bra att hon jobbar, det är inte alla som har jobb i dagens läge. Du klarar dig nog utan henne tills hon kommer hem.

Eller var det mobilen du saknade mest? Om det är så, så tycker jag synd om dig.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Musikälskare

Ska dra å se en läkare ang mina panikattacker nu, woho...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Ska dra å se en läkare ang mina panikattacker nu, woho...

Lycka till!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Ska dra å se en läkare ang mina panikattacker nu, woho...

Panikattacker? låter fan inte bra alls:/

Lycka till som fan då!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Ska dra å se en läkare ang mina panikattacker nu, woho...

Lycka till!
Du behöver supa btw. Kommer ner o hjälper till med det snart

Permalänk
Medlem

Tänkte bryta trenden lite nu med att skriva att jag mår ganska bra Tränar varje dag, ska snart träffa flickvännen efter 2 månader ifrån varandra, spelar i 2 band och gick ut naturvetenskap med bra betyg. Just nu leker livet men jag vet hur snabbt det kan vända, och därför uppskattar jag det som fan!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Sitter här och blir smått galen på Daniel Lindström-reklamen på Spotify...

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe