Permalänk

nytt SPEL

hello! ja ska köpa något nytt spel nu och ja vill veta vilket ni tycker är bäst!

spamma på med förslag!

Visa signatur

jag ÄLSKAR motocross!!

Permalänk
Medlem

Titan Quest - Immortal Throne (exp. till Titan Quest). Gett mig många sömnlösa nätter och kommer nog bli många till framöver.

Permalänk
Medlem

Call of Juarez, bound in blood är mycket bra.

Visa signatur

[Intel Quad 9450 @ 3.30] [Asus Rampage Formula] [2x2048 Crossair PC6400]
[Powercolor HD 4870 Crossfire] [Corsair TX750]
[Seagate Barracuda 320 GB]

Permalänk

Battlefield 1943 inom en snar framtid. 150-200 pesos.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem

skulle också säga Call of juarez BiB alla dagar i veckan!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Hmmm..

Citat:

jag ÄLSKAR motocross!!

Gillar du Trial också?

Trials 2 är ett trialspel som är svinskoj av någon anledning.. Man kan inte styra åt vänster å höger utan bara rakt fram men jag tycker det är riktigt skoj. Man kan köpa det på siten och det kostar 10 dollars.. Helt klart värt det.

http://www.redlynxtrials.com/

Eftersom du inte skrev vad du gillar för spel så..

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

mass effect
dawn of war I/II
penumbra collection (overture, black plague and requime)
arcanum

och sist men inte minst
Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Edit:

...är det bara jag eller ser det inte ut som en uppgraderat variation av "Elma"(Elasto Mania)

Visa signatur

"overclocked budget-monster":amd athlonX2 5200+@ 3.2 ghz -:- k9a2vm -:- 2600pro 512mb (core:850 mem:580) -:- 2gb crosair...

Permalänk
Medlem

crysis/crysis warhead?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fallout3
saints row 2
gta iv
crysis

Permalänk

quake live.. är gratis.

Visa signatur

Some a look fi paradise in a physical form, paradise it is a state of mind.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RzOXz

gta iv

Nej, åtminstonde inte om han ska KÖPA det..

Permalänk
Medlem

Here we go again...

Trine

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Hur många sånna hära trådar finns det inte ^^.
Besök valfri spelsida o leta runt på lite spel som du kanske tycker är roliga

Permalänk

TACK för alla förslag!! alla va toppen och ja sökte namen på youtube och kollade lite filmer när dom spelade spelen som ni hade som förslag! de såg mycke roligt ut alla spel nästan!!

ja tror ja köper call of jaurez eller liknande!

mvh Robin!

Visa signatur

jag ÄLSKAR motocross!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XaaR
Nej, åtminstonde inte om han ska KÖPA det..

utveckla dig tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rallyrobin
TACK för alla förslag!! alla va toppen och ja sökte namen på youtube och kollade lite filmer när dom spelade spelen som ni hade som förslag! de såg mycke roligt ut alla spel nästan!!

ja tror ja köper call of jaurez eller liknande!

mvh Robin!

Call of juarez är skoj. Köp 1an o kör den efteråt då 2an är det som skedde fram tills där 1an startar.
Dock går det skitbra o köra igenom 1an först också

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite, jag ska köpa en bil och ja vill veta vilken ni tycker är bäst!
Spamma på med förslag!

Ja du ser ju själv hur korkad den frågan är då det inte framkommer vilken typ av bil jag inriktar mig mot dvs familjebil, sportbil, utställningsbil, lastbil, postbil, polisbil ja du fattar..

Många spel är bäst på olika saker dvs Fifa är en riktig höjdar fotbolls-spel men är man totalt ointresserad av fotboll (som jag) så suger Fifa.
Nä ta dig lite tid att skriva ett vettigt inlägg eller som någon sa så finns det redan massa liknande trådar som kan vara intressanta att läsa..

Permalänk

"Bättre en ryggsäck på magen än en magsäck på ryggen!"

haha! Det var det bästa jag hört på länge, BesteN xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN

Många spel är bäst på olika saker dvs Fifa är en riktig höjdar fotbolls-spel men är man totalt ointresserad av fotboll (som jag) så suger Fifa.
Nä ta dig lite tid att skriva ett vettigt inlägg eller som någon sa så finns det redan massa liknande trådar som kan vara intressanta att läsa..

Fifa är ingen höjdare däremot PES(pro evo soccer) riktigt skoj

Känns lite dumt att säga det till någon som inte är intresserad av fotboll -.-
Men give it a try. Även fast man inte gillar fotboll kan de vara grymt kul att köra både på dator eller på sköj ute på en fin gräsmatta

Permalänk
Medlem

Mass effect. 95 spänn på megastore.se. Worth every penny!

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

jag funderar på att köpa Company of heroes imorn, är det kul? är det kul på lan? vet nån om det räcker att dela ut installationsmappen via nätverket och använda no cd crack för att man ska kunna köra två? (eller fler)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Lånar tråden lite, jag ska köpa en bil och ja vill veta vilken ni tycker är bäst!
Spamma på med förslag!

Ja du ser ju själv hur korkad den frågan är då det inte framkommer vilken typ av bil jag inriktar mig mot dvs familjebil, sportbil, utställningsbil, lastbil, postbil, polisbil ja du fattar..

Många spel är bäst på olika saker dvs Fifa är en riktig höjdar fotbolls-spel men är man totalt ointresserad av fotboll (som jag) så suger Fifa.
Nä ta dig lite tid att skriva ett vettigt inlägg eller som någon sa så finns det redan massa liknande trådar som kan vara intressanta att läsa..

Volvo?

ontopic; Mass Effect!! recession; http://gamereactor.se/recensioner/14184/Mass+Effect/

Permalänk

call of duty 4 om du inte redan har det

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zith360
...är det bara jag eller ser det inte ut som en uppgraderat variation av "Elma"(Elasto Mania)

Duh, klanka inte ner på det spelet. Har 92 h speltid på det och låg 3a i sverige när jag spelade det som mest Har dock inte spelat på över 1 år nu.

Ceed hette (heter) jag om du undrar.

Förlåt för Off topic.

Men jag rekommenderar det spelet.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Medlem

måste säga gudfadern 2

Permalänk
Medlem

Personligen köttar jag mig igenom Dead Space just nu och tycker faktiskt det är ett riktigt skoj spel!

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

hello allihoppa som har gett mig vettiga tips! jag har nu köpt dead space call of jaurez 2 och arma 2 !! nu har ja verkligen nått o spela på!!

mvh Robin!

Visa signatur

jag ÄLSKAR motocross!!