Permalänk
Medlem

wow account

Skulle vilja pröva wow nån gång ingen som har typ nåt acc att skänka bort! behöver inte va så hög lvl på..bara testa liksom..lvl 30+ elle nåt?

Permalänk
Medlem

Det finns faktiskt 10 dagars trial konto man kan fixa på WoW's hemsida.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Skicka ett PM om ni har nåt?

Permalänk
Medlem

ne då kan man ju bara komma till lvl 20...hade tänkt o se hur de va att ha lite mer...

Permalänk

Gascogne, trial går bara till level 20

Permalänk
Medlem

vad får en att tro att någon ska skänka bort sitt wow konto till en, specielt någon random på ett forum.
Ett wow konto i dag är vanilia+bc+wotlk, om man köpt det vid release så är det ca 1200kr. Sen lägg till 120kr för den aktuella månadsavgiften. Sen all tid man lagt ner på sina karaktärer som finns på kontot. Samt att det är en massa personliga uppgifter som är bundet till det...

Tror TS på riktigt att någon random bara kommer ge honom det så där rakt upp o ner?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
vad får en att tro att någon ska skänka bort sitt wow konto till en, specielt någon random på ett forum.
Ett wow konto i dag är vanilia+bc+wotlk, om man köpt det vid release så är det ca 1200kr. Sen lägg till 120kr för den aktuella månadsavgiften. Sen all tid man lagt ner på sina karaktärer som finns på kontot. Samt att det är en massa personliga uppgifter som är bundet till det...

Tror TS på riktigt att någon random bara kommer ge honom det så där rakt upp o ner?

+1

presic om inte trial räcker, köp spelet 100:- inte dyrt och då får du ju 30 dagar om du inte tycker om det sluta då, nog har du råd med 100 :-

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

ok...va folk va negativa....är ju bara wow acc inte ett liv vid snackar om.. tänkte om nån va trött på sitt acc typ på lvl 30 nåt som bara kunde bjussa lite o skänka bort de..

Permalänk
Medlem

Kan inte du skänka mig din dator då? Är ju inget liv vi snackar om, bara en låda med lite elektronik. Eller är du negativ?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pk404
ok...va folk va negativa....är ju bara wow acc inte ett liv vid snackar om.. tänkte om nån va trött på sitt acc typ på lvl 30 nåt som bara kunde bjussa lite o skänka bort de..

Så du har inte 100:-? den här tråden fick mig att installera skiten igen, hoppas man inte fastnar igen, patch 3.2 har en del fina gobitar i sig.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
Kan inte du skänka mig din dator då? Är ju inget liv vi snackar om, bara en låda med lite elektronik. Eller är du negativ?

i lol'd.

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Det är inte direkt någon skillnad mellan level 20 och 30 så att ha det som argument är helt klart fuffens skulle jag säga.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

Köp ett eget konto? Du har ingen kompis du kan få låna konto av i några dagar?

Spelet blir kul från lvl 50 - 80 enligt mig själv. Ingen kommer skänka ett konto då det kostar endel som någon här ovan skrev.. Har själv haft spelet i lite mer än 3 år nu men slutade för ett tag sedan och jag själv har betalat runt 6000:- för spelet (WoW, TBC, WOTLK + månadskostnad) under den tiden.. Om du inte nöjer dig med de 10 testdagarna så kan du vell köpa spelet, är det inte kul så får du sälja det? Vem har inte köpt ett spel som man kanske inte har gillat?

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

ok sry då

Permalänk
Medlem

ska väll ta o köpa o pröva då tyckte de värka lite skoj.. nån som har lite erfarenhet på hur lång tid det tar att nå typ lvl 70?

Permalänk
Medlem

Folk spenderar oftast väldigt mycket tid vid wow, ofta lite för mycket. Man lägger ner alla sommardagar till ett spel, Det gör spelet enormt Värdefullt för många personer.

Därför tror jag inte någon random kommer ge ut sitt account.

Wow var i början ett av det sämsta spelen jag spelat. Vilket senare blev ett av dom bästa spelen jag spelat. Som sades tidigare, lvl50+ börjar det bli kul.

Men som sagt ett vanligt account utan Tbc+Wotlk Kostar inte så värst mycket.

Edit: Lvlings tiden beror helt på spelaren. Du kan vara 70 på 2 veckor eller 5månader. Om du har någon kompis som vill börja spela samtidigt rekommenderar jag "recruit-a-friend" Vilket ger er 3x Exp
Och andra fördelar.

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem

Om nån skulle ge dig ett konto med en lvl 30ish gubbe så skulle du antagligen få betala månadsavgiften för att aktivera kontot. Och då kan du lika gärna köpa spelet för samma peng och få en månad gratis.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pk404
ska väll ta o köpa o pröva då tyckte de värka lite skoj.. nån som har lite erfarenhet på hur lång tid det tar att nå typ lvl 70?

någon vecka av konstant leveling(?) har dock inte spelat på fleeera månader men har också hört om Refer-a-friend . Vilket tredubblar xpn. kolla med någon ifall den personen har lust att lira lite?

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.

Permalänk

Satan, dödade mitt konto för en tid sen.. Man kanske skulle sålt det istället..

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Avstängd

JAg blev lvl 1-55 på en natt så. Btw denna påminner mig om den andra tråden om call of j 2 en kille som fråga om en kille kunde skänka hans cd key.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Du kan få ett acc av mig om du vill
har en 46 rogue på den, och 30 shaman på nån anna server. skicka PM om du är sugen. fast du får köpa Gametime själv xD

Permalänk
Medlem

LvL 1-70 som arbetslös tar dig ca 16 timmar konstant spelande då gör du quests och strödödar lite mobs.

LvL 1-70 om du har jobb och spelar vardagar ca 3 dagar (Räknar ca 3 timmar per dag)

Dvs om du orkar spela intensivt och vet vart alla quests är och vad som ger dig bästa resultat som möjligt.
Om du skulle mot förmodan ha en vän som är Highlevel så kan det gå lite fortare.

Permalänk
Avstängd

ett vanilla konto på offgamers.com kostar 85kr.
Har man inte råd med det för att testa så ska man nog inte börja spela wow.

Permalänk
Medlem

va 16 tim konstant spelande??? aldrig...min kompis spela wow han sa att det tog han 3 veckors konstant spelande för att nå lvl 66??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pk404
va 16 tim konstant spelande??? aldrig...min kompis spela wow han sa att det tog han 3 veckors konstant spelande för att nå lvl 66??

Beror på om man kan spela eller ej

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

Ja att det skulle ta 16 timmars speltid till level 70 är rent skitsnack. En powergamer kanske kan ta det på en vecka, men då måste han ha snea ögon. En vanlig hardcore gamer kanske tar det på runt 2 veckor.

För dig som frågar gissar jag på 2-3 månader.

Permalänk
Sötast

16 timmar... garv.. haha

Permalänk
Avstängd

Skulle villja se någon ta sig till LVL66 på 16H, snacka om att det ska ha skett ett under då, fan mata han sin gubbe med LSD eller??

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pk404
ok...va folk va negativa....är ju bara wow acc inte ett liv vid snackar om.. tänkte om nån va trött på sitt acc typ på lvl 30 nåt som bara kunde bjussa lite o skänka bort de..

Allow me to LOL. Det är WoW vi snackar om, inte ett random dataspel. Klart som fan att folk kan fästa sig till det som ett liv? Se bara hur folk blir med cs. Average cs-nörd sitter ju en hel del och WoW är ganska jättemycket mer beroendeframkallande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frobe
En vanlig hardcore gamer kanske tar det på runt 2 veckor.

Glöm inte alla fördelar med RAF (Recruite A Friend) där man får 3x XP. Släng in lite gadgets som hjälper dig veta hur långt du kommit i questen och du får nog ner tiden en hel del Plus att vänner kan boosta med mera...

Visa signatur

Yeah yeah

Permalänk
Medlem

lvl 70 på 16 timmar.
Det är i snitt 1 lvl per 13.7 min.
Tänk på att du ska hinna ta dig från Punkt A till B till Punkt C på den tiden också.

Du får gärna berätta hur du gör

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7