Sluta spela wow - hur länge håller kontot?

Permalänk

Sluta spela wow - hur länge håller kontot?

Ska lägga av med wow ett tag och tänker säga upp prenumerationen (betalar automatiskt varje månad).
Har nån koll på hur länge kontot håller utan att det används? Man vill ju inte bli av med alla 80's plus guld om man får för sig att börja lira igen nästa år.

Permalänk
Medlem

80+ guld fixar du lätt ihop på 20 minuter när du är maxlevel.
men du kan säga upp prenumerationen utan problem, har aldrig hört talats om att någons konto har blivit borttaget... inte ens efter typ två år

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellspawned
80+ guld fixar du lätt ihop på 20 minuter när du är maxlevel.
men du kan säga upp prenumerationen utan problem, har aldrig hört talats om att någons konto har blivit borttaget... inte ens efter typ två år

Han menar att allt guld på hans level 80 karaktärer. Inte att samla ihop.

Blizzard har aldrig tagit bort konto pgs Inaktivitet.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Jag vill alltså inte bli av med mina level 80 gubbar och allt guld jag har. Det tog inte 20 min att fixa.

Tack för infon, kan jag pausa utan att vara för nervös då.

Permalänk

japp:P du kan ta det lugnt:P

EDIT: Quota fel person xD

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.

Permalänk
Medlem

hur fan stänger man av sin prenumeration de står att man måste ringa till dem osv -.-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meep1
hur fan stänger man av sin prenumeration de står att man måste ringa till dem osv -.-

Gå in och ta bort nuvarande betalningsplan.

Något i stil med "change subscription plan"...

Permalänk
Medlem

skit samma fixa det nu

Permalänk

jag hade mitt konto vilande i mer än ett och ett halvt år tidigare, så de verkar ju inte ta bort ngt i första taget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SeF.Typh00n
Han menar att allt guld på hans level 80 karaktärer. Inte att samla ihop.

Blizzard har aldrig tagit bort konto pgs Inaktivitet.

Jo, på WC3 så tas de bort efter 2 månaders aktivitet.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellspawned
80+ guld fixar du lätt ihop på 20 minuter när du är maxlevel.
men du kan säga upp prenumerationen utan problem, har aldrig hört talats om att någons konto har blivit borttaget... inte ens efter typ två år

Hahahaha

Permalänk
Medlem

Enligt blizzards policy garanteras att allt finns kvar på ens konto i 6 månader framöver och kan tas bort efter det bereoende på platsbrist. Så har man tur som vissa har så 18 månader. Men garantin ligger på 6 månader.

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Mitt konto finns kvar, och jag har slutade spela precis innan BC kom. Så det borde nog vara lugnt

Visa signatur

Sakura gaming: Ryzen 5 5600X, 16GB 3600MHz CL16, RTX 3080, X570 Aorus Elite, 1TB MP600, NH-D15 Chromax, H510, Varmilo VA88M Sakura
Arbetshäst: Macbook Pro 14" M2 Max
Golden oldies: ThinkPad 600, ThinkPad T400, ThinkPad T400s x2, iMac 27" 2010 & 2017, Mac Pro 2010, Mac mini 2011 & 2021, Mac Pro 2012, Macbook Air 13" 2013, Macbook Pro Retina 15" 2013, 2017 & 2019

Permalänk
Medlem

Om du bottat tar dom bort ditt konto vid nästa stora wipe.
Om du är ren om tassarna tar dom bort ditt konto när dom gått i KK eller när WoW är så dåligt att ingen spelare det.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken