Inets terminator " spel" hur aktivera

Permalänk
Medlem

Inets terminator " spel" hur aktivera

Tjenare köpte en dator nyligen och fick med sån här sedel med typ en cd-key på till mirrors edge och terminator salvation. Jag har gått in på Nzone.com men hittar inte vart jag kan ladda ner det utan att betala. någon som vet eller har tips ?

Permalänk
Inaktiv

Re: Inets terminator " spel" hur aktivera

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zedn
Tjenare köpte en dator nyligen och fick med sån här sedel med typ en cd-key på till mirrors edge och terminator salvation. Jag har gått in på Nzone.com men hittar inte vart jag kan ladda ner det utan att betala. någon som vet eller har tips ?

Det står på lappen vart du ska surfa in, så gjorde det iallafall med Mirrors Edge.

Permalänk

på Nzones "första sida" så finns det nere till höger en rubrik "Current promotions". Under den så finns Terminator, tryck!

Visa signatur

Intel i7 920 | Asus P6T | OCZ Gold 1600MHz 6Gb | Asus GTX 560 Ti | Antec 300

Permalänk

Fast varför slösa tid med det lirat?

Permalänk
Medlem

asså det har jag hittat, så när jag trycker på terminator salvation vid current promotions sen northrend europe. Så kmr jag till en sida som jag anting måset köpa spelet eller typ regga min epost för att få vecko mail typ. verkar inte som man kan ladda ner spelet och sen skriva in själva koden.

Permalänk
Medlem

du måste antagligen välja "köp" och sen skriva in din promotion code när du checkar ut så blir det gratis.

Permalänk

gå in där jag sa... "Northern europe"... tryck på "Redeem your code"... du kommer till en sida där du längst upp kan fylla i "Promo code"... Sen måste du nog fylla i alla uppgifter men då borde det vara gratis...

Visa signatur

Intel i7 920 | Asus P6T | OCZ Gold 1600MHz 6Gb | Asus GTX 560 Ti | Antec 300

Permalänk
Medlem

Tack så mycket nu funkar det!

Permalänk
Avstängd

Äh, Salvation var inte helt åt skogen.. men väldigt buggit

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.