Half-Life 2 kopia skänkes!

Permalänk
Medlem

Half-Life 2 kopia skänkes!

Jag skänker en Half-Life 2 kopia pga att jag hade det redan när jag köpte The Orange Box så jag fick en till kopia! Den första som skriver sin mail eller sitt steam kontos namn får den!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Permalänk

Me, me

steam account namn : emigrating

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem

gz waxzor Acceptera din invite på steam bara

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Jag kan bjuda på en med till den som berättar en rolig historia

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

det var en gång som var grusad

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoDeD
det var en gång som var grusad

Vinnare utnämnd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Vinnare utnämnd

HAHaHAH

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem

I en tågkupé droppade det sakta ur en resväska. En av passagerarna stäcker fram handen och får några på fingrarna. Han smakar på det och säger sen:
"Konjak, Napoleon."
En annan passagerare gjorde likadant:
"Whisky, Teachers."
Då ingriper resväskans ägare:
"Valp, tax."

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Bahh! Kan ge bort mitt nedrans Half-Life2 Holiday 2006 Collection oxå - försökte nyligen dra igång det igen på min nya dator, men hade såklart glömt mitt gamla Steamkonto och registrerat det med nån slask-mail som jag inte kommer ihåg, så nu är det värdelöst?!

Kanske kan göra julgranspynt av skivan, den är rätt grön o fin..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fson
Bahh! Kan ge bort mitt nedrans Half-Life2 Holiday 2006 Collection oxå - försökte nyligen dra igång det igen på min nya dator, men hade såklart glömt mitt gamla Steamkonto och registrerat det med nån slask-mail som jag inte kommer ihåg, så nu är det värdelöst?!

Kanske kan göra julgranspynt av skivan, den är rätt grön o fin..

Tar gärna om du ger bort det.
nickar miggish på steam

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem

tidus_94 på steam

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Nycklarna är reggade till steamkontot så se till att ni avregistrerar dem först om ni kan det!. annars är det tämligen värdelöst att ge bort spelen

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fson
Bahh! Kan ge bort mitt nedrans Half-Life2 Holiday 2006 Collection oxå - försökte nyligen dra igång det igen på min nya dator, men hade såklart glömt mitt gamla Steamkonto och registrerat det med nån slask-mail som jag inte kommer ihåg, så nu är det värdelöst?!

Kanske kan göra julgranspynt av skivan, den är rätt grön o fin..

Pröva resetta lösenord, där kan du fylla i kontaktmail å annat så pröva iaf:)

Permalänk
Medlem

Finns det kvar nåt ? - min 10 åriga son vill ha HL 2

Visa signatur

* Lär dig använda SÖK funktionen först!
* Det heter verkar INTE värkar och rosa INTE råsa FFS.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Pröva resetta lösenord, där kan du fylla i kontaktmail å annat så pröva iaf:)

Haken var väl den att för att reseta lösenordet var jag tvungen att använda mailen som jag skapade kontot med? Eftersom det förmodligen var en Hotmail som jag inte använt på länge, och som därför har självdött, så är jag rökt?

Nåja - jag har inte testat allt för mycket, det var nåt som kom emellan - kanske mitt liv..? Nu ska jag ut på en kajaktur i skärgården i stället!

Permalänk
Medlem

Vaddå? Om jag skickar HL2 till någon, får den min key då?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fson
Haken var väl den att för att reseta lösenordet var jag tvungen att använda mailen som jag skapade kontot med? Eftersom det förmodligen var en Hotmail som jag inte använt på länge, och som därför har självdött, så är jag rökt?

Nåja - jag har inte testat allt för mycket, det var nåt som kom emellan - kanske mitt liv..? Nu ska jag ut på en kajaktur i skärgården i stället!

skicka mail till steam support så kan du få tillbaka kontot om du kan bevisa att det är ditt (bild på cd-nyckel/kontonummer oms du köpt spel på steam för)

då krävs nog inte mail

Visa signatur

...

Permalänk
Avstängd

vist går spelet att spela offline med typ uppdrag ,jag har skälv spelet men som sagt tappat steam kontot pga kasst minne som inte kan komma ihåg en simpel kod

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.