Battlefield 1943 [XBOX 360 & PS3]

Permalänk

Man blev ju snabbt grym på att flyga skön bana.
Spelar på ps3, hur ändrar man spawnplatsen?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Man blev ju snabbt grym på att flyga skön bana.
Spelar på ps3, hur ändrar man spawnplatsen?

Ja, det kommer snabbt, nu känner man sig helt okej i luften :), lite svårt att skjuta andra flygplan i luften bara.

du ändrar nog med den du siktar med, se till bara så att du har bokat så du inte spawnar i grupp.

Permalänk
Medlem

Tjenare. Nu har jag fixat det (XBOX360) Är någon sugen så lägg till mig på Live jonte9999 så kör vi

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Så drygt om man bara hoppar in på ett quick game sen är det 6-7st klan medlemmar i det andra laget
Får man syn på en av dom så spawnar det säkert 3-10st runtom honom, sen springer dom alla mot en flagga

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Kan man på något vis välja server och bana som i bf2 osv`?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Kan man på något vis välja server och bana som i bf2 osv`?

Tror inte det. Liksom de andra FPS spel på ps3 så är det direkt action. Vill man spela på en specifik bana så får man leta tills man hamnar i en >.>

Men kostar spelet verkligen 120kr?!??! skumt, fast det är nog bara något sätt o tjäna snabba pengar (Ej full release). PC release är ju någonstans i oktober om jag nu minns rätt. Det verkar ju ändå rätt nice, får väl tanka på plånboken i ps store.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Haha, jag lirade igår lite på 360 och satte mig direkt och spakade luftvärnskanonen..

ULTIMATE DESTRUCTION!! fy fan, planen ramlade ur skyn på löpande band

fick massa badges och utmärkelser .. och dessutom en förstaplats, svinroligt spel.. (fast jag tycker Bad Company är roligare online)

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Kan man välja Spawnpoint? isåfall hur ?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Kan man välja Spawnpoint? isåfall hur ?

Tryck på Y så kommer den ändra från Auto-spawn till Flag-spawn.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

Bara en fråga, är det bara jag som skulle kunna slå vissa spelare irl ifall han satt brevid mig? och nu snackar vi inte motståndarna utan i egna laget?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Nogån som vill lägga in mig på Xbox live och spela lite? Inte bara Bf utan de mesta.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb