Grafik problem på en laptop efter wow patchen 3.2

Permalänk
Medlem

Grafik problem på en laptop efter wow patchen 3.2

Tjena

Har fått ett ovanligt problem efter en wow patch ( 3.2). Jag skulle starta wow en vacker dag efter att ha laddat ner patchen etc, men så när jag ska logga in så ser det ut som om nått har gått åt helvete, jag kan inte se "bakrunden" på knappar så som " Login " etc, och så sitter tex login inte där där brukar vara. Och när jag loggar in så ser jag inte några icon på mina spells, utan bara siffrorna där dom ska vara, och så sitter exp baren o lite annat mitt i skärmen.

Har frågat några polare som oxå kör wow, men för dem är det helt fel fritt, ringde min kusin och frågade då om han hade någon anning om vad det kunde vara, han sa att det SKULLE kunna vara någon bugg med grafiken för laptops. Så är det någon som har fått liknande problem? eller någon som vet någon enkel lösning på problemet?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Lär dig googla när du har problem, varför ringa sin kusin @_@

http://lmgtfy.com/?q=3.2+world+of+warcraft+graphics+problem

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk

Har du ett Intel 965 Mobile Expresschipset i laptopen?

Technical

* There is a known UI rendering issue with the Intel 965 Mobile Express chipset drivers on Windows Vista prior to version 7.15.10.1559 (December 2008). Please contact your laptop manufacturer for an updated driver if you are experiencing difficulties. In case of continued problems, add the following lines to the Config.wtf file as a workaround: SET fixedFunction "1".

längst ner
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/#3.2.0

testa att updatera drivrutiner

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows