Permalänk
Medlem

Trackmania

Hittade detta underbar spelet för ett tag sedan och tänkte bara höra hur många som spelar det här, verkar ju inte vara överdrivet mycket svenskar inne på servrarna iallafall

Om ni inte testat det och gillar bilspel så rekommenderar jag att testa det, riktigt skoj. Och det är dessutom gratis.

adda gärna mig ingame om ni vill "hultent3"

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem

lirade förut, rätt nice spel faktiskt

Permalänk

Kan tipsa om att Steam har rea på Trackmania: United!

Men jo, det är skoj!

Permalänk

Ja, det är riktigt kul. Jag och några vänner spelade det en hel kväll/natt för någon vecka sedan. Snacka om att man hade ont i handen efter det

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk

Hoppas du spelar Nations Forever och inte den gamla versionen...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

Finns det en gammal version också?
Trodde detta var ett hyfsat nytt spel.

Tänker inte på Elastomania?

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Medlem

Spelade Trackmania: Nations Forever förut. Det var riktigt kul ett tag faktiskt ^^

Visa signatur

Burk: AMD FX-8320 | Radeon R9 270X | 8GB RAM | ASUS M5A97 R2.0 | CM 550W | FDD R4 | Samsung Evo 840 250GB

Permalänk

Trackmania Nations kom 2006
Trackmania Nations Forever kom 2008

Riktigt bra spel och gratis dessutom.

Permalänk
Medlem

Spelade alldeles för mycket Trackmania Nations Forever när det släpptes.

Låg på sverige top20 ett tag och sedan låg jag stabilt på plats 14 några månader. Fixade custom-modeller på bilar och designade mitt eget skin till det. Hemi Cudan.

Menmen, sen så tröttnade man efter mycket bashande på piltangenterna. Skoj var det och fortfarande är, vilka fantastiska banor det finns idag.

Permalänk
Medlem

Jag spelar också
Brukar oftast vara inne på x-dt easy eller botox servern.

Visa signatur

Surf/jobbdator: i7 3770K | GA-Z77-D3H | 16 GB | Intel 510 + 750 GB | HD6870 2GB | 30'' | P180B
Server: Phenom X4 9500 | GA-MA78G-DS3H | 8 GB | 5.4 TB | YY-0221
Speldator: IBM PC XT | 8088 4.77 MHz | 640k | 10 MB HDD | EGA | 360k/720k diskett

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snq
Jag spelar också
Brukar oftast vara inne på x-dt easy eller botox servern.

X-DT easy var min favvoserver när jag rullade med TW# ^^, ska nog kika in om den finns kvar senare. Märkte nyss att jag hade en inbjudan till /// av ///LaiLai i ett meddelande från januari i år, haha.

Kanske vart lite för inaktiv