Problem med Empire: Total War

Permalänk
Medlem

Problem med Empire: Total War

Hello
När jag ska spela så "hänger" sig laddnigs linjen när den är klar eller vad nu det heter, innan man är inne i själva spelet, förstår ni? ^^ Ibland blir skärmen vit och svart och diverse grejer. Sammtidigt är spelet igång, för jag hör tutorial snubben prata. Spelade spelet igår och då fungerade det utmärkt. Uppdaterade drivrutinerna till grafikkortet (tror det blev rätt) men gav inget resultat. Är det något fel på min skärm?

Tacksam för svar

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem

Installera om spelet .
Är spelet köpt eller är det Pirat?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Köpt

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Medlem

Nått liknande hände mig, fick det att sluta genom att sätta inställningarna för anti-alasing och sånt till automatisk i CCC (har ATI).

Permalänk
Medlem

Här är deras forum;
http://shoguntotalwar.yuku.com/forums/126/t/-Empire-Total-War...
Högst upp finns en länk till ett subforum med lösta problem.

En sak är att försöka uppdatera ljud-drivrutinerna också. Empire Total War hade en del problem med ljud i början, även om det blivit bättre med patcharna.

Prova även att i Steam köra en Verify Cache Integrity.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2037-QEUH...

Permalänk
Medlem

Jag får upp ett meddelande varje gång att, bildskärmsdrivrutinerna har slutat svara och har nu återställts. Men när jag ska uppdatera drivrutinerna till grafikkortet så står det alltid att det att enheten avnänder den senaste versionen av drivrutiner. Jag har ett Nvidia GeForce 9800 GT 512 mb.

Tacksam för svar

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***