Permalänk
Medlem

spel på mac

någon som vet om guild wars och cod 4 MW och fallout 3 funkar på mac

(om intel mac)

Permalänk
Medlem

http://www.joystiq.com/2008/01/15/call-of-duty-4-engages-mac-... Vet ej om det är sant..
Men hitta det genom att googla så du kan ju försöka på de andra spelen

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

för guild wars har ja sett bilder med men är ändå osäker

Permalänk
Medlem

Bara till att starta windows på macen så bör de fungera.

Permalänk
Medlem

okej för jag funderar på sälja min pc å skaffa mig en mac fast en laptop kune varit bra att man fixade info innan hehe

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

okej visste inte de fanns på mac för dom har itne på hemsidan om de allafall

Permalänk
Medlem

Du kan alltid installera win7 RC med boot camp och köra alla windows spel där. Funkar utmärkt för mig.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

okej nice

men då ska ja bara får iväg min PC först då enligt funderar ja på byte mot en mac eller så ska ja sälja den för mellan 4.800kr eller 5.000kr

för den innehåller:
2.80ghz dual 2 core cpu
3gb ram 800 mhz
160gb sata disk
ati radeon 3650 512 MB
sen ett asus moderkort

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drazz3
okej nice

men då ska ja bara får iväg min PC först då enligt funderar ja på byte mot en mac eller så ska ja sälja den för mellan 4.800kr eller 5.000kr

för den innehåller:
2.80ghz dual 2 core cpu
3gb ram 800 mhz
160gb sata disk
ati radeon 3650 512 MB
sen ett asus moderkort

Bara en idiot skulle köpa den datorn för den summan pengar. Eller möjligtvis om han hon försöker vara snäll mot dig

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

allt ha kostat mlellan 6500till 7000

plus sen har ja bara haft den i knappt halv år å CPU å nätagg har ja nyligen köpt så

och man får en plattskärm med oxå

Permalänk
Medlem

Ändå dyrt. Min dator kostade 7000kr vid köp och jag skulle nog få runt 3000 för min och då presterar den nog rätt likt din dock bättre i spel pga bättre grafikkort.

Aja pröva iaf på det du vill ha o se du kan ju ha tur

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

det är inte bara säljes de bytes oxå

Permalänk
Medlem

drazz3, skriv inte flera trådar som behandlar samma ämne..

Din dator är värd 1000kr, live with it..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

å du är dum i huvudet
punkt slut -.-

ja har tagit reda på vad ja kan få för min så foum å det är 4500 så släng dig i väggen

Permalänk
Medlem

plus så min cpu å nätagg är inte ens 1 månad gammal plus andra sakern är inte heller gammla så blääääääääääääääää på dig orkar inte med dom som tror dom vet bäst pfft

jag känner kompisar som vet mer å dom tog reda på vad min dator kostar om ja skulle sälja den så blabla

Permalänk
Medlem

(det är mot reglerna att dubbelposta..)

Det enda som är värt något i din dator är möjligtvis processorn, men med tanke på hur du behandlar det svenska språket så vet man ju aldrig hur du har behandlat en så känslig sak som en processor.
(och det heter Core2Duo, inte dual 2 core..)
500:- på sin höjd för processorn.

Ram är inte värt något som begagnat, 50:-
160gb är pytteliten och förmodligen gammal, 50:-
3650 suger(har du ddr3-varianten så hänger den med nöd och näppe med mitt "superkort"), 50:-
Så, 650:- sen 350:- för resten av ditt mög..

Det blir 1000:-, hade jag varit lite snällare och okunnigare så kanske du hade fått upp till 2000:- för burken, men absolut aldrig 4500kr!

Hehe, det var väl bra att du känner kompisar.:D

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

För 4500 bygger jag enkelt en ny dator med väsentligt nyare delar samt bättre prestanda,
begriper inte varför folk tror att dom kan få så mycket pengar för en gammal sunkig dator.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ggustavsson
För 4500 bygger jag enkelt en ny dator med väsentligt nyare delar samt bättre prestanda,
begriper inte varför folk tror att dom kan få så mycket pengar för en gammal sunkig dator.

+1 Precis det jag försökt få fram, men det är inte lönt, dazz3 lyssnar helt enkelt inte..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori