Permalänk
Medlem

Problem crysis

Hej har ett konstigt problem. Muspekaren och var man faktiskt klickar är inte samma position. Är det något känt probelm och hur fixar man det?

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk

vad kör du med för upplösning och vad klarar skärmen?

Körde lägre än vad min gamla skärm klarade av och då flippade den helt ur :S

Permalänk

Pröva tryck alt + enter, sen ställer du in upplösningen och fullscreen.

Visa signatur

Fishstick
www.ssg-clan.se

Permalänk

Din gamla mus börjar flippa ur : )! Köp en ny!
Kan rekommendera Mionix!

Visa signatur

MSI P67A-GD55 | Core i7 2600k @4.0 Noctua NH-D14| Corsair HX 650W | Corsair Dominato r8 GB | XFX Radeon 6950 2 GB | Samsung 500 GB + 2x 160 GB | Corsair Force 120 GB || NAD C326BEE | Cerwin Vega VS-10 | LG LH4000| Samsung SyncMaster EX2220

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oscaralexiusson
Din gamla mus börjar flippa ur : )! Köp en ny!
Kan rekommendera Mionix!

För att han ska sen upptäcka att så är inte fallet, ingen ide att slänga pengar i sjön när det inte är fel med musen.

Hade själv samma problem men inte crysis utan det var bra många år sedan med WinME, ryckte ur sladden ett par gånger så datorn slockna och scandisk fixa lite i datorn så fungerade det igen.

Men jag tror inte det skulle hjälpa TS, lite har hänt sen skiten WinME.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.