Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Lev efter motto:
"Fula kvinnor knullar bäst för dom vet inte när dom får kuk härnäst..."
Gå med i HFKK ( Hjälp Fula Kvinnor att få Kuk ), så är du en sann man!

Åh gud hahahahaaahah!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Förbannad på min jävla dator! Har en hårddisk som börjar gå sönder. Givetvis är det disken där allt jag vill spara finns... Så idag skulle jag koppla ur den tänkte jag bara att jag inte var helt säker på vilken det var^^ Så jag kopplar ur... Startar.. Windows vägrar starta.. Spelar ingen roll vilken disk jag kopplar ur så vägrar datorn funka som jag vill!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

är varken sur,ledsen eller galen,mest shockad.
fick idag ett mess från en jobbar kompis.
han sade att chefen hade varit upp och pratat med honom och 3 st till som jobbar som utöver.
chefen hade informerat dom om att dom kommer att få sluta(sista dagen på fredag).
jag jobbar också utöver den vanliga personalen men är just nu på semester.
dock så har jag ett litet annorlunda kontrakt jämfört med dom andra,försökringskassan betalar en liten del utav min lön och jag kan iom det vara lite säkrare,men man vet aldrig.
detta har varit kännt sen länge,skulle dom mista ett kontrakt med en viktig kund så skulle dom bli tvungna att säga upp folk,men det beskedet skulle inte komma förns på fredag.
så,jag misstänker att man nu är arbetslös,antar att det första man kommer att mötas utav när man kliver in på jobbet på måndag är chefen som vill prata med en....inget man ser fram emot.
shockad kanske man inte är som jag skrev,mera skrajj att losa jobbet=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
är varken sur,ledsen eller galen,mest shockad.
fick idag ett mess från en jobbar kompis.
han sade att chefen hade varit upp och pratat med honom och 3 st till som jobbar som utöver.
chefen hade informerat dom om att dom kommer att få sluta(sista dagen på fredag).
jag jobbar också utöver den vanliga personalen men är just nu på semester.
dock så har jag ett litet annorlunda kontrakt jämfört med dom andra,försökringskassan betalar en liten del utav min lön och jag kan iom det vara lite säkrare,men man vet aldrig.
detta har varit kännt sen länge,skulle dom mista ett kontrakt med en viktig kund så skulle dom bli tvungna att säga upp folk,men det beskedet skulle inte komma förns på fredag.
så,jag misstänker att man nu är arbetslös,antar att det första man kommer att mötas utav när man kliver in på jobbet på måndag är chefen som vill prata med en....inget man ser fram emot.
shockad kanske man inte är som jag skrev,mera skrajj att losa jobbet=/

Ajdå, inte bra.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Själv har jag lite problem. Killarna på min gata som jag alltid varit vänner med har kommit ifrån mig. Det började i 7:an, dom väntade inte på mig efter gympalektionerna, dom väntade inte på mig efter maten osv. Dom lämnade mig på maten för dom skulle ner på skolan istället eller så. Dom är av typen "Jag är cool, kolla på mig, jag är coolast!" medans jag är typen" Ta livet som det kommer, var dig själv, gör vad du tycker". Numera är jag aldrig med dom på fritiden, har några shysta kompisar som går i min klass, men dom bor strax över en mil ifrån mig och det blir lite långt att åka t.ex. varje dag.
Har fortfarande en kompis kvar, som också försöker vara cool men har sina föräldrar som håller honom vettig. Han är just nu den enda jag känner att jag kan vara med på fritiden, och han är ju inte alltid hemma.

Vad fan ska jag göra? Leta reda på fler som är som mig? Njaa, bor i en by med 2500 invånare...
Hade jag haft moppe så hade jag kunna åkt till byarna runtomkring, men det går inte. Är 14 just nu, och kommer få vänta med EU-moppe tills jag är 16 och då går jag i 1:an i gymnasiet :S

Hur ska jag göra?

Nästan samma sak för mig Men jag är 15 och har 30 moppe och våran "jätte stad" är ca 3500 inv.
Men min jäkla skit moppe från 1793 haverarar väl snart. Söndertrimmad också så veven och hela skiten kommer säkert flyga igenom hela motorn och besinen tar eld och där står jag och tittar på mitt sönderbrunna vrak.

Vet inte om det är samma för dig men ni som undrar hur det kunde bli så är att, ja vad ska man säga. Det bara blev så :S
Det värsta är att vi har gått i samma klass i 9 år (våran klass splittrades inte).
Men iaf så börjar jag på 1:an efter sommarlovet (teknik ) så får väl se hur det är.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
30-moppe, vi får se ^^
Lätt MC blir för dyrt

Antar att jag kommit utanför för att jag inte är som alla andra. Jag har absolut inget intresse alls för mopeder, vilket mina kompisar har. Jag är mer intresserad av datorer, ljud osv. Vilket dom inte är det minsta intresserade i. Jag står för vem jag är och vad jag gillar, det har jag alltid gjort. Dom är inte sådana, dom är som andra vill att dom ska vara.

Skillnaden är nog att jag är intresserad utav ljud, dator och motordrivna ting.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bengtsson93
Nästan samma sak för mig Men jag är 15 och har 30 moppe och våran "jätte stad" är ca 3500 inv.
Men min jäkla skit moppe från 1793 haverarar väl snart. Söndertrimmad också så veven och hela skiten kommer säkert flyga igenom hela motorn och besinen tar eld och där står jag och tittar på mitt sönderbrunna vrak.

Vet inte om det är samma för dig men ni som undrar hur det kunde bli så är att, ja vad ska man säga. Det bara blev så :S
Det värsta är att vi har gått i samma klass i 9 år (våran klass splittrades inte).
Men iaf så börjar jag på 1:an efter sommarlovet (teknik ) så får väl se hur det är.

Skillnaden är nog att jag är intresserad utav ljud, dator och motordrivna ting.

Jag har gått i samma klass som en tjej i... Få se, sen jag började på dagis när jag var 2½, nu är jag 14½.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Jag har gått i samma klass som en tjej i... Få se, sen jag började på dagis när jag var 2½, nu är jag 14½.

okej, men de va hela klassen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bengtsson93
okej, men de va hela klassen.

Aha, jobbigt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bengtsson93

Skillnaden är nog att jag är intresserad utav ljud, dator och motordrivna ting.

Har slutat med teknik nu. Kan säga att du räknar till döds, du meckar typ inte eller nått.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Kan ju inte säga att man har den ljusaste perioden nu....

Förlorade jobbet pga allt varsel.

Jag har fortfarande inte fått pengar från Alfa-kassan, så jag har gått utan pengar sen i April. Lär ju ta 1 år till för dom att dra ur tummjäveln ur arslet.

En polare spillde nyligen ut en kanna vin över min nya TV för 15 000:-, och
jag har ingen drulle försäkring. Den är helt körd.

Jag fick precis en telefonräkning på 20 533:-
Och som om inte räkningen i sig var nog smällde jag in min nya telefon i väggen tack vare räkningen, för jag blev så lack. Den kostar väl 3-4 tusen ny. Den är totalt pajj, tusen delar. Ingen försäkring.

Och ja, allt det här har hänt sen April ungefär.

Sinnes.....skulle inte bli förvånad om jag blir påkörd när jag går över gatan snart.

*Edit* Låt oss inte glömma att flickvännen pissade positivt på gravtest också. Perfekt när man flyttat hem till farsan och knappt kan ta hand om sig själv! Men det vara bara ett svagt plus, så det återstår att se vad som händer....

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Har slutat med teknik nu. Kan säga att du räknar till döds, du meckar typ inte eller nått.

Ok, men det beror på vad du tog för svårighetsgrad kanske, För det spelar ingen roll om du går natur och har matte C, ska vara lika svårt som på teknik.
Vad tänkte du med meckar inte? Menar du i tex. datorer eller så? För teknik är olika på olika ställen, här där jag bor är det rena datorhörnan där svettiga pojkar sitter och lanar. Mycke matte också men så är kraven på teknik.
Vad gjorde ni då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bengtsson93
Nästan samma sak för mig Men jag är 15 och har 30 moppe och våran "jätte stad" är ca 3500 inv.
Men min jäkla skit moppe från 1793 haverarar väl snart. Söndertrimmad också så veven och hela skiten kommer säkert flyga igenom hela motorn och besinen tar eld och där står jag och tittar på mitt sönderbrunna vrak.

Lite som min då före jag sa till mig själv: "Såhär kan den fan inte se ut."

OnT: Förbannad på posten och deras jävla snigelfart de levererar paket i, hade väntat mig få mina moppedelar idag men nej, inget paket.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bengtsson93
Ok, men det beror på vad du tog för svårighetsgrad kanske, För det spelar ingen roll om du går natur och har matte C, ska vara lika svårt som på teknik.
Vad tänkte du med meckar inte? Menar du i tex. datorer eller så? För teknik är olika på olika ställen, här där jag bor är det rena datorhörnan där svettiga pojkar sitter och lanar. Mycke matte också men så är kraven på teknik.
Vad gjorde ni då?

Vad jag vet så finns det inget som heter svårighetsgrad. Det finns teknik och alla har samma svårighetsgrad på böcker förmodligen. Det är bara skillnaden på kursen. Tex vissa har bara Matte A som krav, teknik har C. Sen kan man välja vilken inriktning man vill gå. Och ja, NV har likadan matte, svåraste.

Precis, det är mest teori. Inget pilla/mecka. Du har nissar som programmerar och andra som sätter ihop/fixar saker. Jag anser att teknik linjen passar det första.

Vad menar du med datorhörnan? Jag gick i Lund bara ett år, där var inget speciellt. Jag gick de 2 andra åren i Småland, Gnosjö. Där fick man egna laptops o sin egen arbetsplats i klassrummet. Missade första året när de hade verkstadsteknik med 50p (halva året). Annars arbetade man mest med fadderföretag, projekt.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vet inte riktigt hur jag mår just nu...

På nåt sätt känner jag mig... tom, vet inte riktigt hur jag ska tänka och vad jag kan säga eller göra för att få personen att ändra sig, verkar som om..tja jag vet inte riktigt men känns som om man fått sina tankar smått splittrade och är lite "borta".

Egentligen är faran inte så stor men ja, hopp och förväntningar var delade från igår, sova kan jag heller inte, vet inte varför, känner mig inte speciellt trött, nåt jag kan göra..

Edit @ 0326: Kan fan inte sova, tänker alldeles (vet att min stavning suger?) för mycket när jag går till sängs, just nu behöver jag bara ngn nära som kan få mig att somna..:/

*Ta inte inläggt på allt för stort allvar hehe, jag är väl rätt känd( nej det är jag inte..) för att ta saker allvarligare men när nåt kommer plötsligt är det svårt och jag reagerar som jag gör.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Gillar man inte det man ser då dricker man mer.
Lev efter motto:
"Fula kvinnor knullar bäst för dom vet inte när dom får kuk härnäst..."
Gå med i HFKK ( Hjälp Fula Kvinnor att få Kuk ), så är du en sann man!

Förlåt mitt inlägg som kan tolkas som oseriöst, men man skall inte hänga läpp för att man har korkade polare...

Jaja ska inte skylla på dom jag vet ju hur det var när det var tvärtom

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Vad jag vet så finns det inget som heter svårighetsgrad. Det finns teknik och alla har samma svårighetsgrad på böcker förmodligen. Det är bara skillnaden på kursen. Tex vissa har bara Matte A som krav, teknik har C. Sen kan man välja vilken inriktning man vill gå. Och ja, NV har likadan matte, svåraste.

Precis, det är mest teori. Inget pilla/mecka. Du har nissar som programmerar och andra som sätter ihop/fixar saker. Jag anser att teknik linjen passar det första.

Vad menar du med datorhörnan? Jag gick i Lund bara ett år, där var inget speciellt. Jag gick de 2 andra åren i Småland, Gnosjö. Där fick man egna laptops o sin egen arbetsplats i klassrummet. Missade första året när de hade verkstadsteknik med 50p (halva året). Annars arbetade man mest med fadderföretag, projekt.

Nej men det är ju inte så stort ställe jag bor i och vi är bara 9 i teknik klassen. Stället där vi arbetar med tekniken är nere i en källare med tre inte så stora rum, ett litet meckar-rum (sist jag var där stod det ett par datorer som dom skruva i där), ett lite större rum med en blackboard och datorer som vi får ha som våran egen (Vilhelmina är ett fattigt ställe och vi får ingen egen dator, Om du är 16-17 och jobbar för kommunen här så får du bara 1100 kr vilket inte är mycket) och ett vanligt klassrum. Sen har jag lite tid på mig, trivs jag inte kan jag alltid byta till el.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bengtsson93
Nej men det är ju inte så stort ställe jag bor i och vi är bara 9 i teknik klassen. Stället där vi arbetar med tekniken är nere i en källare med tre inte så stora rum, ett litet meckar-rum (sist jag var där stod det ett par datorer som dom skruva i där), ett lite större rum med en blackboard och datorer som vi får ha som våran egen (Vilhelmina är ett fattigt ställe och vi får ingen egen dator, Om du är 16-17 och jobbar för kommunen här så får du bara 1100 kr vilket inte är mycket) och ett vanligt klassrum. Sen har jag lite tid på mig, trivs jag inte kan jag alltid byta till el.

Som du sa, olika ställen har olika kursplaner men i grund är det lika.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Uh, har börjat en förberedelsekurs i matten inför unoversitet, tycker att det är så inåth*lvete svårt.
Och då har inte ens det börjat på riktigt.

Har någon sorts ångest över detta.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk

Som jag redan skrivit en gång så håller jag på att bli galen över högskolan. Sitter fortfarande som första reserv och de på Chalmers hade ingen aning om jag skulle komma in eller ej. Skolan börjar ju på tisdag!

Jag sitter typ bara och klickar runt på sweclockers och känner hur ångesten gnager...

Att polarna är i lumpen och att tjejen är hos släkten gör inget bättre... :X

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Glad och taggad som fan inför festen här hemma imorgon. (idag blir det ju nu när klockan precis slagit över men ändå)
Alkohol är inhandlat och trevligt folk kommer. Några man inte träffat förut också men har en polare (som är Ordningsvakt och nykterist) som kommer och umgås med oss också så jag är inte ett dugg nervös då han kan hantera fulla människor om det blir för mycket.

12 personer blir vi (som det ser ut nu), 4 killar och resten tjejer. Det är lagom fördelning

Skönt att skriva av sig lite bara!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Jag är glad att tjejen jag är intresserad av vill träffa mig men jag är ARG SUR LEDSEN AND WHO GIVES A PENIS besviken för jag har blivit fetare under sommaren. Hmm, hon är sjukt deffad och i bra form så det är lite obehagligt att komma där med sin stora vita mjuka kropp.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag är förbannad på att jag glömde köpa cola och nu sitter jag här med chilinachos som en idiot..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gusIII
Uh, har börjat en förberedelsekurs i matten inför unoversitet, tycker att det är så inåth*lvete svårt.
Och då har inte ens det börjat på riktigt.

Har någon sorts ångest över detta.

Är det repetition av gymnasiematten?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gusIII
Uh, har börjat en förberedelsekurs i matten inför unoversitet, tycker att det är så inåth*lvete svårt.
Och då har inte ens det börjat på riktigt.

Har någon sorts ångest över detta.

Ta det lugnt min vän, du kommer ta dig igenom det och sen när det börjar på allvar kommer du kunna fokusera på de kurser där de inte går igenom allt på 1-2 veckor bara för att få nollor att vakna... att skaka på nollor för att nå ut med budskapet "det här är på allvar!".

Kör hårt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Som jag redan skrivit en gång så håller jag på att bli galen över högskolan. Sitter fortfarande som första reserv och de på Chalmers hade ingen aning om jag skulle komma in eller ej. Skolan börjar ju på tisdag!

Jag sitter typ bara och klickar runt på sweclockers och känner hur ångesten gnager...

Att polarna är i lumpen och att tjejen är hos släkten gör inget bättre... :X

Tjejen kommer tillbaka, du kommer må bättre. Polarna kommer få permis och ni kommer träffas o ta en bira, viktigaste är att du gör något aktivt i din väntan, kan vara allt från att ta en joggningstur till att måla tennsoldater, håll dig igång!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Jag är glad att tjejen jag är intresserad av vill träffa mig men jag är ARG SUR LEDSEN AND WHO GIVES A PENIS besviken för jag har blivit fetare under sommaren. Hmm, hon är sjukt deffad och i bra form så det är lite obehagligt att komma där med sin stora vita mjuka kropp.

Äh träffa henne nu och tänk inte mer på saken, tänk inte, bara gör.
Det kommer gå så bra så, sen kan du börja hantla om du verkligen vill det i sinom tid. Flow with the wind.

---

Hur mår man själv då?
Ja det är en bra fråga, jag kan säga att jag inte mår dåligt i alla fall.
Är glad över att jag kom in på KTH, på just den linje som inte var i mina första tankar, kanske är det ödet? Det var ödet och inget annat med mitt gymnasieutbildning i alla fall, det finns ingen som kan få mig att tro något annat, det var helt enkelt ödet.
Vad tänker man om tjejen? Att man kan vara sig själv med tjejen och att man skulle ha det svårt att vara ifrån henne, hur barnslig och busig hon vara ibland så är hon fortfarande min, och jag tänker inte släppa henne för en bunt "lekare" som tror att de äger världen, de komemr vakna en dag och den dagen kommer vara ett helvete för de, det är så sant så.

Jag rekommenderar alla att se "How I met your mother", om ni inte mår bättre av att ha sett den kommer jag åka till er och ge er en kram, eller be tjejen göra det om ni har problem med pojkkramar! (jag har det, har fobi, tyvärr )

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Jag är glad att tjejen jag är intresserad av vill träffa mig men jag är ARG SUR LEDSEN AND WHO GIVES A PENIS besviken för jag har blivit fetare under sommaren. Hmm, hon är sjukt deffad och i bra form så det är lite obehagligt att komma där med sin stora vita mjuka kropp.

Haha, jag vet hur det känns...

Edit: Ska se den där filmen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95

Edit: Ska se den där filmen.

Det är en serie film.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Det är en serie film.

Aha.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Låter som en fin kväll gavve
12 är absolut inga problem att kontrollera, jobbigare när du kommer över 30sträcket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Låter som en fin kväll gavve
12 är absolut inga problem att kontrollera, jobbigare när du kommer över 30sträcket.

Nej men man vet ju inte hur vissa blir när dem är fulla. Har varit med om ganska mycket fulla människor som vill slåss så fort dem blir fulla och det är väl inte direkt såna jag vill ha in här när man ska sitta och ta det lugnt bara

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Trodde det skulle bli bättre igår men idag..

Fyfan, tror inte jag sett värre.. Undrar vad fan jag har gjort henne........:rolleyes: