Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
Jag tycker det lyser 60-tal om dem.
Inget för mig. Men smaken är som baken, delad. Grattis till skorna.

Första paret tillverkades 1932 och de har gjorts miljoner exemplar sen dess. 2004 och framåt ökade försäljningen med 15ggr. Kul toffla att ha till brevlådan eller på dansen haha.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Hedersmedlem

Hittade ingen bättre bild... har köpt ett startpaket för körkort á 5000 kr. Nu ska det fan tas.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Följd fråga; har du tips på någon annan färg som funkar bättre?

Annars kan jag tänka mig att de rätt gott ändå. Drack klassikern Red Bull & Jäger under en period och jag tycker Monster är godare än Red Bull så det kan ju va värt att testa
Slutade annars dricka det eftersom jag blev nojjig då det dokumenterat höjer pulsen ohälsosamt mycket när man blandar energidrycker (vissa typer iaf) och alkohol, ökar risken för hjärtklappningar osv... Vet inte hur hur mycket risken ökar men att dricka det då och då lär ju va lugnt, sen skiljer det väl även från person till person...

Du slutade dricka energidryck och sprit men vill ha tips på monster?

Jag menar bara att jag drack en monster (grön) för första gången i mitt liv för några dagar sen och tyckte den var god; men inget man blandar med jaeger. Kanske vodka, men inte jaeger. Battery eller Redbull funkar bäst tycker jag

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

En vecka i skåneland med härlig skärmflygning i Kåseberga!

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davyp3
Hm, hittade en annan bild på din hoj
http://geting.se/image.php/187946-mc.jpg

hahahha den där var ju as cool juu xD

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Följd fråga; har du tips på någon annan färg som funkar bättre?

Annars kan jag tänka mig att de rätt gott ändå. Drack klassikern Red Bull & Jäger under en period och jag tycker Monster är godare än Red Bull så det kan ju va värt att testa
Slutade annars dricka det eftersom jag blev nojjig då det dokumenterat höjer pulsen ohälsosamt mycket när man blandar energidrycker (vissa typer iaf) och alkohol, ökar risken för hjärtklappningar osv... Vet inte hur hur mycket risken ökar men att dricka det då och då lär ju va lugnt, sen skiljer det väl även från person till person...

Tycker själv att monster är på dock för söt. Red Bull samt Franks är de energidrycker som fortfarande har lite beska i sig. Annars sitter man bara där o smaskar med läpparna över hur söt det är.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Dags för ny chillisås

Mad Dog 357

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Tycker själv att monster är på dock för söt. Red Bull samt Franks är de energidrycker som fortfarande har lite beska i sig. Annars sitter man bara där o smaskar med läpparna över hur söt det är.

Du har för lite vodka i groggen.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Medlem

MAX Greenmål. Ruggigt god!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Apple MacBook Pro 13,3"

Levereras någon gång i nästa vecka

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
MAX Greenmål. Ruggigt god!
http://www.max.se/image.aspx?id=1327

Den ser riktigt trevlig ut!

Mitt senaste inköp? Bra jävla fråga.

Ett stycke burkcola och en jordgubsglass inhandlades igår eller i förrgår..

Helt såld på det som smakar jordgubb

Permalänk

dell inspiron mini 10v

sony ericsson w995

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Följd fråga; har du tips på någon annan färg som funkar bättre?

Annars kan jag tänka mig att de rätt gott ändå. Drack klassikern Red Bull & Jäger under en period och jag tycker Monster är godare än Red Bull så det kan ju va värt att testa
Slutade annars dricka det eftersom jag blev nojjig då det dokumenterat höjer pulsen ohälsosamt mycket när man blandar energidrycker (vissa typer iaf) och alkohol, ökar risken för hjärtklappningar osv... Vet inte hur hur mycket risken ökar men att dricka det då och då lär ju va lugnt, sen skiljer det väl även från person till person...

Det är endast Red Bull vad jag vet är farligt att blanda med alkohol, hade tyvärr en i min gymnasieskola som gick bort i hjärtstillestånd pga detta. Han hade ett svagt hjärta men det var kombinationen av redbull + alkohol som föranledde hjärtstilleståndet.

Men om man nu gärna vill ha Red Bull smak på sin drink ska det gå bra att blanda sockerdricka + jäger + Thai Red Bull (Red Bull extrakt utan farliga ämnerna vad jag förstått). Smakar likadant

Senaste inköpet blev:

Uncharted: Drakes Fortune
Tom Clancy's Endwar
DualShock 3

Måste verkligen älska spelbutikens prisgaranti! Allt gick på dryga 600 spänn!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chobi
Det är endast Red Bull vad jag vet är farligt att blanda med alkohol, hade tyvärr en i min gymnasieskola som gick bort i hjärtstillestånd pga detta. Han hade ett svagt hjärta men det var kombinationen av redbull + alkohol som föranledde hjärtstilleståndet.

Men om man nu gärna vill ha Red Bull smak på sin drink ska det gå bra att blanda sockerdricka + jäger + Thai Red Bull (Red Bull extrakt utan farliga ämnerna vad jag förstått). Smakar likadant

Vilken lögn. Det är taurin som finns i alla energidrycker i kombination med alkohol som orsakar hjärtstillestånd.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
MAX Greenmål. Ruggigt god!
http://www.max.se/image.aspx?id=1327

Lätt att det är godare än Mc donals skit iaf även fast jag inte äter ute så mycket iofs.. Hmm synd att bilden inte hade ett nummmer 10 högre än vad den har

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Vilken lögn. Det är taurin som finns i alla energidrycker i kombination med alkohol som orsakar hjärtstillestånd.

Du har faktiskt rätt! Jag hade inte läst på tillräckligt helt enkelt! Men den populäraste energidrycken på krogar (vad jag sett i Göteborg med omnejd) innehåller inte ämnet, nämligen Magic Energy. Men Thai Red Bull innehåller inte heller något Taurin.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chobi
Men om man nu gärna vill ha Red Bull smak på sin drink ska det gå bra att blanda sockerdricka + jäger + Thai Red Bull (Red Bull extrakt utan farliga ämnerna vad jag förstått). Smakar likadant

Thai red bull är ännu "farligare", mycket starkare än vanlig.

Sen så är det inte farligt att blanda energidryck och alkohol, blir bara farlig då man överkonsumerar, alltså ~5 drinkar är inga problem, lästa för längesen att det var typ vid ~15 drinkar det blir "farligt", om man inte har hjärtproblem då... Då har man fått i sig nästan en liter sprit också så. Allt är farligt om man tar för mycket av de.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Du slutade dricka energidryck och sprit men vill ha tips på monster?

Jag menar bara att jag drack en monster (grön) för första gången i mitt liv för några dagar sen och tyckte den var god; men inget man blandar med jaeger. Kanske vodka, men inte jaeger. Battery eller Redbull funkar bäst tycker jag

Utifall man skulle få ett återfall så ville jag ha nått att testa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Vilken lögn. Det är taurin som finns i alla energidrycker i kombination med alkohol som orsakar hjärtstillestånd.

Finns en energidryck som är Taurine-Free också.. brukar köpa den.. minns inte vad den heter men är en Drake som logo har jag för mig.. dom tillverkar apelsinjuice i burk som finns att köpa på b.la statoil..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

drack 5 euroshoppper redbull vodka och sedan 1-3(minne *poff*) redbull vodka på krogen, skulle jobba nästa dag och var verkligen bakis och trött, fick den goda idéen att ta 1 liter energidryck på jobbet sen, slutade med att det gjorde ont i hjärtat de 2 sista timmarna på jobbet.

Så lite försiktig med det ska man nog vara

Permalänk
Medlem

14 st banankontakter från eBay. Ingen aning om de är bra, men priset på ca 70 kr var bra.

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk
Proffsmoddare

Mitt senaste inköp

En flaska med Blair´s Ultra Death sås

Blairs Habanero chips

och till sist en låda Carlsberg Export

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

På flygplatsen på väg hem:

Sen kunde jag inte låta bli att köpa dessa underbart geekiga manchettknappar på ebay.

Permalänk
Hedersmedlem

haha. snygga, Micke

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Allt är farligt om man tar för mycket av de.

Därför uppfanns det svenska ordet lagom som nästan bara finns i Svergie!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Sen kunde jag inte låta bli att köpa dessa underbart geekiga manchettknappar på ebay.
http://img19.imageshack.us/img19/7044/transformerscufflinks.j... [/B]

WOOAH!
Köptarmen skriker till inom mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Sen kunde jag inte låta bli att köpa dessa underbart geekiga manchettknappar på ebay.
http://img19.imageshack.us/img19/7044/transformerscufflinks.j...

Ge mig!
Så underbara!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Kände att jag var tvungen att börja testa mig fram i detta träsk av VPN tjänster. Först ut är mullvad, funkar hyfsat bra, lite dålig hastighet dock. Kostade 50kr.

Investerade även i lite öl. Kostade 100kr.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Staropramen <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wa
Du har för lite vodka i groggen.

Vodka i RedBull o Jäger? Nejdu, det funkar inte.
Häller man i för mycket jäger är det likabra att dricka det rent istället.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum