The Elder Scrolls:II Daggerfall gratis från bethesda

Permalänk

The Elder Scrolls:II Daggerfall gratis från bethesda

Fullversionen av daggerfall finns att ladda ner från bethesdas hemsida nu då de tydligen firar 15års-jubileum av spelserien.

http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm

vassego

Permalänk
Medlem

Härliga nyheter! Har alltid velat testa det.

Permalänk
Medlem

funkar inte att ladda ned för mig, kommer upp att jag måste läsa policyn typ men det hjälper inte, Det stod så himla mycket och jag ides inte läsa igenom och se vad som e fel. Vet nån vad jag ska göra?

Mvh

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoDeD
funkar inte att ladda ned för mig, kommer upp att jag måste läsa policyn typ men det hjälper inte, Det stod så himla mycket och jag ides inte läsa igenom och se vad som e fel. Vet nån vad jag ska göra?

Mvh

Du har nog angett för låg ålder

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Du har nog angett för låg ålder

haha, ok hur ändrar man det?

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoDeD
haha, ok hur ändrar man det?

ta bort kakor kanske?

Permalänk
Medlem

Riktigt snällt av dig att lägga upp här.
Tack!

Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingwaz
Riktigt snällt av dig att lägga upp här.
Tack!

bara kul att man gör någon glad

Permalänk
Medlem

Det verkar bli så bra att man inte kommer vilja spela det för att då kommer det ta slut

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Avstängd

Jag klarade spelet för många år sedan när det kom. Grymt bra var det. Tror inte jag vågar mig på det nu igen pga grafiken :/ Minnet av spelet är nog bättre än vad jag vill veta