Orange Box - PC eller 360?

Permalänk

Orange Box - PC eller 360?

Ska ta tummen ur röven och köpa mig Orange Box, men vet ej om jag ska köpa till dator eller Xbox? Antar att det inte är någon skillnad förutom kontrollerna, men Portal känns stört svårt att spela med handkontroll?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Vet inte hur det är med Xbox men till PC finns det ju en massa Moddar och sånt kul.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

jag skulle köpa det till PC om jag ska vara ärlig. lättare att finjustera sitt sikte och moddar som _tekken_ sa.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Hedersmedlem

Jag fattar inte att du ens kan ha Xbox som ett alternativ när det handlar om FPS-spel. Självklart ska du ha det till PC!

Permalänk
Medlem

PC! The way it was ment to be played

Permalänk

pc såklart!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

pc. såklart?! ;D

Visa signatur

|| Cooler master 690 || ASUS P6T X58 || Intel Core i7 920 D0:a @ 4 ghz || Nocuta NH U12P || GeForce GTX 260 1792MB @ 700 mhz || Corsair Dominator DDR3 1600MHz 6GB || Corsair 550W ||

Permalänk
Medlem

ingen diskussion, det är pc som gäller i detta fall!

Permalänk
Medlem

PC indeed.

Permalänk
Medlem

Om du tänkt spela TF2 är det bara PC som gäller. Det har inte släppts några patchar, så spelet ser ut som det gjorde för 2 år sedan på 360.

Visa signatur

void@qnet
teeworlds, stålverk80, evil schemer, c, c++
Languages shape the way we think, or don't.

Permalänk
Medlem

Dessutom får PC spelarna en massa gratis uppdateringar till TF2 tillskillnad från de som sitter med 360 versionen. Du skulle dock passat på att köpa när priset var otroligt bra på Steam förra veckan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Voultner
Dessutom får PC spelarna en massa gratis uppdateringar till TF2 tillskillnad från de som sitter med 360 versionen. Du skulle dock passat på att köpa när priset var otroligt bra på Steam förra veckan.

Förra veckan? Har för mig att jag kollade då, men såg inget billigare pris? Blir att köpa det på webhallen, billigast där...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

http://www.g2play.net/store/Bundle-Deal-Left-4-Dead-and-Orang...

Där har du riktigt sweet deal, köpt där själv och nycklarna funkar fint på steam.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.