2 cdkeys i dawn of war 2

Permalänk
Medlem

2 cdkeys i dawn of war 2

tjena fick nyss hem mitt dawn of war 2 och märkte att det låg 2 manualer med 2 olika cdkeys där i så jag undrar till er som har det här är det meningen eller hade man en smula tur ?

Permalänk
Medlem

snälla söta, kan du skicka den andra till mig? ^^

Permalänk
Medlem

tvek man kan hända att jag lottar ut den eller något

Permalänk
Medlem

lyssna inte på arconius. skicka den till mig istället

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Den ena för singelplayer och den andra för online spel, Windows LIVE eller vad det nu är. Ge inte bort något till tiggarna.

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

nä det var inte 2 olika ser även nu att det ligger en för mkt cd key i lådan då den inte får plats riktigt, my lucky day ^^

Permalänk
Medlem

faan du kunde get den till mej ju

Visa signatur
Permalänk
Medlem

detta låter antagligen dumt men jag antar att dom inte kan göra nåt på mig om jag använder den andra då det var deras fel ?

Permalänk
Medlem

tiggarna? nu var du inte lite oförskämd emot en okänd människa vars känslor du precis sårade.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

jag frågade först, så jag borde få cd keyen, och jag sa snälla söta

Permalänk
Medlem

haha vad trevligt för dig. Dom kan nog inte göra något åt det. Har själv råkat ut för ett liknande misstag då jag köpte half-life ep1 i butik men dom råkade packade ner någon weekend deal med dod source ep1 ep2 och lite annat som jag egentligen inte skulle ha. då blev man glad.

Permalänk
Medlem

Uppenbarligen.

Och som sagt, det ska vara 2 olika nycklar.

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

nej för du får en annan onlinenyckel av steam när du startar spelet och varför skulle dom skicka med 2 100% manualer och inte bara skriva båda på en?

Permalänk
Proffsmoddare

Det blir ju perfekt, ge den andra till bästa polarn så kan ni lira tillsammans.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sack
Det blir ju perfekt, ge den andra till bästa polarn så kan ni lira tillsammans.

Håller med Sack, grymt kul med en polare både i co-op och 2vs2 multiplayer!

Permalänk
Medlem

Du kan ju sälja den andra, annars eller ge den\låna den till polaren.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Trevligt Men ha ingen utlottning och uppmuntra tiggarna, som andra föreslagit så kan du ju lira med polaren istället

Visa signatur

minhembio.com/darkages

Permalänk
Medlem

Fy fan vad tur ^^

Ge den som sagt till en polare i närheten av dig och prova gärna singleplayer spelet i co-op
Dom har lagt till mycket nytt i det sen jag spelade senast (när det nyss kommit)
Ska även (eller redan kommit?) en så kallad "last stand" patch där man spelar med andra för att överleva horder av andra fiender (vet själv inga detaljer)

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

jo får bli att ge den till en kommpis

Permalänk
Medlem

haha jo ge den till någon du kan köra co-op med, även teama upp och köra 2vs2 och last stand sen när gratis DLC kommer ut önskar att det hände mig då jag har en kompis som jag vill göra det med men han tvekar lite då han e ganska pank just nu

Visa signatur

...