Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem

Han är stark, men då har ni låtit honom farma rejält.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Dom borde göra om AFK-systemet. Var borta max 3-4 min och vart kickad. Så jävla surt, skulle bara gå ner för trappen och koppla i en ljudkabel åt farsan (hade snott den tidigare idag). Skulle upp för att se till att jag inte vart kickad och då ser jag hur jag blir kickad... Surt...

Var Thunderbringer lvl 25 och hade spelat 45 minuter och vi hade övertaget och skulle lätt vinna! FAN OCKSÅ

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Han är stark, men då har ni låtit honom farma rejält.

Han är inte bara stark, han är starkast.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Dom borde göra om AFK-systemet. Var borta max 3-4 min och vart kickad. Så jävla surt, skulle bara gå ner för trappen och koppla i en ljudkabel åt farsan (hade snott den tidigare idag). Skulle upp för att se till att jag inte vart kickad och då ser jag hur jag blir kickad... Surt...

Var Thunderbringer lvl 25 och hade spelat 45 minuter och vi hade övertaget och skulle lätt vinna! FAN OCKSÅ

Håller med. Gick på toan och fixade lite andra saker lite snabbt. Kommer tillbaka och ser en varning om att jag måste lämna basen annars blir jag kickad. Ok tänker jag och är på väg ut. Då säger en i laget att någon behöver ta top när jag var på väg ner och vänder därför och blir kickad för att jag inte hann ut från basen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Copyright, de vill inte bli stämda

det finns mod för unreal announcer voice! inkluderat sexy female! holy shit!

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta väldigt mycket om någon har en beta key över!

Visa signatur

- AMD Phenom II X6 1090T @ 4Ghz Noctua NH-U12P| 16GB RAM | Gigabyte GA-890GPA-UD3H | GTX 670 2GB | 5TB HDD, Intel X25-M G2 80GB -

Permalänk
Medlem

Är det inte en closed beta, har själv sökt info om keys men det verkar vara helt utom kontroll haha.

Om någon har en över pma mig eller maila robbazking@hotmail.com

Permalänk
Medlem

swec klan? adda mig så lirar vi: invectus

behöver lite seriöst folk att spela med, börjar tröttna på pubs

Permalänk

Har aldrig intresserat mig så mkt utav Dota, har undvikit det lite när jag lirat WC3 eftersom ja suer på det men detta ser riktigt najst ut och tror det kmr att bli skit kul (för dota är ju kul egentligen ) så skulle gärna ta emot en nyckel Skicka PM om du har en över

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Playstar funkar ju inte :/ varit medlem i över 20 dagar nu...
Skulle vara schysst om någon kunde ge en till mig

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Dom borde göra om AFK-systemet. Var borta max 3-4 min och vart kickad. Så jävla surt, skulle bara gå ner för trappen och koppla i en ljudkabel åt farsan (hade snott den tidigare idag). Skulle upp för att se till att jag inte vart kickad och då ser jag hur jag blir kickad... Surt...

Var Thunderbringer lvl 25 och hade spelat 45 minuter och vi hade övertaget och skulle lätt vinna! FAN OCKSÅ

Om man står _utanför_ basen kan man afka hur länge som helst, ställ dig i skogen där ingen ser dig eller om du har blink / leap / teleport utanför skogen ^^

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lakej
Om man står _utanför_ basen kan man afka hur länge som helst, ställ dig i skogen där ingen ser dig eller om du har blink / leap / teleport utanför skogen ^^

Vad jag vet så har Thunderbringer ingen blink-spell. Är väl bara hag och magebane som har det, eller?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Vad jag vet så har Thunderbringer ingen blink-spell. Är väl bara hag och magebane som har det, eller?

Han skrev OM du har.

Permalänk

Till alla som vill ha beta nycklar: de finns på nukem.se 500 st. Bättre att gå in där än o tjata på folk som har invite.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Bara jag som inte kommer in på HoN nu ?

Permalänk
Medlem

nej jag med

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Vart samma problem förra veckan, de kommer antagligen upp om ett par timmar igen.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

i needz my daily fix!
jobbigt när det ligger nere såhär

Visa signatur

Hej jag heter Patrik och jag är eBay-narkoman

Permalänk

Fyfan, har aldrig gillat Dota förut (och jag har försökt sätta mig i det). Tankade Heroes of Newerth idag, och woooow, I am already addicted. Beroende framkallande.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

värkar rätt soft spel tycker jag och att dom som skapade dota på WC3 är med och utvecklar det^^
jag skulle bli skit glad om någon har en beta key om nån vill skicka till mej
skicka ett pm

Permalänk
Medlem

Nån som har en nyckel jag kan få?

Permalänk
Medlem

det gänns så jävla orättvist med det där jävla psr systemet. har typ 1,3:1 i KD men har förlorat långt många mer games än jag vunnit pga älmänt kassa team mates. sen när man joinar ett game så ser alla ens psr å kickar en om man inte joinar ett noob game förståss.. sjukt irriterande

Visa signatur

ta mig inte på allvar. ta mig på snoppen!

Permalänk
Medlem

Varför klagar alla på PSR? Det är ju skitbra. Innan det kom så kollade folk ens stats och man blev kickad för det (och det var bra mycket oftare än nu). När PSR kom så kollar spelarna bara vad man har i PSR, joinar jag ett game där spelarna har liknande PSR som jag så blir jag typ aldrig kickad.

Jag som inte har spelat Dota förr och dog massvis med gånger i början uppskattar i alla fall PSR.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

jo men försök se det från min situation engång

Visa signatur

ta mig inte på allvar. ta mig på snoppen!

Permalänk
Medlem

Det finns olika tiers, hallå?

Själv håller jag till mest i Pro-tier eftersom jag föredrar att spela med och möta folk som är lika bra som mig och bättre.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

kan bara lira i "noobs allowed"

Visa signatur

ta mig inte på allvar. ta mig på snoppen!

Permalänk
Musikälskare

Har lirat nån matcher nu, jag är värdelös

Antar att de underlättar om man har lirat Dota innan, försöker läsa på builds dock

Nu är frågan om man orkar spela mer eller lägga ner skiten

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tore666
kan bara lira i "noobs allowed"

Får väll spela upp dig då? Själv ser jag inte problemet.

EDIT: Testat att skapa eget game? Brukar komma in bättre spelare än vad man oftast vill om man säger så. (: Vet inte hur bra spelare du vill spela med men jag brukar oftast få köra med spelare som har 17-1800.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av siferhumen
...... och att dom som skapade dota på WC3 är med och utvecklar det^^
......

Det är dem inte.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Det är dem inte.

jag har hört att en av de som va med och höll på med dota är med i teamet iaf

Permalänk
Medlem

Någon som har en beta key kvar? :]

kim_hellman@hotmail.com

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070