Bli medlem på pp så slipper vi ipred!

Permalänk
Medlem

Bli medlem på pp så slipper vi ipred!

Bli medlem på *bort*
så ökar chansen för varje medlem att ipred tas bort!

vem är redan medlem där?

Visa signatur

Thx yorgo för minnena :D

Permalänk
Medlem

Det tror jag inte.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Tror nog att man måste engagera sig lite om det ska hända något, räcker inte med att bara regga sig hos de.

Edit: Jag är redan medlem

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

nej tack

.. och vart är diskussionsvärdet?

Ut på gatan och dela ut flygblad istället, här diskuterar vi.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Propagandaspam är inte tillåtet här (även om jag personligen stöder er verksamhet).

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Vihan, förklara gärna med grafer och diagram hur i hela vi ska lyckas bli av med Ipred bara genom att regga oss?
Själv så började man som aktiv och reggade sig senare, tycker det låter konstigt att man på sätt och vis likt en clown säger vad man ska göra först, sen göra det. Istället för tvärtom, göra något åt skiten, hur liten insatsen än må vara, och sen tjuta högt om det.

Nej, lägg ner spamtrådandet, håll furomet rent och städat och fram med lite fungerande smygpropaganda. Det här stinker bara värre fail än betaltrackers.

ProTips:
Låt andra fråga först.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
nej tack

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Testpilot

Marknadsföring är som sagt inte tillåtet och tråden saknar dessutom diskussionsvärde.

*Tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]