Inet monterings tid..

Permalänk
Medlem

Inet monterings tid..

Beställde en dator från Inet med montering för 11 dagar sen undrar bara hur lång tid det tar, jag kan förstå om det tar tid men det är segt att vänta utan att veta hur lång tid det tar. Och på Inet där man kan följa sin order så har det varit samma sen dag 1 alla prylar har blivit "packade" förutom nätaggregatet. Testade ringa till dem idag men pallade inte mer efter 10 min av skitmusik

Om någon annan har beställt med montering så berätta gärna hur lång tid det tog innan ni fick den.

Tack

Permalänk

Hade dem allt på lager då? Vissa saker kan ta jävla tid att få in i lager.
Ja beställde min med montering, tog 5 bankdagar:)

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

inte CDn men dem skickade ett mail och frågade om dem kunde byta ut den, jag sa ja så..

Permalänk
Medlem

...så skicka ett mail och fråga om du inte orkar med telefonen.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Efter de fått in allt på lager när jag beställde, så tog det ca 24 timmar att montera och skicka iväg datorn. Installerade OS osv själv dock.

Visa signatur

Phanteks Evolv ATX Tempered Glass | Intel Core I7 7700K | Cryorig H5 Ultimate | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | Corsair 16GB DDR4 2400Mhz VENGEANCE LP Röd | WD Blue 500GB SSD | Gigabyte Z270XP-SLI | EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

inet brukar vara jätte snabba

du kanske har ramlat mella stolarna kalle