Permalänk
Medlem

Server! Lite allment

Hej!
Har en dator over som inte anvends....
Tankte froga om nogon skulle vilja vara intresserad av att hyra en spel server av mig for nogon liten kostnad.. frogar bara rent allment.

Jag har en 100/100 mbit lina, med bra svarstid...

Permalänk

Din ISP tillåter såklart att du bedriver kommersiell verksamhet på deras lina?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

superboss... nja, jag antar nog inte d....

lot oss sega att jag lonar ut servern gratis, om nogon so vill sega vill vara intresserad?

Permalänk

alt+134 == å
alt+132 == ä
alt+148 == ö

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raag
superboss... nja, jag antar nog inte d....

lot oss sega att jag lonar ut servern gratis, om nogon so vill sega vill vara intresserad?

En FTP åt mig plx.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emigrating12
alt+134 == å
alt+132 == ä
alt+148 == ö

Och om man råkat trycka Alt+Shift så är det bara att göra samma sak igen

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Den här forumdelen är avsedd för spel, inte annonsering av servertjänster, vare sig det är mot ersättning eller gratis.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG