Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xalixus
Jag köpte spelet för ett par dagar sedan och jag tycker det är riktigt skoj.

Snackade med en kille om det fanns klasser som var mindre bra än andra (dvs gimpade) och han sa att Exobiologist inte var speciellt hett just nu men att de jobbar på att göra klassen bättre.

Liemann, du som har lirat ett tag, stämmer detta? Lite nyfiken eftersom jag hade tänkt välja just Exo som slutklass

Har en 50 exo i min clan å han är ju inte att leka med i pvp iaf. Man kan ju klona sig själv. Och klonen är faktiskt ganska smart. Klass specifikt så har den en del att jobba på.

Men som du kanske vet så har man ju tillgång till alla skills innan man väljer slutklass även efter. Pump 5 lightning med klon är helt klart inte att leka med

du kan ju gå in och kika på www.plforums.co.uk det är min clan. Är du intresserad så gör en tråd å gör en request för medlemskap vettja
heter "Ishmael" i spelet, men Liemann även på det forumet. Vi är bara två svenskar hitills.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Så det finns inte buddy keys etc längre? Förut fanns det väl 3 days keys? Om det stämmer kommer jag inte pröva detta spel. Utan leta vidare med ett spel som har trials.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Dem hade, men alla goldseller sajter tog dem å spammade general chat. Och 3 dagar hinner man inte göra ett skit på ändå, om man inte spelar 16h om dygnet.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

kanske inte hinner bli max lvl men man får en uppfattning om det är ett spel för en eller inte. Lägger itne ut 400kr+ på ett online spel utan att testat det först.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Heh.. 400 spänn kontra pengarna det kostar i månaden är ju rätt intressant ^^
Vart skulle man få tag på dessa buddy keys isåfall?..

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
kanske inte hinner bli max lvl men man får en uppfattning om det är ett spel för en eller inte. Lägger itne ut 400kr+ på ett online spel utan att testat det först.

Köper man på dom dyra ställerna så får man kanske betala det.
Finns för 299:- på Webhallen.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=77595&ref=Prisjakt

Permalänk
Medlem

fortfarande en hel del då frakt tillkommer och man itne skulel gilla det då e dom pengarna iväg, SP spel finns det ju demos på så där får man en uppfattning. Men tack för alla svar. Blir nog endå att testa TR senare i vår istället.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Det skadar faktiskt inte att vänta ett par månader tills de har fixat PvPn och balanserat skillsen.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liemann
Har en 50 exo i min clan å han är ju inte att leka med i pvp iaf. Man kan ju klona sig själv. Och klonen är faktiskt ganska smart. Klass specifikt så har den en del att jobba på.

Men som du kanske vet så har man ju tillgång till alla skills innan man väljer slutklass även efter. Pump 5 lightning med klon är helt klart inte att leka med

du kan ju gå in och kika på www.plforums.co.uk det är min clan. Är du intresserad så gör en tråd å gör en request för medlemskap vettja
heter "Ishmael" i spelet, men Liemann även på det forumet. Vi är bara två svenskar hitills.

Ja det vore verkligen skoj att joina er
Var inne och läste på forumet om rekrytering och ska ta och skicka en tell till någon av de ansvariga senare när jag kan.

Det blev hur som helst så att jag valde Sapper istället för biotechnican på lvl 15, men jag gjorde en klon så det är bara att köra på det andra spåret ifall man känner för det.

Är på level 18 just nu, men det går framåt

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem

Kan man spela på både eu och us servers med samma konto? Såg att det var billigare att köpa US keyen än eu'n.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Vad har hänt sedan spelet släpptes? Spelade upp till runt level 20 och det extremt tråkigt efter man kört igenom en zon ett längre tag.

Permalänk
Medlem

Har tre 50 och två ~40 nu Alla klasser 30+

Längtar dock efter WAR =/

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk

Om det är någon som har kvar en trial-key så tar jag gärna en.
Alternativt att någon kanske kan hjälpa mig? Har skaffat spelet, men det står inte på "game accounts" än. Det står att det ska vara med 30 dagar, men det verkar inte som det... :/
Ang. trial-key: Pm eller mail (gustavholmgren@hotmail.com)

Edit: Såg nu att det inte verkade finnas trial-keys. Om ingen kan hjälpa mig får jag väl vänta tills efter sommaren med att testa. Tänker inte köpa 60 dagar och spela kanske 30, varefter jag försvinner från datorn resten av sommaren.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmbraceDeath
Om det är någon som har kvar en trial-key så tar jag gärna en.
Alternativt att någon kanske kan hjälpa mig? Har skaffat spelet, men det står inte på "game accounts" än. Det står att det ska vara med 30 dagar, men det verkar inte som det... :/
Ang. trial-key: Pm eller mail (gustavholmgren@hotmail.com)

Edit: Såg nu att det inte verkade finnas trial-keys. Om ingen kan hjälpa mig får jag väl vänta tills efter sommaren med att testa. Tänker inte köpa 60 dagar och spela kanske 30, varefter jag försvinner från datorn resten av sommaren.

Fragzone (FZ.se) delar ut tre-dagars pass idag. Hade 700+ kvar runt lunch.

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
Fragzone (FZ.se) delar ut tre-dagars pass idag. Hade 700+ kvar runt lunch.

Tackar, då kan jag testa det tills jag får age of conan

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Keeper of the Bamse

Nu har jag suttit lääänge. Lyckades få tag på en nyckel från någon brittisk sida efter att ha reggat mig och skit. 3gb klient, sen 400mb patchning. Skapa konto, verifiera mailadress, logga in.... Nähä? Det står att jag har skrivit in fel användarnamn/lösen.

Använder min hotmail och skapar ett konto med ett väldigt enkelt användarnamn och lösenord. Jag kan fortfarande inte logga in på PlayNC :/

Vill ju prova efter att jag såg en vän fightas mot aliens i mängder för att försvara nån bas i planetside-anda!

Tacksam för alla hjälp jag kan få

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Hmm.. Detta spelat har lagts ner nu eller?
Hörde något om det.
Och om det nu har det, finns det något sätt man kan spela det på?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Hmm.. Detta spelat har lagts ner nu eller?
Hörde något om det.
Och om det nu har det, finns det något sätt man kan spela det på?

Jag tror att de la ned det.

Visa signatur

Fishstick
www.ssg-clan.se

Permalänk
Medlem

nej var det inte Archlord eu/us som lades ner?

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem

eller ska läggas ner pga CMs licens har gått ut.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James