Permalänk
Medlem

Söker kodare, men var?

Hejsan!

Jag har länge letat efter kodare inom php, html och mysql. Problemet är att jag troligtvis hänger på fel ställen. Därför vänder jag mig nu till er som kanske är lite mer insatta i dessa kretsar.

Jag söker webbplatser/forum och liknande där man kan få tag i kodare som vet vad de sysslar med. Projektet jag jobbar med är inom e-sport (sidor som fragbite.com, mymym.com och gotfrag.com) så om det kanske finns några speciella ställen att hitta kodare inom det området så kan ni väl vara schyssta och skriva det här i tråden, andra förslag uppskattas med!

Detta är inte en annons, så jag och forumadmins vill inte se diskussioner angående priser och så vidare här i tråden då det bryter mot Sweclockers forumsregler.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk