Kommer inte vidare i WC3 campaign

Permalänk

Kommer inte vidare i WC3 campaign

Jo nu ere så att man ville klara ut WC3 och nu när jag kör på human campaign så fryser sig spelet vid uppdraget The culling of Stratholme. Vill hellst inte ominstallera då jag hittar inte skivorna och måste då tanka ner dom. Finns det något sätt att låsa upp alla campaigns så jag kan hoppa över det här uppdraget?

Jag har googlat utan att hitta något som hjälper.

Permalänk

registrera dina nycklar på bnet och sen tank ner därifrån ändå, skivorna äör skitsmå och tar inte lång tid...

Permalänk

Justefan, fanns ju ett program som visade dom CD keysen man installerade med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
Justefan, fanns ju ett program som visade dom CD keysen man installerade med.

Vilket?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

fast det e ändå bättre att registrera dom på battle.net

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som tidigare "talare" sagt, registrera nycklarna på blizzards hemsida, sen är det bara tanka ner skiten så många gånger du vill. 6-700mb/st tar inte direkt lång tid.

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem

Annars kan du ju bara fuska dig förbi där du fastnat. Tryck enter och skriv in AllYourBaseAreBelongToUs för o komma förbi banan.

Motherland [race] [level] är fusket för att ta dig till en specifik kampanj del.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk

spelet fryser sig sa jag ju?

så fort man tröck på att starta uppdraget så slutade den ladda.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Vilket?

Shadowfrench cdkey grabber
Löste skiten iaf genom att ta cd keysen med det programmet och regga på bnet.